Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

4.ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤOΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΜΥΛΩΝΑΚΗ ΤΟΥ ‘’EXTRA CHANNEL’’

4.ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤOΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΜΥΛΩΝΑΚΗ ΤΟΥ ‘’EXTRA CHANNEL’’
Του Δημήτρη Μπελιβανάκη
    Αγαπητέ Αντώνη, επειδή γνωρίζεις τα αισθήματά μου για σένα, και επειδή γνωρίζω ότι δεν θα με παρεξηγήσεις, θα σου μεταφέρω μερικές απόψεις μου, οι οποίες, όπως πιστεύω, απηχούν ένα πού μεγάλο ποσοστό του λαού.
   Εισέρχομαι λοιπόν κατ' ευθείαν στο θέμα.
ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ
     Λοιπόν Αντώνη, είμαι ένας από αυτούς που κατ' επανάληψιν έχεις αποκαλέσει "στον αέρα", ρουφιάνους. Και όχι μόνον δεν ντρέπομαι γι' αυτό, αλλά νοιώθω και υπερήφανος, και εάν μου προκύψει, θα το ξανακάνω. Με την έννοια βέβαια, ότι δεν ανέχομαι να με κοροϊδεύουν μερικοί εξυπνάκηδες μαγαζάτορες ότι τάχα μου δεν "βγαίνουν", και να μήν κόβουν αποδείξεις.
    Λένε ότι τους κυνηγάει το κράτος, γιατί δεν πληρώνουν το Φ.Π.Α. Μα το Φ.Π.Α. δεν το πληρώνουν αυτοί! Εγώ το πληρώνω σ' αυτούς, οι οποίοι ενεργούν σαν μεσάζοντες μεταξύ εμού και του κράτους για την είσπραξή του. Αλλά δεν είναι μόνον αυτό! Όταν δεν κόβουν αποδείξεις, γλυτώνουν και τον οφειλόμενο στο κράτος φόρο, σε ποσοστό, ανάλογα με τον τζίρο τους. Άς πούμε ένα μέσο όρο 30%.  Τον οποίο φόρο εγώ τον πληρώνω μέχρι τελευταίας δεκάρας. Γιατί λοιπόν, εγώ είμαι το κορόϊδο; Μή μου πείς τώρα για κοινωνικό αυτοματισμό και άλλα τέτοια! Εάν πλήρωναν όλοι το φόρο που τους αναλογεί, δεν θα έκοβαν από τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους τις συντάξεις τους. Δέν θα έκοβαν από τις γριούλες τις πενιχρές συντάξεις, και από τους άρρωστους τα φάρμακά τους. Και εάν το θέλεις και αλλιώς, επειδή δεν είμαι και Ο αναμάρτητος, εάν θέλουν οι κύριοι μαγαζάτορες να κερδίσουν από την κλοπή του κράτους, άς το κάνουμε μαζί! Να μή μου κρατήσουν καθόλου Φ.Π.Α., αφού ούτως ή άλλως δεν τους ανήκει αλλά είναι η δική μου εισφορά στο κράτος, και να μοιραστούμε το κέρδος από το δικό τους φόρο, από το φόρο δηλαδή  που θα πλήρωναν βάσει του τζίρου τους.
    Δηλαδή, για να το κάνω πιό λιανά, εάν ήταν να έλθει ένας λογαριασμός 100 ΕΥΡΩ, εάν αφαιρέσω τα 23 του Φ.Π.Α., που είναι δικά μου χρήματα, μένουν 77. Εάν τώρα αφαιρέσω και ένα 15 % (περίπου το μισό ποσοστό του φόρου), μας κάνει άλλα 12 περίπου. Εάν λοιπόν τα αφαιρέσω κι' αυτά (εννοώντας ότι 15% θα κερδίσω εγώ και άλλα τόσα ο μαγαζάτορας), μας μένουν 65. Να του δώσω λοιπόν 65 ΕΥΡΩ αντί για 100, και να είμαστε και οι δυό φοροκλέφτες, και κερδισμένοι.
    Θα μου πείς, γίνονται αυτά; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! Γιατί οι κύριοι θέλουν και την πίτα γερή, και το σκύλο χορτάτο. Και μας θέλουν κι' εμάς συνένοχους στο να μας κλέβουν και να μας κοροϊδεύουν. Έ όχι λοιπόν, Δέν θα τους περάσει. Ο κόσμος δεν είναι τόόόσο βλάκας όσο νομίζουν μερικοί. Επειδή γνωρίζω ότι θα μου πείς να ζητήσω απόδειξη, σου απαντώ: Ναί, ζητάω απόδειξη. Όμως, μόλις φύγω, θα την "φάει" και την καταγγελία του, διότι την απόδειξη δεν πρέπει να τη ζητήσω, αλλά να τη φέρει από την αρχή μόνος του. Και θα τη "φάει" την καταγγελία του, διότι για να μή μου φέρει την απόδειξη, σημαίνει ότι το έχει σύστημα " να ξεχνάει", και θα το κάνει σε όποιον βρεί βολικό. Άρα, θα συνεχίσει να μας κλέβει ΟΛΟΥΣ. Ελπίζω να σε έπεισα με τα επιχειρήματά μου. Για τυχόν διευκρινήσεις, είμαι στη διάθεσή σου.
   ΚΟΚΚΟΡΟΜΑΧΙΕΣ
   Παρακολουθώ στις διάφορες εκπομπές, μεταξύ αυτών και στη δική σου, τους καλεσμένους, οι οποίοι, στη σπουδή τους να μήν ακουστούν οι απόψεις των άλλων, πετάγονται να μήν πώ σαν τί, και, τσακώνονται σαν τα "κοκκόρια" και τις "κοκκόρες" (για να μήν πώ την άλλη λέξη και παρεξηγηθώ), επαναλαμβάνοντας μεγαλοφώνως τα ίδια και τα ίδια επειδή δεν έχουν τίποτε άλλο να πούν, δημιουργούν μία οχλαγωγία του αισχίστου είδους, και δεν αφήνουν κανένα να ακούσει τίποτε. Και σαν να μήν έφτανε αυτό, όταν έλθει η σειρά τους να μιλήσουν απαιτούν ησυχία!
    Έ όχι δα! Βέβαια, καταλαβαίνω τη δυσκολία του παρουσιαστού να επιβάλλει την τάξη, και πόσο ευτυχής θα ήταν ο κάθε παρουσιαστής εάν όλοι οι προσκεκλημένοι τηρούσαν τους κανόνες της ευπρέπειας και της δεοντολογίας. Όμως, θα πρέπει κάποιος να τους διευκρινήσει ότι, ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, και ότι όλους αυτούς που δημιουργούν αυτές τις καταστάσεις, θα τους "μαυρίσει" δεόντως όταν έλθει η ώρα, γιατί έχει καταλάβει ότι τους λείπει η σοβαρότητα, και το μόνο τους επιχείρημα είναι η φωνή, και η επιθυμία να φανούν αρεστοί στο κόμμα τους.
   ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
   Επειδή έχει καιρό να "χτυπήσει" η εθνική μας ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ, ήθελα να ρωτήσω για κάτι το οποίο άκουσα σε μία εκπομπή, η οποία αναφερόταν στα "κρυφά σχολειά".
    Άραγε, θα μπορούσε να μου διευκρινίσει, υπήρξαν, ή μήπως ήταν κι' αυτά άλλος ένας μύθος τον οποίο έπλασε ο μυθοπλάστης Ελληνικός λαός; Μήπως τα Ελληνόπουλα, κατά τη σκοτεινή περίοδο της Τουρκοκρατίας δεν μάθαιναν γράμματα στα "κρυφά σχολειά" αλλά σε κανένα Οθωμανικό Κολλέγιο; Μήπως πήγαιναν μαζί με τους "Γενίτσαρους, Ελληνόπουλα που προέρχονταν από το "παιδομάζωμα" και εξισλαμίστηκαν, στα Οθωμανικά πανεπιστήμια και μάθαιναν πώς να σφάζουν τους Χριστιανούς;
    Και τώρα που είπα για το "παιδομάζωμα" τί το ήθελα; Άλλος μύθος κι' αυτός! Τελικά ο λαός μας έχει έφεση στους μύθους! Και για να σοβαρολογήσουμε, θα ήθελα να ήξερα σε ποιό πανεπιστήμιο σπούδασε η κυρία, που της δίδαξαν τέτοιες αηδίες! Γιατί, δεν πιστεύω να υπάρχει στον κόσμο Πανεπιστήμιο, το οποίο να διδάσκει τέτοιες αηδίες, εκτός ίσως, και αυτό με επιφύλαξη, από τα τουρκικά. Θα μου πείς τί θυμήθηκες τώρα! Κι' όμως, πρέπει να τα θυμόμαστε, γιατί δεν πρέπει να τους αφήνουμε περιθώριο να μας αιφνιδιάζουν! Είμαι σίγουρος ότι η κυρία κάτι άλλο ετοιμάζει, προκειμένου να επανέλθει στη δημοσιότητα. Γιατί, εκεί που δεν την γνώριζε ούτε η μάνα της, έγινε πασίγνωστη εν μιά νυχτί, όταν θυμήθηκε να αναφερθεί στους μύθους, και ξεσήκωσε το πανελλήνιο. Όμως και γι' αυτή, είμαι σίγουρος ότι θα την ξεχάσει όχι μόνον η Ιστορία, αλλά και η μάνα που τη γέννησε.
   Τελειώνοντας, σου είπα μερικά πράγματα, με πλήρη επίγνωση των λεγομένων μου, και με το θάρρος της γνώμης μου. Το μήνυμά μου δε αυτό το κοινοποιώ στους Συμμαθητές μου, καθ' όσον δεν διστάζω να εκφράσω τις απόψεις μου, και να συνδιαλλαγώ γι' αυτές. Διότι πιστεύω ακράδαντα ότι η εποχή της αδιαφορίας, της ανοχής και του ψευτοκαθωσπρεπισμού, παρήλθε ανεπιστρεπτί. Επαναλαμβάνω ότι, σε περίπτωση που θέλεις κάποια διευκρίνιση για τις ως άνω απόψεις μου, είμαι στη διάθεσή σου. Τα τηλέφωνά μου άλλωστε, σου είναι γνωστά. Με αγάπη, και καλή επιτυχία στις εκπομπές σου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου