Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/1/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/1/2019)
«Σήμερα ειν’ τα Φώτα και οι φωτισμοί
Και χαρές μεγάλες και αγιασμοί….»
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ σε όλους, με την ελπίδα  να «φωτίσει» το μυαλό των πολιτικών ( αδιακρίτως… ) να δούν πέρα από το προσωπικό τους συμφέρον, και λίγο το συμφέρον της Πατρίδας μας
----------------------------------------------
    Η RYANAIR το… εποίησεν! Από Βιέννη, αντί να προσγειωθεί στην Θεσσαλονίκη, λόγω χιονιού ποσγειώθηκε στην… Τιμισοαρα! Πάλι καλά, αφού μπορεί να πήγαινε και στο Βλαδιβοστόκ! Τώρα, ή χαζοί είναι, ή δεν ξέρουν τη δουλειά τους, ή υπάρχουν συμφέροντα. Προτιμώ το τρίτο…. Πάντως, εγώ προσωπικά, με αυτή την εταιρεία ΔΕΝ ΠΕΤΑΩ, γιατί δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην συνέπεια και ασφάλειά της.
----------------------------------------------
    Προκειμένου να σας απασχολώ με το «πόσο χιόνι έπεσε», ποιοι δρόμοι αποκλείστηκαν, ποιοι ( άτυχοι ή ηλίθιοι που πήγαιναν γυρεύοντας… ) αποκλείστηκαν, προσπάθησα να βρώ άλλα θέματα, ίσως όχι και τόσο επίκαιρα. Πάντως, για την Κοζάνη και τα έλκυθρα, σας το έχω γράψει!
----------------------------------------------
    Με προβληματίζει σοβαρά, ένα γεγονός. Το ότι ο Μητσοτάκης διακηρύσσει συνέχεια πως «δεν θα ψηφίσει το κόμμα του την συμφωνία των Πρεσπών». Καλό αυτό, αλλά τι σημαίνει; Πως θα την ακυρώσει εξ ολοκλήρου, όπως πρέπει να κάνει Εθνικά σκεπτόμενος, ή μήπως θα της αλλάξουν κάποιες λεπτομέρειες και θα μας την «πλασάρουν» σαν καινούρια; Αυτό το τελευταίο είναι που φοβάμαι, αφού αφ’ ενός κάποιες «θέσεις μεσοβέζικες» έχουν από καιρό ανακοινωθεί, και αφ’ ετέρου η αντιπολιτευτική τακτική επιβάλει την άρνηση σε όλα. Πολύ φοβάμαι, και δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη!
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου