Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

10.Έλα έλα και βγήκαν τα φθινοπωρινά !!!!!!

10.Έλα  έλα και βγήκαν τα φθινοπωρινά !!!!!! 
Κάνω τη δίαιτα της κατανόησης. Aδυνατώ να καταλάβω.
Λογικά, ο βατραχάνθρωπος είναι αποτέλεσμα αποτυχημένου φιλιού πριγκίπισσας ;
Φοβάμαι τόσο τη δέσμευση που δεν τολμάω να παραγγείλω ούτε  οικογενειακή πίτσα ! !
Δύσκολες εποχές ν’ ανοίξεις σπιτικό. Έχουν κι αυτούς τους κωλοσυναγερμούς...
Αγόρασα μια σφουγγαρίστρα και βγήκε χαλασμένη. Μάπα ήταν!
Όπως είναι γνωστό, πολλοί γράφονται στα παπάρια μας.
Αργότερα όμως ξεχνάμε να τα διαβάσουμε, γι αυτό κι ονομάζονται …αμελέτητα.
Μου χτυπάνε την πόρτα, ανοίγω, είναι ένας τύπος μ' ένα λάπτοπ και  μου λέει για τα καλά του yahoo. Του έκλεισα την πόρτα. Δεν ακούω yahooβάδες.
Τόσα χρόνια πέρασαν,  κι ούτε ένας τραγουδιστής δε σκέφτηκε να ονομαστεί "Αντιπάριος", να τιμηθεί και τ' αδικημένο αυτό νησάκι;.
Η πείνα μου είναι καπιταλίστρια. Δεν απεργεί ποτέ.
Δε μας φτάνουν τα προβλήματα των άλλων, έχουμε και τα δικά μας.
Μάδησα μια Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει. Τρείς ώρες μου πήρε. Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα.
Ευτυχώς που τα κεφτεδάκια στα ΙΚΕΑ τα' χουν έτοιμα και δεν χρειάζονται συναρμολόγηση
-Πρόσεχε. Μην τραβάς το σεντόνι και με ξεσκεπάζεις.
-Σόρρυ, αποσεντονίστηκα.
 Μάγκα μου εχθές έσωσα μια κοπέλα από βέβαιο βιασμό..!
- Πως ρε ;
- Την έπεισα.. να μου κάτσει!
Πριν την κρίση, μπορούσες να προσθέσεις και μια λίρα στα… μυαλά.
Να κλαίει ο Κωστάκης γιατί ένα άλλο παιδάκι δεν τον παίζει. Μη κλαις Κωστάκη, ψέματα λέει. Όλα τα αγοράκια τον παίζουν.
-Στο κρεβάτι είμαι ταύρος. 
-Κρίμα που έχεις ωροσκόπο μπάμια.
Αν απατήσεις την κοπέλα σου είναι παράβαση του cock?
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την τουαλέτα σας; 
- Φυσικά, be my hest.
-Καλά θα τα πάει κι η δραχμή!
-Αποκλείεται! 
-Έλα ρε, μην την υποτιμάς.
 Μ' αυτό το πλ(Ευρώ) να κοιμάσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου