Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Ο Χιονάνθρωπος .... !


Ο Χιονάνθρωπος .... !
Φώτης Δονόπουλος
Χθες όλη νύχτα χιόνιζε, και σήμερα εγώ...
-Έφτιαξα χιονάνθρωπο.
-Ήρθε η γειτόνισσα φεμινίστρια και με ρώτησε γιατί δεν έφτιαξα και μια χιονογυναίκα.
-Έφτιαξα και γυναίκα από χιόνι
-Ο άλλος γείτονας παραπονέθηκε πως η χιονογυναίκα έχει πολύ μεγάλα στήθη και προβάλλει λάθος πρότυπο.
-Γκεϊ-ζευγάρι από απέναντι φώναζαν πως οι χιονάνθρωποι θα έπρεπε να είναι δυο άνδρες διότι νιώθουν μειονεκτικά
-Τρανς που μένει στο τέλος του δρόμου με ρώτησε γιατί δεν έφτιαξα δυο χιονοσώματα με αφαιρούμενα μέλη.
-Οι βίγκαν από άλλο τέλος του δρόμου είπαν πως το καρότο είναι η διατροφή τους και δεν επιτρέπουν να χρησιμοποιείται σαν μέρος του χιονάνθρωπου. 
-Μαύροι με αποκαλούν ρατσιστή διότι ο χιονάνθρωπος είναι λευκός
μουσουλμάνος από απέναντι απαιτεί να καλύψω την χιονογυναίκα με σεντόνι.
-Ήρθε αστυνομία και είπαν πως κάποιος ένιωσε προσβεβλημένος και με κατήγγειλε.
-Ήρθε πάλι η φεμινίστρια και απαίτησε να αφαιρέσω την σκούπα από τη χιονογυναίκα διότι συμβολίζει την αστική οικογενειακή της σκλαβιά. 
-Ήρθε ο πρόεδρος του συλλόγου για την ισότητα και με απείλησε με μηνύσεις.
-Με δείχνουν σε όλες τις τοπικές ειδήσεις όπου με ρώτησαν αν ξέρω την διαφορά μεταξύ χιονανθρώπου και χιονογυναίκας. Απάντησα με «Χιονόμπαλες». Με αποκαλούν «καταραμένο φασίστα και σεξιστή».
-Είμαι πρώτη είδηση σε όλα τα κανάλια σαν τρομοκράτης, ρατσιστής, ομοφοβικός, εγκληματίας και με κατηγορούν για δημιουργία επικίνδυνων καταστάσεων με αφορμή την κακοκαιρία. 
-Με ανακρίνουν για να ανακαλύψουν αν λειτουργούσα μόνος μου η αν έχω συνεργάτες. Κοινωνικοί λειτουργοί πήραν τα παιδιά μου.
-Στον δρόμο περνάει όχλος με πυρσούς από εκείνους που έχω προσβάλει. Απαιτούν τον αποκεφαλισμό μου.
Νόημα: αυτή ιστορία δεν έχει νόημα. Είναι ο κόσμος στον οποίον ζούμε τώρα. Και έπονται χειρότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου