Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

5 λόγοι να μην πάρεις μαύρο αμάξι



5 λόγοι να μην πάρεις μαύρο αμάξι
    Πέντε λόγοι να μην αγοράσεις μαύρο αυτοκίνητο. Γιατί όμως οι πωλήσεις τους αυξάνονται;
    Το μαύρο ήταν και το
2017 το ταχύτερα ανερχόμενο χρώμα στην Ευρώπη, προσπερνώντας το λευκό για να κατακτήσει την κορυφή. Πως γίνεται όμως ένα τόσο δύσκολο χρώμα να είναι τόσο δημοφιλές; Μήπως είναι ώρα να το αφήσουμε και να πάμε σε κάτι πιο χαρούμενο;
#5 Λερώνει εύκολα.
     Όποιος είχε ποτέ μαύρο αυτοκίνητο, ή ακόμη και άλλο χρώμα αλλά πολύ σκούρο, μπορεί να μαρτυρήσει πόσο δύσκολο ήταν να το κρατήσει καθαρό. Βλέπεις πάνω στο μαύρο η συνήθως ανοιχτόχρωμη βρώμα, είτε μιλάμε για χώμα και λάσπη, είτε μιλάμε για άλατα από το νερό, είτε μιλάμε για σκόνη (από τη Σαχάρα ή αλλού), πάνω στο μαύρο κάνει μπαμ. Αν πλέναμε τα αυτοκίνητα ακόμη με το χέρι, το μαύρο αποκλείεται να πουλούσε τόσο.
#4 Κρύβει το αυτοκίνητο.
    Έχει δει ποτέ κανείς πρωτότυπο μοντέλο σε έκθεση, ή αυτοκίνητο στο λανσάρισμά του, σε μαύρο χρώμα; Είναι δυνατόν οι εταιρείες να πετάξουν στα σκουπίδια τόσες ώρες σχεδίασης, τόσες ώρες τελειοποίησης στη λεπτομέρεια, τόσες ώρες φωτογράφισης, ανάλυσης των αντανακλάσεων και δημιουργία μοντέλων στον υπολογιστή, για να τα «θάψουν» πίσω από ένα χρώμα που κρύβει τα πάντα; Όσο πιο σκούρο, τόσο πιο λίγο φαίνεται το αυτοκίνητο. Πιθανώς για τα άσχημα μοντέλα το μαύρο να βοηθάει. Τα υπόλοιπα όμως;
#3 Δεν είναι φθηνό.
    Εντάξει, κάποτε το μαύρο ανήκε στα μη μεταλλικά χρώματα και έτσι, μαζί με το λευκό και το κόκκινο, δεν έχει το καπέλο των 500 ευρώ. Και δεν είναι λίγα. Ειδικά σε ένα μικρό αυτοκίνητο το 500άρικο πλησιάζει το 5% της τιμής, οπότε ένα από τα «απλά» χρώματα ήταν πολύ δελεαστικό. Όμως το μαύρο πουλάει, και έτσι ανέβηκε στα “premium” χρώματα. Με την προσθήκη λίγου «γκλίτερ» το μαύρο σήμερα είναι μεταλλικό. Οπότε «τσούζει».
#2 Οι ζημιές φαίνονται.
    Μπορεί να κρύβει τα πάντα, όμως το μαύρο δεν κρύβει τις ζημιές. Ειδικά οι γρατζουνιές κάνουν «μπαμ» πάνω στο μαύρο χρώμα. Πρώτον γιατί ότι αυτοκίνητο σε ακουμπήσει με άλλο χρώμα, το αφήνει πάνω στο μαύρο δημιουργώντας έντονη αντίθεση. Δεύτερον γιατί αν το γδάρσιμο είναι βαθύ, πίσω από το μαύρο υπάρχει πάντα ένα ανοιχτόχρωμο primer, και φυσικά το ανοιχτό χρώμα της λαμαρίνας.
#1 Τραβάει τη ζέστη.
    Και όταν λέμε ζέστη, εννοούμε πολλή ζέστη. Σε δοκιμές μας, το μαύρο χρώμα ανεβάζει τη θερμοκρασία της καμπίνας μέχρι και 30 βαθμούς περισσότερο από ότι το γκρι ή το κόκκινο. Αν δεν σας πειράζει που θα καίνε (τα συνήθως επίσης) μαύρα καθίσματα και το ταμπλό, ή αν δεν σας πειράζει η κατανάλωση λόγω παρατεταμένης χρήσης κλιματισμού, τότε το ότι η καμπίνα δεν αντέχει τέτοιες αυξομειώσεις, με αποτέλεσμα τριξίματα στην καλύτερη περίπτωση και ραγίσματα στη χειρότερη, σίγουρα θα σας κακοφανούν.
    Αξίζει τόση κακοπέραση για το μαύρο χρώμα; Έχετε εσείς λόγους που σας κάνουν να το προτιμάτε; Ποιος είναι λοιπόν ο αντίλογος σε αυτό το Top5;
Μας κοινοποιήθηκε από το ειδικό στο αυτοκίνητο autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου