Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/1/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/1/2019)
    Μάζεψαν 158 ονόματα… καλλιτεχνών ( μόνο 6-7 ξέρω, είμαι άσχετος;;;;) που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως συμφωνούν με την …συμφωνία της ντροπής. Έ, και; Τι παραπάνω ξέρουν οι τραγουδιστές, ηθοποιοί, εγκάθετοι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ κτλ, απο τον κυρ-Βασίλη του διπλανού διαμερίσματος, την κυρα-Νούλα του ισογείου, τον κυρ-Μήτσο του χωριού; Γιατί μας τους «κοτσάρισαν» στη «μόστρα», αφού οι περισσότεροι είναι… συγγενείς και φίλοι συριζαίων; Χώρια που, για ακόμα μια φορά, έβαλαν και κάποιους εν αγνοία τους! Βρωμερή προπαγάνδα από βρωμερό προπαγανδιστικό μηχανισμό βρωμερού κομματικού συνοθυλεύματος που απαρτίζεται από βρωμερούς ανθρώπους.
----------------------------------------------------
    Και έριξε το δικαστήριο 200 χρόνια φυλακή σε 20 κατηγορούμενους για τις «μίζες» των υποβρυχίων ( Τότε με τον… Άκη μας, ξέρετε τώρα…) Και ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ( πλήν ενός φυγόδικου) ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ! Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο… Παλιά δουλειά! Αυτό είναι μάθημα για επόμενους «μιζαδόρους», πως …όσα χρόνια και να «φάνε», στην Ελλάδα σπανιώτατα φυλακίζονται! ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου