Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/4/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/4/2018)
Ανδρέας
    Είναι δυνατόν να επιτρέψουν σε ζευγάρι ομοφυλόφιλων ( πούστηδων δηλαδή… ) να μεγαλώσουν παιδί; Είτε με την μορφή «ανάδοχης οικογένειας» ( εδώ γελάμε, ή καλύτερα κλαίμε για την κατάντια ) είτε με την μορφή «υιοθεσίας». Ουσιαστικά, τους δίνουμε ένα παιδί να παίζουν μαζί του! Δεν λέω πως θα το κακομεταχειρίζονται , ότι και να σημαίνει αυτό. Όμως, ο σοφός λαός λέει πως «με όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις». Δεν νομίζω πως αμφιβάλει κανένας…..
----------------------------------------
    Στη μελέτη του FBI για την εγκληματικότητα των ζωδίων, έλαβε υπόψη του πως οι μεγαλύτεροι εγκληματίες ήταν δίδυμοι; Τζών Ντίλιγκερ φερ’ ειπείν. Και εγώ δίδυμος είμαι ( τιμή μου και καμάρι μου, οι άλλοι έχουν το πρόβλημα…)  
----------------------------------------
    Τι λές βρε κύριε διαχειριστή της πολυκατοικίας… Μια χαρά τους έμεινε, και θέλεις να τους την κόψεις; Ζηλεύεις; Κλείσε τα αυτιά σου! Οι άνθρωποι, «μπορούν» ακόμα. Έ, όσο μπορούν, άσε τους να το φχαριστηθούν…..
----------------------------------------
    Έβλεπα εχτές τον αγώνα ΑΕΚ – ΛΑΡΙΣΑ και μέχρι την τελευταία στιγμή, είχα το προαίσθημα πως τελικά η ΑΕΚ θα έβαζε ένα γκόλ και θα νικούσε. Όπως και έγινε! Και ήταν δίκαιο αυτό! Τώρα, θα έχουμε τελικό ΑΕΚ – ΠΑΟΚ, στο Ολυμπιακό Στάδιο, με…. Φιλάθλους! Τι φιλάθλους, με οπαδούς θέλω να πώ… Προβλέπεται τον αγώνα να τον ευχαριστηθούν, εκτός από όσους η ομάδα τους πάρει το κύπελο, όλοι οι μη αεκτσήδες και παοκτσήδες… Για ευνόητους λόγους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου