Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/10/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/10/2019)
« Μὲ τὴ λόγχη χαράξαμε ἁδρὸ στὰ βουνὰ
τ᾿ ὄνομά μας -γαλάζιο λουλούδι-
νὰ τὸ πάρει ὡς τὰ πέρατα ὁ θρύλος ξανά,
στοὺς λαοὺς νὰ τὸ κάνει τραγούδι.
»
     Κάποιοι στίχοι ποιημάτων, σε τέσσερεις γραμμές, περιγράφουν ένα ολόκληρο βιβλίο. Έτσι και αυτοί! Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα, όποτε μου έρχονταιστο μυαλό, με πιάνει ταραχή, συγκίνηση, περηφάνεια, νοιώθω να ψηλώνω ως τα ουράνια. Μόνο σε τέσσερεις γραμμές, περιγράφεται ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου