Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/1/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/1/2019)
    Τόσες μέρες, ακούγαμε στη Θεσσαλονίκη για κακοκαιρία, και κακοκαιρία δεν βλέπαμε. Μέχρι σήμερα το πρωϊ, που από βραδύς άρχισε να ψιλοχιονίζει στα «πέριξ», με αποτέλεσμα, Ωραιόκαστρο και Χορτιάτης, να δούνε επιτέλους… άσπρη μέρα! Όσο για την πόλη, ψιλό χιονόνερο, και θερμοκρασία από 0 έως 5 βαθμούς. Έ, να μην ξεχνάμε πως είναι χειμώνας!Πάντως, σήμερα, από τη νύχτα χιονίζει στην πόλη, και μάλιστα… «το έστρωσε» κανονικά!
----------------------------------------------
    Τελικά, κοινό μυστικό είναι πως τα διάφορα φάρμακα, μεσα στο καλό που κάνουν για την καταπολέμηση παθήσεων, έχουν αρκετές παρενέργειες που μακροπρόθεσμα προκαλούν σοβαρώτερα θέματα. Το ψάχνουν, αλλά  πλήν κάποιων κραυγαλέων περιπτώσεων, άκρη δεν βρίσκουν. Σημασία έχει ένα: ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ! Εάν αρχίσεις, όλο και κάτι παραμονεύει «στη γωνία»!
----------------------------------------------
    Ο Αντρίκος, ήθελε ντραμς για την Πρωτοχρονιά, και του τα πήρα! Θυμήθηκα τα νιάτα μου, όταν ήμουν 15 χρονών! Ευτυχώς, τα πήρε στο σπίτι του, και έτσι έχει άλλους να… τρελαίνει!
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου