Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

Τα κινητά τηλέφωνα είναι υπερβολικά εύθραυστα


Τα κινητά τηλέφωνα είναι υπερβολικά εύθραυστα
Ερευνα της Cat phones
    Οι επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη δαπανούν περισσότερο από ποτέ για κινητά τηλέφωνα για το εργατικό δυναμικό τους. Η αύξηση του κόστους και η απώλεια παραγωγικότητας λόγω των υπερβολικά εύθραυστων τηλεφώνων, οι δαπανηρές επισκευές και αντικαταστάσεις καθιστούν την περίπτωση των σκληροτράχηλων συσκευών πιο χρήσιμη, σύμφωνα με νέα έρευνα που κυκλοφόρησε από την Cat phones.
    Σύμφωνα με έρευνα των αγοραστών κινητών τηλεφώνων σε 497 ευρωπαϊκές επιχειρήσεις (1), το 69% θεωρεί ότι τα τηλέφωνα χαλούν εύκολα. Επίσης, το 69% αναφέρει ότι χρειάζεται να δαπανούν περισσότερα χρήματα από ποτέ σε εταιρικά τηλέφωνα. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες λένε ότι η επισκευή και η αντικατάσταση των σπασμένων συσκευών αποτελεί αυξανόμενο πρόβλημα για την επιχείρησή τους. Το
99% των αγοραστών τηλεφώνων χρειάστηκε να διαχειριστεί ζημιά στα τηλέφωνα της εταιρείας τα τελευταία τρία χρόνια, με το 86% να δηλώνει ότι υπήρξαν ζημίες αρκετά σημαντικές για να απαιτηθεί επισκευή ή αντικατάσταση στη συσκευή ενός υπαλλήλου. Συχνές αιτίες είναι οι σπασμένες οθόνες για το 62%, η φυσική θραύση για το 47%, η ζημία από νερό για το 37% και σφάλματα που προκλήθηκαν από τη σκόνη ή την άμμο για το 21%.
    Η παραγωγικότητα επηρεάζεται σημαντικά όταν οι εργαζόμενοι αναγκάζονται να μην έχουν κινητό
τηλέφωνο ενώ αυτό επισκευάζεται. Το 31% των επιχειρήσεων αναφέρει σημαντικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα και ένα επιπλέον 40% αντίστοιχου τύπου αντίκτυπο (71% πλήττονται συνολικά για το λόγο αυτό). Η κατάσταση επιδεινώνεται από τους χρόνους επισκευής. Μόνο το 21% αναφέρει ότι οι επισκευές διαρκούν μία εργάσιμη ημέρα, ενώ η πλειοψηφία (63%) σημειώνει ότι οι επισκευές μπορούν να διαρκέσουν από δύο μέρες έως μία εργάσιμη εβδομάδα. Ένα επιπλέον 16% έχει δει ορισμένες επισκευές να διαρκούν ακόμη περισσότερο.
    Σε επιχειρηματικό πλαίσιο, όπου οι εταιρείες αγοράζουν πολλαπλές συσκευές για το εργατικό τους δυναμικό, οι δαπάνες αυτές κλιμακώνονται γρήγορα. Ακόμη και με τις οικονομίες κλίμακας που συνδέονται με τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις, οι εταιρείες ανέφεραν δαπάνες μέχρι € 342 ανά επισκευή.
    Ο Ben Wood, επικεφαλής της έρευνας,
CCS Insight, δήλωσε: «Η ευθραυστότητα των σύγχρονων smartphones έχει γίνει ένα πραγματικό ζήτημα. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις αναζητούν πιο ανθεκτικές συσκευές, δεδομένου του κόστους που συνδέεται με την επισκευή των smartphones και των αρνητικών επιπτώσεων στην παραγωγικότητα όταν σπάσει μια συσκευή».
    Έτσι, η ανθεκτικότητα των συσκευών έχει καταλήξει να είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για τους υπεύθυνους για τη λήψη αποφάσεων στον τομέα της τεχνολογίας της πληροφορίας και τους αγοραστές τηλεφώνων εντός των επιχειρήσεων - το ίδιο ισχύει με τη συνδεσιμότητα, την ασφάλεια και τη δυνατότητα διαχείρισης της συσκευής (2).
    Η μετάβαση σε μια
σκληροτράχηλη συσκευή που είναι κατάλληλη για πολλές χρήσεις είναι στην ημερήσια διάταξη των αγοραστών κινητών τηλεφώνων στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Το 44% σκέφτεται να αντικαταστήσει το χαρτοφυλάκιο του με τις ανθεκτικές συσκευές ενώ ένα 8% ήδη τις διαθέτει. Οι ανθεκτικές συσκευές συγκαταλέγονται μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων επενδυτικών περιοχών, ενώ το 21% των υπεύθυνων IT υποδεικνύει ότι εξετάζουν τις δαπάνες στον τομέα αυτό τους επόμενους 12 μήνες(3).
    Ο Riccardo Ferree Drago, ιδιοκτήτης στο
Drago Fleet, δήλωσε: «Σε αυτή την επιχείρηση, τα τηλέφωνα συνεχώς πέφτουν και οι μεγάλες μέρες απαιτούν την καλύτερη δυνατή διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Έχω χρησιμοποιήσει κάθε σκληροτράχηλη συσκευή εκεί έξω και τα Cat είναι σίγουρα ότι καλύτερο! Ο εξοπλισμός ενός στόλου είναι ακριβός, αλλά με τα τηλέφωνα Cat δεν χρειάζεται να ανησυχώ επειδή τα συγκεκριμένα τηλέφωνα δεν σπάνε. Και αν συμβεί κάτι, μπορείτε να βασιστείτε στην καλύτερη εγγύηση – οι συσκευές είναι δίπλα στο άφθαρτο»!
    Οι συχνές και δαπανηρές επισκευές ή αντικαταστάσεις συνεπάγονται ότι οι πελάτες δαπανούν πολύ περισσότερα χρήματα κατά τη διάρκεια της ζωής τους από ό, τι μόνο την αρχική τιμή αγοράς. Επιπλέον, οι προσδοκίες σε ένα κινητό τηλέφωνο είναι υψηλές και οι κύκλοι ζωής των συσκευών επιμηκύνονται. Το ένα τρίτο των ευρωπαίων ερωτηθέντων σε μια πρόσφατη έρευνα αγοράς
CCS Mobile Buying Survey δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κρατήσουν τα τηλέφωνά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Στη Δυτική Ευρώπη, η έρευνα CCS δείχνει ότι οι άνθρωποι διατηρούν κατά μέσο όρο το τηλέφωνό τους για 40 μήνες. Με την πιθανότητα να χρειαστεί επισκευή μιας συσκευής σε κάποιο σημείο, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας κατά τη διάρκεια της ζωής μπορεί να είναι σημαντικό.
    Η
Frauport (Φραγκφούρτη), χρησιμοποιεί τα τηλέφωνα Cat από το 2012, επωφελούμενη από την ισχυρή αξιοπιστία στα φορητά ακουστικά και το μειωμένο κόστος επισκευής: «Μετά από επτά χρόνια, το 83% από το σύνολο των συσκευών δουλεύουν ακόμα. Μόνο το 4% χρειάστηκε να το χειριστεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης & Επισκευών μας».
    Οι πελάτες της
Cat Phones ζουν και εργάζονται σε σκληρά περιβάλλοντα που ωθούν τα τηλέφωνα στα όριά τους. Ωστόσο, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών δίνει ηγετική θέση σε θέματα εγγύησης συσκευής. Αν ένας πελάτης βλάψει κατά λάθος το Corning Gorilla Glass της οθόνης κατά την περίοδο εγγύησης, τα Cat phones θα επισκευάσουν ή θα αντικαταστήσουν την οθόνη δωρεάν*. Αυτή η εμπιστοσύνη ενισχύεται μέσα από τις ισχυρές δοκιμές που υποβάλλει η εταιρεία κάθε προϊόν πριν από την κυκλοφορία του. Για παράδειγμα, η ναυαρχίδα Cat S61 διαθέτει στρατιωτικό εξοπλισμό (Mil-Spec 810G). Είναι ανθεκτικό στη σκόνη και αδιάβροχο έως 3m για 1 ώρα (πιστοποιημένο IP68 και IP69K) και η οθόνη του είναι προστατευμένη από παχύ Gorilla® Glass 5. Είναι επίσης φτιαγμένο για να επιβιώσει από τη μοναδική δοκιμή πτώσης των συσκευών Cat από 1,8 μέτρα, σε επιφάνεια χάλυβα, 30 φορές, σε διαφορετικούς προσανατολισμούς.
1 Πηγή: Bullitt Group research with Research Now, European Business survey 2019 (497 respondents)
2
Πηγή: CCS Insight Digital Workplace IT Decision Maker Survey 2018
3
Πηγή: Bullitt Group Research, Rugged Smartphone User Survey 2018 (24,585 respondents, + additional 2,890 partial completions)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου