Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

10.Κυρά μου.... Νι... έχεις..? Και άλλα τινά….

ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ( ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΚΡΑ )
10.Κυρά μου.... Νι... έχεις..? Και άλλα τινά….
Το έστειλε ο Σπύρος Λύτινας

Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ.........
    Ήρθε ο καιρός να πάρω σύνταξη και έτσι πήγα στο ΙΚΑ. Η γυναίκα στο γκισέ μου ζήτησε την  ταυτότητά μου για να δει την ηλικία μου. Έψαξα στις τσέπες μου, και διαπίστωσα ότι είχα ξεχάσει  το πορτοφόλι μου με την ταυτότητα στο σπίτι. Το είπα στην υπάλληλο προσθέτοντας ότι θα  ξαναπερνούσα αργότερα. Τότε η υπάλληλος μου λέει:
- Ξεκούμπωσε το πουκάμισό σου.
    Ξεκούμπωσα το πουκάμισο και φάνηκαν οι λευκές τρίχες στο στήθος μου.
    Η υπάλληλος είπε:
- Σίγουρα είστε σε ηλικία για σύνταξη, και προώθησε την αίτησή μου.
Όταν γύρισα σπίτι είπα την ιστορία στη γυναίκα μου. Και εκείνη μου είπε:
- Έπρεπε να είχες κατεβάσει το παντελόνι σου. Θα έπαιρνες και επίδομα αναπηρίας
                       Και έτσι άρχισε ο καυγάς με τη γυναίκα μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου