Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

182. « Όρκο στο λουλά σου κάνω »


ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, συνεχίζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «Όρκο στο λουλά σου κάνω»  1932
( Ο δερβίσης και η Άννα ) Στίχοι:Ιάκωβος Μοντανάρης, Γιακουμής
Μουσική: Ιάκωβος Μοντανάρης, Γιακουμής
Πρώτη εκτέλεση: Στελλάκης Περπινιάδης & Άννα Παγανά
Για την απονιά σου Άννα
ντερβισάκι θα γινώ
το μαυράκι θα φουμάρω
τον καημό μου να ξεχνώ.

Βρε μπερμπάντη και τσαχπίνη
ζούλα μου την κοπανάς
σαν τρακάρεις καμιάν άλλη
ίδια της την αμολάς.

Όρκο στο λουλά σου κάνω
άλληνε δεν αγαπώ
Άννα μου καλέ μου στο ειπα
θέλεις να στο ξαναειπώ.

Βρε μπερμπάντη με τουμπάρεις
και δική σου θα γινώ
με τους όρκους που μου κάνεις
αρχινώ να σε πονώ.

Κούκλα μου θα σε φωνάζω
ταίρι μου σαν θα γενείς
θα πονώ θ΄αναστενάζω
Άννα μου όταν πονείς.

Με κατάφερες ντερβίση
να με κάνεις ταίρι σου
το λουλά να σου φουντώνω
να περνάς το ντέρτι σου.
Γεια σου Στέλιο μου ντερβίση!!
Γεια σου Άννα μου!!. 

 «δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου