Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των καταναλωτών σε θέματα τραπεζικών
συναλλαγών
Θετική έκβαση υπέρ του καταναλωτή είχε η
συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων που διαχειρίστηκε σε δέκα χρόνια
λειτουργίας της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας
(Ε.Ε.Κ.Ε.).
Με αφορμή την επέτειο 10 χρόνων λειτουργίας της (2009-2019), η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, δημοσίευσε τον απολογισμό των καταγγελιών που έχει διαχειριστεί όλα αυτά τα χρόνια και τα βασικά σημεία είναι τα εξής:
Με αφορμή την επέτειο 10 χρόνων λειτουργίας της (2009-2019), η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, δημοσίευσε τον απολογισμό των καταγγελιών που έχει διαχειριστεί όλα αυτά τα χρόνια και τα βασικά σημεία είναι τα εξής:
Η Ε.Ε.Κ.Ε. έχει διαχειριστεί τις καταγγελίες και τα ερωτήματα που
έχει λάβει, σε
ποσοστό 100%.
Από το σύνολο
των διεκπεραιωμένων καταγγελιών, το 78,9%
είχαν θετική έκβαση υπέρ του καταναλωτή.
Τα υψηλότερα
ποσοστά καταγγελιών, συγκεντρώνουν οι τομείς των τραπεζικών συναλλαγών με ποσοστό 24,4% , των τηλεπικοινωνιών με 19,1%, της αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών με 18,5% καθώς και των τουριστικών υπηρεσιών με 9,3%.
Στον τομέα των τραπεζικών συναλλαγών, μεγαλύτερο πρόβλημα
φαίνεται να αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τις τηλεφωνικές οχλήσεις (20,16%) και τη χορήγηση των
εγγράφων (20,16%).
Στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η πλειονότητα των
καταγγελιών αφορά παράτυπες χρεώσεις
και μονομερείς ενέργειες σε ποσοστό
15,79% αντίστοιχα.
Στον τομέα των προϊόντων και υπηρεσιών, ως σημαντικότερο
πρόβλημα αναδεικνύεται η πολιτική
αντιμετώπισης περιπτώσεων ελαττωματικών προϊόντων σε ποσοστό 36,84%
Στον τομέα των τουριστικών υπηρεσιών, οι καταναλωτές
φαίνεται να καταγγέλλουν συχνότερα περιπτώσεις καθυστέρησης
αναχωρήσεων (25,53%) και ακύρωσης κρατήσεων (23,4%)
«Είναι σαφές ότι
οι καταναλωτές "βάλλονται" από διάφορες παράνομες και καταχρηστικές
πρακτικές, όπως είναι η αποσιώπηση των δικαιωμάτων που διαθέτουν, η επιβολή παράνομων
χρεώσεων, η έλλειψη ενημέρωσης και πολλές άλλες που είναι δύσκολο να
απαριθμηθούν. Βρισκόμαστε διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας
κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε πρόβλημα που ο ίδιος
αδυνατεί να διευθετήσει» σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου