Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

60.« Καραβοτσακίσματα »



ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, εγκαινιάζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «Καραβοτσακίσματα»  1936
Πρώτος Στίχος: " Βάσανα, Πίκρες, Φαρμάκια, Καραβοτσακίσματα "
Σύνθεση: Βαμβακάρης Μάρκος
Στίχοι: Βαμβακάρης Μάρκος
Ερμηνεία: Βαμβακάρης Μάρκος Παγιουμτζής Ευστράτιος
Βάσανα, Πίκρες, Φαρμάκια, Καραβοτσακίσματα, Ωχ !,
Σα(ν) Το Βράχο, Που Το Δέρνουν, Της Θάλασσας, Τα Κύματα,
Σαν Το Βράχο, Που Το(ν) Δέρνουν,Της Θάλασσας, Τα Κύματα, Ωχ !,
Βάσανα, Πίκρες, Φαρμάκια, Καραβοτσακίσματα,

Τι Φταίω Και Με (Ε)'παιδεύεις, Αχ !
Τι Γυρεύεις, Κι Άλλον Λατρεύεις,
Δεν Μ'(ε) Αγαπάς, Αχ ! Πες Μου Το,
Γιατ'(ί) Είμαι Μόρτης, Φουκαράς,

Θα Σβήσω, Πια (Αχ !)Δε Θα Ζήσω,
Δε Θ'(α) Αγαπήσω, Θα Λησμονήσω,
Στα Καραβότσακισματά Μου, Μη Γελάς, -

Γεια Σου, Μάρκο ... !!! ( Φωνή : Παγιουμτζής Ευστράτιος)

Μεσ'(α) Στο Σπίτι Μου, Για (Ε)'σένα
Όλοι, Με (Ε)'μαλώνουν(ε), Ωχ !,
Λένε, Ζόρικες Κουβέντες,
Που Με (Ε)'φαρμακώνουν(ε),

Λένε, Ζόρικες Κουβέντες,
Που Με (Ε)'φαρμακώνουν(ε), Ωχ !,
Μεσ'(α) Στο Σπίτι Μου, Για (Ε)'σένα
Όλοι, Με (Ε)'μαλώνουν(ε),

Τι Φταίω Και Με (Ε)'παιδεύεις, Αχ !
Τι Γυρεύεις, Κι Άλλον Λατρεύεις,
Δεν Μ'(ε) Αγαπάς, Αχ ! Πες Μου Το,
Γιατ'(ί) Είμαι Μόρτης, Φουκαράς,

Θα Σβήσω, Πια Δε Θα Ζήσω,
Δε Θ'(α) Αγαπήσω, Θα Λησμονήσω,
Στα Καραβότσακισματά Μου, Μη Γελάς
 «δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου