Κυριακή 14 Απριλίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/4/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/4/2019)
    Έχει γίνει σύστημα…. Όταν πρέπει να επέμβει η ΕΛ.ΑΣ. , όπως στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης, πάντα καταφέρνει να φτάσει «κατόπιν εορτής», και φυσικά… δεν βρίσκει τίποτα! Είναι μια μέθοδος και αυτή…..
----------------------------------------------------
    Εντάξει, αυτή η γραβάτα στις κωμοπόλεις και τα χωριά, ήταν ανυπόφορη! Και στο περίπτερο για τσιγάρα να πήγαινες, έπρεπε να φοράς γραβάτα! Τι να λέμε τώρα…. Οι πιο παλιοί από εμένα, υπέφεραν. Εγώ τα πρόλαβα βέβαια, αλλά όχι και με μεγάλο κυνήγι. Ίσως γιατί δεν υπηρέτησα σε χωριά ( Διαβιβάσεις, γαρ… )
----------------------------------------------------
    Εάν δεν επρόκειτο για εντελώς άχρηστο άτομο στα περι πολιτικής και διοικήσεως, θα ήθελα να μας βγάλουν δημαρχίνα την.. «νύφη» του ΣΥΡΙΖΑ, για να συνεχίσει το έργο του απερχόμενου ( sic). Οι εξαγγελίες της εκπληκτικές, ιδιαίτερα εκείνο το «Μουσείο – Κέντρο διαλόγου ερωτικού προσανατολισμού και κοινωνικού φύλου». Δύσκολα καταλαβαίνει κανείς για τι πράγμα λέει, και τι φαντασιώνεται. Ευτυχώς, θα την αποφύγουμε…..
----------------------------------------------------
    Κάτι μας ξεφέυγει εδώ πέρα. 11.500 ευρώ το μήνα για πιλότος πυροσβεστικού αεροπλάνου και δεν βρίσκεται κανένας στην Κύπρο;; Πολλά καλάμια έχουν καβαληθεί!
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου