Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/3/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/3/2020)
    Ακόμα μια μέρα, ίδια με τις άλλες… Τι και εάν ήταν Κυριακή; Τίποτα δεν άλλαξε. Βελτιώθηκε και ο καιρός, και αυτό σε προκαλεί να βγείς έξω! Υπομονή…. Υπομονή, και όσο πάει! Να δούμε, ποιος θα κουραστεί πρώτος. Ο κορονοϊός ή εμείς; Υπομονή….
------------------------------------------
    Αυτές τις μέρες της «κλεισούρας», σκέφτηκα να αρχίσω να γράφω ( και εγώ….) την… αυτοβιογραφία μου! Όμως, όταν το ξανασκέφτηκα, και πέρασαν σαν σε «επίκαιρα» από το μυαλό μου διάφορες καταστάσεις, διαπίστωσα πως εάν το έκανα, θα γινόταν ένα από τα δύο: Ή θα έλεγα ψέματα, ή θα εξέθετα τον εαυτό μου. Και επειδή κανένα από τα δύο δεν συμφέρει, αποφάσισα να μην το κάνω! Φαντάζομαι ( είμαι σίγουρος, δηλαδή…) πως όποιοι τελικά το έκαναν, και επειδή δεν είναι δυνατόν οι ίδιοι να εκθέτουν τον εαυτό τους, σίγουρα θα έγραψαν ψέματα για διάφορες καταστάσεις.
------------------------------------------
    Να που δικαιώθηκαν οι «άνθρωποι του καναπέ»! Εκεί την βγάζουν κάθε μέρα, συνήθως χαζεύοντας στο «χαζοκούτι». Ή έχουν κολλήσει στις ειδήσεις για να… ενημερωθούν, ή βλέπουν καμιά σειρά, καμία ταινία… Η «ΝΟΒΑ»  μάλιστα, τις τρείς τελευταίες ημέρες, το βράδυ βάζει δύο απανωτές ταινίες ΤΖΕΗΜΣ ΜΠΟΝΤ με τον «ορίτζιναλ 007» Σήν Κόννερυ! Τις βλέπω, αν και τις εχω όλες σε DVD, αυτές και ακόμα 250 τουλάχιστον.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου