Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

«Η γυναίκα μου μου είπε πως δεν θα ξανακάνουμε σεξ μέχρι να φτιάξουμε καινούργια κουζίνα»


«Η γυναίκα μου μου είπε πως δεν θα ξανακάνουμε σεξ μέχρι να φτιάξουμε καινούργια κουζίνα»
    Ένας 37χρονος μίλησε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό στο γάμο του από τη στιγμή που η σύζυγός του πήρε μια περίεργη απόφαση που επηρεάζει την ερωτική τους ζωή.
    Συγκεκριμένα, όπως λέει, του ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να ξανακάνουν σεξ μέχρι να φτιάξουν καινούργια κουζίνα!
    «
Μου το ανακοίνωσε ένα βράδυ, όταν ήμασταν αγκαλιά στο κρεβάτι και φιλιόμασταν. Νόμιζα πως θα κάναμε σεξ αλλά το εννοούσε αυτό που είπε και έτσι πέρασα όλο το βράδυ χωρίς να κλείσω μάτι», αναφέρει ο 37χρονος στην επιστολή του στη στήλη deardeidre της Sun.
    «
Είμαστε 12 χρόνια παντρεμένοι και έχουμε έναν γιο 8 χρόνων. Εργαζόμαστε και οι δύο, αλλά η γυναίκα μου βρήκε πρόσφατα νέα δουλειά που απαιτεί περισσότερες ώρες, οπότε είμαι προσεκτικός και βοηθάω στις δουλειές του σπιτιού. Τη συγκεκριμένη βραδιά είχαμε ξαπλώσει νωρίς στο κρεβάτι. Ήταν ιδέα της γυναίκας μου. Σκέφτηκα πως ήθελε να κάνουμε σεξ, αλλά σοκαρίστηκα όταν άκουσα τη βόμβα που πέταξε για την καινούργια κουζίνα. Υπέθεσα ότι αστειευόταν αλλά είπε πως εννοούσε κάθε λέξη που έλεγε. Δεν μπορούσα να πιστέψω πως μπόρεσε να χαλάσει μια τόσο πολύτιμη στιγμή».
    Η κατάσταση πια, όπως λέει, έχει φτάσει στο απροχώρητο, καθώς η γυναίκα του αρνείται πεισματικά να συνευρεθεί ερωτικά μαζί του επιμένοντας πως θα πρέπει πρώτα να φτιάξουν καινούργια κουζίνα.
    «
Της έχω προτείνει να κάνουμε σεξ όταν ο γιος μας είναι στους φίλους του ή τα πρωϊνά που δεν είμαστε κουρασμένοι. Τίποτα από αυτά δεν βοηθά. Είναι ανένδοτη: ή καινούργια κουζίνα ή κομμένο το σεξ. Η κουζίνα μας δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι καινούργια και μου φαίνεται μια χαρά. Εκείνη όμως θέλει μια μεγάλη με πολλές θέσεις μαγειρέματος και φούρνους καθώς και επώνυμες συσκευές. Παντού στην κουζίνα υπάρχουν φυλλάδια αλλά το τελευταίο πράγμα που θέλουμε τώρα είναι να ξοδέψουμε χρήματα για καινούργια κουζίνα.   Αναρωτιέμαι αν αυτό που λέει περί καινούργιας κουζίνας είναι απλά μια δικαιολογία για να μην κάνουμε σεξ. Είναι 36 χρόνων και εγώ 37. Είναι τρελό να εγκαταλείψουμε την ερωτική μας ζωή σε αυτήν την ηλικία», καταλήγει ο απεγνωσμένος σύζυγος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου