Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (8/1/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (8/1/2019)
    Προσωπικά, δεν έχω καμία πρεμούρα, να επισκεφθώ την FYROM ή ΠΓΔΜ ή Σκοπια ή Βαρντάρσκα, ούτε για βενζίνη, ούτε για ψώνια, ούτε για καζίνο, ούτε για εκδρομές. Οπότε, δεν θα βρεθώ στην ευχάριστη θέση, εάν μου ζητήσουν να πώ πως… «Πηγαίνω στη Μακεδονία», να τους απαντήσω «Άειντε, γαμη@@τε ρε μαλ@@ες»! Πάντως, η αλήθεια της είδησης μου φαίνεται κάπως αμφίβολη! Δεν μπορώ να διανοηθώ τόσο ΘΡΑΣΟΣ!
----------------------------------------------
    Φαίνεται πως ο Κουφοντίνας, ο δολοφόνος της «17 Νοέμβρη» δεν έχει δολοφονήσει Κρητικό! Γιατί, εάν είχε κάνει κάτι τέτοιο, πολύ αμφιβάλλω εάν θα τολμούσε όχι να κάνει βόλτες στην Αθήνα, αλλά ακόμα και να βγεί για… κατούρημα από την φυλακή! Θα τον περίμεναν «με ανοιχτή αγκαλιά» οι συγγενείς και φίλοι των δολοφονημένων! Και, για πέστε μου, ποιος θα καταδίκαζε την αυτοδικία σε αυτή την περίπτωση;;;;
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

1 σχόλιο:

  1. Σε οτι αφορά την αυτοδικία εναντίων του Κουφοντίνα, εκτιμώ οτι θα την καταδίκαζαν οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις. Να είστε βέβαιοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή