Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

42.« Η ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΚΑΜΗΛΙΕΡΗ »



ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, εγκαινιάζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «Η ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΚΑΜΗΛΙΕΡΗ»  1949
Σύνθεση του Απόστολου Χατζηχρήστου.
Ερμηνεύουν οι Αθανάσιος Ευγενικός και η Μαρίκα Νίνου.
Μπουζούκι παίζει ο Σταύρος Τζουανάκος.
Η μικρή του καμηλιέρη
αραπίνα από τ' Αλγέρι
όποιος θα την δει, την θέλει,γιαλελέλι
όποιος θα την δει, την θέλει, γιαλελέλι

τραγουδούν οι αραπάδες
και χορεύει στους οντάδες
το κορμί λυγάει σαν χέλι, γιαλελέλι
το κορμί λυγάει σαν χέλι, γιαλελέλι

στο χορό κρατάει το ντέφι
και παντού σκορπάει το κέφι
η ματιά της στάζει μέλι, γιαλελέλι
η ματιά της στάζει μέλι, γιαλελέλι

φορτωμένη με στολίδια
σκουλαρίκια, δαχτυλίδια
η καρδούλα μου την θέλει, γιαλελέλι
η καρδούλα μου την θέλει, γιαλελέλι
η καρδούλα μου την θέλει, γιαλελέλι
η καρδούλα μου την θέλει, γιαλελέλι
«δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου