Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (2/11/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (2/11/2017)
Ανδρέας
    Εκεί που καθόμουν, ήσυχα – ήσυχα εχτές το βράδυ και ασχολιόμουν με το ( τι άλλο;) ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ και τα θέματα που θα έβαζα, ακούω την γυναίκα μου να ανακράζει από το σαλόνι: «ΑΜΑΝ!». Ανήσυχος πάω να δώ τι συμβαίνει, και μου δίνει τον λογαριασμό της ΔΕΗ. Τον βλέπω, και αναφωνώ: «ΑΜΑΝ!». Ούτε λίγο, ούτε πολύ, έγραφε…. 1.200 ευρώ!!!!!! Τον ξαναδιαβάζω, δεν είχα κάνει λάθος. Αμέσως αναρωτήθηκα μήπως έφταξα καμιά μικρή βιομηχανία στο σπίτι, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε. Υπόψη, ότι επι σειρά ετών, ο λογαριασμός έρχεται μεταξύ 150 και 300 ευρώ ( ΕΝΑΝΤΙ ή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ ).
    Κράτησα την ψυχραιμία μου, γιατί είμαστε και σε κρίσιμη ηλικία για εγκεφαλικά, και άρχισα να σκέφτομαι τι να κάνω. Στην αρχή, σκέφτηκα να πάω την επόμενη στην ΔΕΗ για παράπονα, αλλά σκέφτηκα πως κάτι θα τους έλεγα, κάτι θα μου έλεγαν, υπήρχε κίνδυνος για… «θερμό επεισόδιο». Ψάχνω στα χαρτιά τις ενδείξεις, ήταν σωστές. Επειδή ήταν βράδυ και φακό δεν είχα, σήμερα το πρωί κατέβηκα να ελέγξω και τον μετρητή της ΔΕΗ. Και, ώ του θαύματος, διαπίστωσα πως ενώ το χαρτί έδειχνε « τελευταια ενδειξη 54773», ο μετρητής έγραφε 51796!!!!. Με άλλα λόγια, ο καταμετρητής μου έβαλε παραπάνω 3.000 Kwh. ! Έτσι, συνήλθα από το σόκ, αφού το λάθος είναι διορθώσιμο.
    Όμως, δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Πρίν από 30 περίπου χρόνια, πήγε το μπιλιέτο της Εφορίας σε ένα θείο της γυναίκας μου, το διάβασε και έμεινε στον τόπο! Προφανώς, είχε κάποια προδιάθεση. Εάν είχα και εγώ κάποια τέτοια προδιάθεση, πολύ πιθανόν σήμερα να είχαμε ταξίδια για … «άλλες πολιτείες, αλαργινές» και να έβλεπα τα ραδίκια ανάποδα. Ποιος θα είχε την ευθύνη; Οι γιατροί θα έλεγαν… «παθολογικά αίτια», όμως ο Ηθικός Αυτουργός θα ήταν η ΔΕΗ!
---------------------------------------
   Μετά από τα παραπάνω, είχα να κατέβω στο κέντρο, όπου είχαμε προγραμματισμένο καφέ με τους συμμαθητές μου, και φυσικά πήγα με λεωφορείο. Και εκεί που περίμενα το γνωστό μισάωρο στη στάση, μου ήρθε μια φαεινή ιδέα. Μαζί με 2-3 άλλους φίλους, να ανοιξουμε μικρές καντίνες στις στάσεις των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, με καφέδες και τυρόπιττες. Και αυτό, γιατί ο χρόνος αναμονής, αρκεί για να πιείς με την ησυχία σου το καφεδάκι σου, και να καπνίσεις και κανα – δυό τσιγάρα….
---------------------------------------
    «Ό τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο….» Το τραγουδάκι, βρίσκει εφαρμογή στον Άκη μας και την «νέα Παξινού» Βίκη του! Καθόλου δεν τους λυπάμαι, γιατί τα δεινά τους μόνοι τους τα προκάλεσαν. Γάμο στο Παρίσι ήθελε το χούφταλο…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου