Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Γιατί η ιστορία είναι τόσο προκλητική και οι αδιάβαστοι τόσο επικίνδυνοι.


Γιατί η ιστορία είναι τόσο προκλητική και οι αδιάβαστοι τόσο επικίνδυνοι.
Άρθρο Γνώμης του Ευάγγελου Αθανασιάδη Συνταγματάρχη ε.α.
    Α. Έτος 1996. Οι Αμερικανοί σκόπευαν να ενεργήσουν τα επόμενα χρόνια στη Β. Αφρική. Αίγυπτο, Λιβύη κλπ.
    Χρειαζόταν ένα σημαντικό αριθμό από F-16, με τις αντίστοιχες υποδομές, εγκαταστάσεις, ανταλλακτικά και τεχνικό προσωπικό, στην ευρύτερη περιοχή.
    Ίμια: Το κύριο πρακτικό αποτέλεσμα της κρίσεως των Iμίων ήταν η αγορά του αιώνα του Τσοχατζόπουλου, αποκτώντας ένα σεβαστό (πρωτόγνωρα μεγάλο) αριθμό F-16, συμβατό για συνεργασία με τις λοιπές ΝΑΤΟϊκές Δυνάμεις.
    Μια μεγάλη Πολεμική Αγορά από τις Η.Π.Α, από μια υποτιθέμενης αριστερής κουλτούρας κυβέρνηση Σημίτη.
    Β. Έτος 2019. Οι Η.Π.Α χρειάζονται στην περιοχή ένα σημαντικό αριθμό F-35. Για Γεωπολιτικοοικονομικοστρατηγικούς λόγους, οι Αμερικανοί δυσκολεύονται  να τα «πασάρουν» στη Τουρκία.
    Κάποιες εντέχνως αναφυόμενες αμφισβητήσεις – διεκδικήσεις από τους «γείτονες» μας στα Εθνικά μας Θέματα, γεννούν την «προφανή και αδήριτη» ανάγκη αναβαθμίσεως της Αεροπορίας μας. Γιατί άραγε μόνο της Αεροπορίας;
    Έτσι, μια υποτιθέμενη αριστερής κουλτούρας κυβέρνηση Τσίπρα, του καλύτερου «YES sir και ΝΑΙ σε όλα» και τη τραγική φιγούρα του Αποστολάκη, θα φορτωθούμε εμείς τα απαιτούμενα στις ΗΠΑ F-35.
    Να σημειωθεί ότι τα τακτικά τους χαρακτηριστικά μάλλον δεν προσιδιάζουν με τις Εθνικές ανάγκες της Πολεμικής μας Αεροπορίας, αλλά περισσότερο με τις γενικότερες στρατιωτικές ανάγκες των ΗΠΑ στη περιοχή.
    Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα. Μια ορθολογική ανανέωση των μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, είναι οπωσδήποτε απαραίτητη.
    Γ. Ιστορικό προηγούμενο.
    Το Εμπόριο. Περί το 1900, οι ανάγκες εμπορίου της Κεντρικής  Ευρώπης, με κύριους εκφραστές την Γερμανία, Αυστροουγγαρία και Γαλλία (χερσαίες δυνάμεις), χρειαζόταν ένα μέσο μαζικής μεταφοράς αγαθών στο πάντα ισχύοντα και λειτουργούντα (παλιότερα, τότε και τώρα) δρόμο του μεταξιού, Ινδία-Κίνα προς και από την  Κεντρική Ευρώπη. (Κάντε τους σημερινούς συνειρμούς με τη COSCO και τα προσκόμματα που τους δημιουργούν «άλλοι», μέσω ημών των χρησίμων ηλιθίων).
    Το Τραίνο. Έπεισαν τότε, την Τουρκία για την αναγκαιότητα να κατασκευάσει, με ανάθεση σε Γερμανούς και Γάλλους, τη σιδηροδρομική γραμμή Κωνσταντινούπολη – Βελιγράδι, και την σύνδεσή της με τις εκατέρωθεν επεκτάσεις της, και φυσικά έναντι δανείου.
    Το Δάνειο. Η αιώνια, μέσω δανείων,  οικονομική εκμετάλλευση και έλεγχος, πάντα προς διευκόλυνσή μας και για το καλό μας. Σας θυμίζει τίποτε από τα πρόσφατα;
    Το τραίνο θα αντικαθιστούσε …τα καραβάνια. Πόσο μοιάζουν άλλωστε;
    Το Πεσκέσι. Το 1912 απελευθερώνεται η πολύπαθη Μακεδονία και αργότερα ακολουθεί και η Θράκη.
    Μεταξύ των άλλων επωμιζόμαστε και την αποπληρωμή του δανείου του τραίνου.
    Γιατί η ιστορία είναι τόσο προκλητική και οι αδιάβαστοι τόσο επικίνδυνοι.
    Το Πεσκέσι.
    Τότε το τραίνο… τώρα τα F-35….
    Οι Τούρκοι τα παρήγγειλαν εμείς θα τα πληρώσουμε….
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 1ο . Ο Τσακαλώτος περιφέρεται στις ΗΠΑ, διακηρύσσοντας  πλεόνασμα χρημάτων για την αποπληρωμή του ΔΝΤ (όχι της ΕΚΤ). Έτσι νομίζει. Τα F35 θα αγοράσει και θα βάλει και άλλο χρέος…
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ.2ο . Τα άτιμα γυρίσματα της ιστορίας.
Δάνειο για τη Γραμμή.
Παίρνουμε Μακεδονία – Θράκη, παίρνουμε και το δάνειο.
Ξεπληρώνουμε το δάνειο, θέλουν να μας πάρουν και τη γραμμή και τη Μακεδονία – Θράκη.

1 σχόλιο:

  1. Συγνώμη! Για να καταλάβω το πνεύμα του σεβαστού αρθρογράφου που τα πάντοτε ενδιαφέροντα κείμενά του σε εμένα τουλάχιστον προσφέρουν γνώσεις και προβληματισμούς.
    Είναι μη απαραίτητα τα F 16? Δε συνέβαλαν και συμβάλουν αποφασιστικά στη διασφάλιση της Εθνικής Αξιοπρέπειας και ακεραιότητας της χώρας?
    Όσο για τα F 35; Όταν ο χασάπης δίπλα μας τα ξαναβρεί με τον μέχρι πρότινος πάτρωνά του τι θα έχουμε να αντιπροτείνουμε απέναντι στον τεράστιο στόλο των 120 F 35, που έστω και μικρός μόνο αριθμός τους ανατρέπει την οποιαδήποτε υποψία ισορροπίας στην περιοχή, ανοίγοντάς του παράλληλα την όρεξη για επεκτατισμούς άρα τον διαμελισμό της Ελλάδος?
    Αντί να αναζητήσει τις απολογίες για τις εγκληματικές αμέλειες όλων των ανεύθυνων κυβερνήσεων που άφησαν από το 2006 (όταν έκλεισαν οι παραγγελίες αυτού του τύπου), στο έλεος του Θεού την ασφάλεια της χώρας, έρχεται να συγκρίνει ανομία πράγματα, προβάλλοντας την ασθενή μας οικονομία ως τον αποτρεπτικό παράγοντα της όποιας προσπάθειας αποκατάστασης ισορροπίας δυνάμεων στην περιοχή.
    Μα αν εκλείψει η πατρίδα από το χάρτη θα ευημερεί η οικονομία της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή