Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/11/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/11/2017)
Ανδρέας
    Καθημερινά, βλέπω στο e-mail μου διάφορες προσκλήσεις στο facebook και σε άλλα παρεμφερή. Λυπάμαι πολύ, αλλά δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ με αυτά, παρά σπανιώτατα, ίσως μια φορά στους δύο μήνες…  Εάν κάποιες αναρτήσεις του μπλόκ, προβάλλονται και σε αυτό, είναι πολύ εύκολο και γρήγορο. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου, ας με παρει τηλέφωνο ( το γράφει το μπόκ) ή ας μου στείλει e-mail στο MELEZANDREAS@GMAIL.COM ή στο ANDREMELEZ@YAHOO.GR. Σίγουρα θα απαντήσω.
-------------------------------------------------
    Χρυσό Μετάλλιο στους φοιτητές μας στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Επιστήμης (World Cup of Science)! Μπράβο τους ! Είναι η ΕΛΛΑΔΑ που ΠΟΛΕΜΑΕΙ, που ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ, που ΜΠΟΡΕΙ! Είναι η ΕΛΛΑΔΑ που ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ! Και πάλι, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!
-------------------------------------------------
    Από την άλλη μεριά τώρα. Έπιασαν στην Κίνα, Ελληνίδα «μοντέλα» με 2.6 κιλά κοκαϊνης! Το καημένο το κορίτσι… Αθώο και… άβγαλτο! «Ακολουθούσε το όνειρό της», λένε. Έ, τώρα θα το ακολουθήσει για καλά. Ακούς, εκεί, «ΔΕΝ ΉΞΕΡΕ,,,»
-------------------------------------------------
    Κάνουν έλεγχο οι Γερμανοί στους ταξιδιώτες από την Ελλάδα. Και καλά κάνουν! Εμείς, γιατί δεν κάνουμε το ίδιο στους Γερμανούς που έρχονται;;;; Και εδώ «μούγκα στη στρούγκα» , οσφυοκαμψία και μηδενική αντίδραση; Υπάρχει κάτι, που το λένε ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Και στα καλά, και στα κακά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου