Την... πάτησαν όσοι πήγαν στο πάρτι του Καλαφάτη
Έπρεπε πρώτα να χαιρετήσουν κάποιον
άλλον...
http://www.parapolitika.gr
Κάλεσμα για ένα χαλαρό ποτό με μπαράκι της λεωφόρου Νίκης, απηύθυνε για το βράδυ της περασμένης Τετάρτης – ανήμερα της
ονομαστικής εορτής του – ο βουλευτής Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Σταύρος Καλαφάτης. Μόνο που
όσοι πλησίαζαν στο γνωστό μπαρ έμεναν με το στόμα ανοιχτό.
Η παρέα του Σταύρου Καλαφάτη ήταν στο εσωτερικό του μαγαζιού, ενώ σε τραπεζάκι πάνω στο πεζοδρόμιο, δίπλα από την είσοδο, καθόταν η… Ζωή Κωνσταντοπούλου και η παρέα της!
Επομένως, όπως αναφέρει σήμερα ο Παράτυπος του Ελεύθερου Τύπου, για να περάσουν μέσα έπρεπε να χαιρετήσουν και την τέως Πρόεδρο της Βουλής.
Η παρέα του Σταύρου Καλαφάτη ήταν στο εσωτερικό του μαγαζιού, ενώ σε τραπεζάκι πάνω στο πεζοδρόμιο, δίπλα από την είσοδο, καθόταν η… Ζωή Κωνσταντοπούλου και η παρέα της!
Επομένως, όπως αναφέρει σήμερα ο Παράτυπος του Ελεύθερου Τύπου, για να περάσουν μέσα έπρεπε να χαιρετήσουν και την τέως Πρόεδρο της Βουλής.
Εάν τολμουσαν, ας μην την
χαιρετούσαν.
Θα τους «έπαιρνε και θα τους
σήκωνε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου