Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

ΟΛΟΓΥΡΑ ΝΑΥΑΓΙΑ



ΟΛΟΓΥΡΑ ΝΑΥΑΓΙΑ
Λαζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Ολόγυρα ναυάγια, αντίκρυ στην ψυχή μου
Τάφος στην ερημιά μου, αγγίζουν την ψυχή μου
Οι στίχοι μου εκλιπαρούν, την κόπωση του κόσμου
Ξεμακραίνουν οι νικητές που θα βρεθούν προς μου.

Σημάδια καρτερούσα στου χάους το κατώφλι
Ολόγυρα όμως υψώνεται η αλαζονεία των καιρών
Τραγική η αλήθεια με σπρώχνει σαν τσόφλι
Διωγμένος,  στην καρτερία των προσμονών.

Ολόγυρα ναυάγια, με το πικρό μας δάκρυ
Θολώνει η ζωή μας και από το φως του λυχναριού
Το βαλς των στεναγμών μας στέλνει στην άκρη
Στις εκβολές του Αχέροντα του τελευταίου μας ψαλμού.

Ταραγμένοι οι στεναγμοί της νιότης το αποτύπωμα
Ολόγυρα ναυάγια την άρνηση κατρακυλούν
Ατελείωτα τα γκρίζα στης ζωής το πύρωμα
Οι πόνοι στην διαδρομή της φυγής, ακολουθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου