Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/1/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/1/2019)
    Γνωστό σε όλους, πως ο ψαράς, δεν πιάνει πάντα ψάρια. Έτσι και εγώ, όταν «ψαρεύω» στο διαδίκτυο, δεν είναι σίγουρο πως θα πιάσω «ψάρια». Συνήθως, πιάνω γοβιούς, γόπες και μαρίδες, σπανίως δε… τσιπούρες! Ευτυχώς που υπάρχουν οι φίλοι, που «ψαρεύουν» και αυτοί, και μου στέλνουν αρκετά «ψάρια». Έτσι, είναι δυνατή η καθημερινή ενημέρωση.
----------------------------------------------
    Οι γιορτές πέρασαν, και τώρα είναι περίοδος των πάσης φύσεως εκδηλώσεων ( εκθέσεις, διαλέξεις, σεμινάρια, κοπές βασιλόπιττας κτλ) Είναι επειδή ο κοσμος μαζεύτηκε στα σπίτια του, και μπορούν να πάνε σε όποιες θέλουν. Ό τι αξιόλογο πέφτει στα χέρια μου, σας το ανακοινώνω.
----------------------------------------------
    Μη μου λέτε τώρα, για το τι έλεγε η Παπακώστα ένα χρόνο πρίν. ΚΛΑΣΣΙΚΗ «ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ» που έχτισε την πολιτική της ανυπαρξία στις… λαϊκές αγορές, τις οποίες επισκεπτόταν καθημερινά, για να την πάρει και κανένας «φακός» και να την δούμε και σε κανένα κανάλι. Με αυτά και με τα άλλα, έγινε και… υπουργός! Έ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ! Ας το πάρουμε χαμπάρι.
----------------------------------------------
    Θέλω να ξέρω, τι θα πούν οι «πεταλουδίτσες»¨και «πεταλουδίτσοι» στους ψηφοφόρους τους. Το μόνο τίμιο που μπορούν να πούν, είναι… «ΚΟΡΟΪΔΑ, ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΑ
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου