Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1002 ( 4 ΙΑΝ 2013 )


ΠΗΓΑ ΓΙΑ ‘’ΨΑΡΕΜΑ’’ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΠΙΑΣΑ !
ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
Τα σχόλια με μπλέ γράμματα και σιέλ υπογραμμιση, είναι δικά μου.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
1.ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ
2.ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
3.ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΥΦΗΛΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
4.Γράφει τις ειδήσεις στα αρχαία ελληνικά (συγχαρητήρια κ. Καθηγητά!!!)
5.Προσφυγή στο ΕΔΑΔ για κατάργηση του θρησκευτικού όρκου στα δικαστήρια
6.ΑΠΟ 1-1-2013 ΚΑΘΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΣΙΠ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ
7.Μέθοδοι επιλογής στελεχών Επιχείρησης
8.ΣΤΟ ΣΙΚΑΡΙΔΕΙΟ (ΜΚΟ) 7,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ
9.ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ

1.ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ
Όποιος έχει γενέθλια ή επέτειο

2.ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Μητροπολιτικός Ναός Αθηνών
Περιοχή: πλατεία Μητροπόλεως
Έτος: 1842-1862
Περιγραφή:
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, ο Μητροπολιτικός Ναός των Αθηνών επρόκειτο να ανεγερθεί στην οδό Πανεπιστημίου, δίπλα στη (μελλοντική) Ακαδημία και με βάση αυτό το δεδομένο, ο Δανός αρχιτέκτονας Theophil Hansen (1813-1891) είχε σχεδιάσει (το 1842) μια σύνθεση ρωμανογοτθικής έμπνευσης, αναμεμιγμένης με αναγεννησιακά και βυζαντινά στοιχεία. Η περιοχή εκείνη απορρίφθηκε όμως από τον Δήμο Αθηναίων, κριθείσα "απόκεντρος και ερημική", και τελικώς αποφασίστηκε ο ναός να ανεγερθεί στην παλαιά πόλη, στη θέση του συγκροτήματος των μητροπολιτικών κτιρίων της Τουρκοκρατίας, τα οποία κατεδαφίστηκαν, με μόνη εξαίρεση τη βυζαντινή εκκλησία της Γοργοεπηκόου. Ο θεμέλιος λίθος τέθηκε τα Χριστούγεννα του 1842, αλλά η οικοδομή (στην οποία χρησιμοποιήθηκαν υλικά 72 συνολικά κατεδαφισμένων Αθηναϊκών ναών) διακόπηκε την άνοιξη του 1843, ελλείψει πόρων. Μετά την αναχώρηση του Hansen, προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την αναθεώρηση των αρχικών σχεδίων (το 1846), που κέρδισε ο αρχιτέκτονας Δημήτριος Ζέζος (εισηγητής μιας "ελληνο-βυζαντινής" ρυθμολογίας). Μετά τον θάνατο εκείνου (το 1857), η επίβλεψη του έργου πέρασε στον Γάλλο αρχιτέκτονα François Boulanger (που έδρασε στην Ελλάδα μεταξύ των ετών 1845-1873, και στον οποίο οφείλονται πιθανότατα το τελικό επιστέγασμα των κωδωνοστασίων και το τελικό ύφος του τρούλου) και η διεύθυνση των εργασιών στον Παναγιώτη Κάλκο (1810-1878), ενώ η αγιογράφηση και η διακόσμηση ανατέθηκαν στους ζωγράφους Σπ. Γιαλινά και Κωνσνταντίνο Φανέλλη, αντίστοιχα. Ο ναός αποπερατώθηκε το 1862 και το αποτέλεσμα των αλλεπάλληλων αναθεωρήσεων υπήρξε ένα μίγμα νεοκλασικισμού και βυζαντινισμού, χωρίς αρχιτεκτονική συνέπεια, "άτονο και άνευ χαρακτήρος", που υπογραμμίζεται από την αναπόφευκτη αντιπαράθεση με τον παρακείμενο ναό της Γοργοεπηκόου (σημερινού Αγίου Ελευθερίου). Οι αδιάκοπες εξάλλου ανακαινίσεις και "εξωραϊσμοί" από το 1890 και σε όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα, χωρίς να τον βελτιώσουν, του στέρησαν σημαντικά ιστορικά τεκμήρια της αρχικής του, έστω, σύλληψης και εκτέλεσης.
Ενδεικτική Βιβλιογραφία:
Κ. Η. Μπίρης, Αι Αθήναι από του 19ου εις τον 20ον αιώνα, Αθήνα 1η έκδ. 1966, 3η έκδ. 1996, σ. 132-134* Δ. Φιλιππίδης, Νεοελληνική Αρχιτεκτονική, Αθήνα 1984, σ. 93-95* Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, "Παρεμβάσεις τότε και τώρα στη Μητρόπολη", Καθημερινή, 28.4.1996* Ν. Βατόπουλος, "Η αισθητική κακοποίηση της Μητρόπολης", Καθημερινή, 14.12.1997.

3.ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΥΦΗΛΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΥΦΗΛΙΟΥ
Επικοινωνία:
Νίνα Γκατζούλη
Συντονίστρια Επιτροπής
Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου
Τηλ: 603-742-0466
2 Ιανουαρίου 2013
Εν όψει της επίσκεψης του κ. Μ. Νίμιτς σε Σκόπια και Αθήνατον Ιανουάριο του 2013

   Όλοι οι Έλληνες όπου γης, και ιδιαίτερα εμείς οι Μακεδόνες, χρόνια παρακολουθούμε διάφορους «παράγοντες» να προσπαθούν να διαγράψουν τη Μακεδονική καταγωγή μας, τον πολιτισμό και την ιστορία μας που είναι αναπόσπαστο τμήμα του Ελληνικού πολιτισμού και ιστορίας και να επιδιώκουν να ταυτίσουν τους Σλάβους που κατοικούν στην ΠΓΔΜ με τους Μακεδόνες.
   Έχουμε διαπιστώσει ότι:
   Επανειλημμένα έχουν παραβιάσει υποχρεώσεις τους της Ενδιάμεσης Συμφωνίας.
   Περιφρόνησαν τις αποφάσεις 817/1993 και 845/1993 του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.
Αγνόησαν τις αποφάσεις που πήρε ΕΕ στις Βρυξέλλες στις 16/12/1991, στο Γκιμαράες στις 3/5/1992, στην Λισσαβόνα στις 27/6/1992 και στο Εδιμβούργο στις 12/12/1992.
   Προπαγανδίζουν ασύστολα εις βάρος της Ελλάδας και της Μακεδονίας μας.
   Προκαλούν με διάφορες ενέργειες τον Ελληνικό λαό με μετονομασίες και σύμβολα αναμφισβήτητα δικά μας.
   Κάθε σύνθετη ονομασία με συμπερίληψη του όρου Μακεδονία, δεν λύνει αλλά διαιωνίζει το πρόβλημα επειδή α) νομιμοποιεί εντελώς αυθαίρετα και ανιστόρητα το κλέψιμο του ονόματός μας από ένα πολυεθνικό κράτος, μία υπό διαμόρφωση εθνότητα και μία τεχνητή γλώσσα, (κάτι που είναι αδύνατο να δεχθούμε ως Έλληνες αλλά και που συναντά αντιδράσεις και από τους ίδιους τους κατοίκους της), και β) υποδαυλίζει αντιπαραθέσεις που θα οδηγήσουν στην αποσταθεροποίηση των Βαλκανίων.
   Γενικότερα, στα πλαίσια μιας σύνθετης ονομασίας για το οριστικό όνομα της ΠΓΔΜ, η ύπαρξη και μόνον του όρου “Μακεδονία”, θα νομιμοποιούσε εκατέρωθεν εδαφικές διεκδικήσεις και προσπάθειες, ενοποίησης ενός υποτιθέμενου ενιαίου γεωγραφικού χώρου, όπως ήδη έχουν επιχειρηθεί κατά το παρελθόν και έχουν καταλήξει σε πόλεμο.
   Επισημαίνουμε οποιαδήποτε ονομασία που θα περιέχει τον όρο Μακεδονία θα δημιουργήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας ΚΡΑΤΟΣ που θα φέρει το όνομα Μακεδονία και που θα έχει δικαίωμα σε μακεδονική εθνότητα και μακεδονική γλώσσα. Τότε εμείς οι Μακεδόνες θα θεωρούμαστε διασπορά της ΠΓΔΜ; Δυστυχώς δεν παραδέχονται πως μας αφαιρούν το ανθρώπινο δικαίωμα στην διατήρηση της ταυτότητάς μας και στον αυτοπροσδιορισμό μας.
   Επειδή βλέπουμε, χρόνια τώρα, τις επιδιώξεις της γειτονικής χώρας, πόσο επικίνδυνη είναι οποιαδήποτε σύνθετη ονομασία που θα περιλαμβάνει τον όρο “Μακεδονία” και τον κίνδυνο να χάσουμε την ταυτότητά μας, την πολιτιστική μας κληρονομιά και τον αυτοπροσδιορισμό μας, ζητούμε την αλληλεγγύη της διεθνούς κοινότητας επικαλούμενοι την επιστολή της 26 Δεκεμβρίου 1944, όπου ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ, Φραγκλίνος Ρούσβελτ, δια του Υπουργού Εξωτερικών της κυβέρνησής του, Έντουαρντ Ράιλι Στετίνιους, διατύπωσε ξεκάθαρα τη θέση του: «Παρακολουθούμε με ιδιαίτερη ανησυχία τις φήμες για άσκηση προπαγάνδας υπέρ μιας αυτόνομης “Μακεδονίας”, οι οποίες υπαινίσσονται ότι ένα τέτοιο κράτος θα περιλαμβάνει και εδάφη που ανήκουν στην Ελλάδα. Αυτή η κυβέρνηση θεωρεί ότι οποιαδήποτε αναφορά σε “μακεδόνικο έθνος”, “μακεδόνικη πατρώα γη” ή “μακεδόνικη εθνική συνείδηση” αποτελεί αθεμελίωτη δημαγωγία, που δεν αντιστοιχεί σε εθνική ή πολιτική πραγματικότητα, ενώ διαβλέπει στην παρούσα αναβίωσή της πιθανό μανδύα για την εκπλήρωση επιθετικών διεκδικήσεων εις βάρος της Ελλάδας».
   Επικαλούμαστε την αρωγή σας για εξεύρεση μιας ονομασίας που θα δηλώνει τη Σλαβική καταγωγή και Αλβανική καταγωγή (μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γειτονικής χώρας) των πολιτών της ΠΓΔΜ που δεν θα οδηγεί στον σφετερισμό της δικής μας ταυτότητας και δεν θα συνεπάγεται «δυνάμει» εδαφικές διεκδικήσεις σε βάρος γειτονικών κρατών.
ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ:
Παμμακεδονική Ένωση ΗΠΑ- Κώστας Χατζηστεφανίδης, Ύπατος Πρόεδρος
Παμμακεδονική Ένωση Αυστραλίας-Δημήτρης Μηνάς, Πρόεδρος
Παμμακεδονική Ένωση Καναδά – Ανώτατη Εκτελεστική Επιτροπή
Παμμακεδονική Ένωση Ευρώπης-Αρχιμανδρίτης Παντελεήμων Τσορμπατζόγλου, Πρόεδρος
Μακεδονικά Τμήματα Αφρικής-Αμύντας Παπαθανασίου, Πρόεδρος
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
Νίνα Γκατζούλη, Συντονίστρια (Εκπροσωπούσα 150 και πλέον Μακεδονικές Οργανώσεις)
Φιλόπτωχος Αδελφότης Ανδρών Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Δαρδαβέσης, Πρόεδρος
Ομοσπονδία Δυτικομακεδονικών Σωματείων, Γεώργιος Τζούλης, Πρόεδρος
Ε.Α.Σ. ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης, Δημήτριος Γάκης, Πρόεδρος
«Ομάδα 21» Μακεδονίας – Θράκης, Αντώνης Δασκόπουλος, Πρόεδρος
Σύλλογος Απανταχού Πισοδεριτών «Η Αγία Τριάς», Μιχαήλ Λιάκος, Πρόεδρος
Θρακική Εστία Θεσσαλονίκης, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου, Πρόεδρος
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ “ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ”
Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Φλώρινας
Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Αμυνταίου
Φιλεκπαιδευτικός Όμιλος Φλωρίνης «Αριστοτέλης»
Πολιτιστικός Σύλλογος Σιταριάς Φλώρινας
Πολιτιστικός Σύλλογος “Νέοι Ορίζοντες” Σιταριάς Φλώρινας
Πολιτιστικός Σύλλογος “Ο Μέγας Αλέξανδρος” Πολυπλάτανου Φλώρινας
Σύλλογος «Μέγας Αλέξανδρος» Εθνικού – Κρατερού – Αγίας Παρασκευής
Πολιτιστικός Σύλλογος «Ελπίδα» Μελίτης Φλώρινας
Φορέας ιστορίας και πολιτισμού “Ιερά Δρύς” Κέλλας Φλώρινας
Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος “Αμύντας” Σκοπιάς Φλώρινας
Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Νομού Κοζάνης
Πολιτιστικός Σύλλογος Κοζάνης “Οι Μακεδνοί”
Κίνηση Δημοτών Έδεσσας «Ίων Δραγούμης»
Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Έδεσσας-Αλμωπίας
Λαογραφική Εταιρεία Νομού Πέλλας
Σύλλογος Φίλων Αρχαιοτήτων Έδεσσας «Οι Τημενίδες»
Πολιτιστικός Σύλλογος «Βιβλιόφιλοι Έδεσσας»
Πολιτιστικός Σύλλογος Κάτω Γραμματικού Έδεσσας «Πατριάρχης Χρύσανθος»
Σύλλογος «Στέγη Μακεδονικού Πολιτισμού» Αριδαίας
Σύλλογος «Φίλων Μακεδονικής Πολιτιστικής Παράδοσης» Αλμωπίας
Μορφωτικός Σύλλογος Ίδα Εξαπλατάνου «Ιων Δραγούμης»
Ιστορική & Λαογραφική Εταιρεία «Φίλιππος» Γιαννιτσών
Μακεδονικός Χορευτικός Πολιτιστικός Σύλλογος «Αμύντας» Καλυβίων
Μορφωτικός Περιβαλλοντικός Όμιλος Πέλλας «Αρχαία Πέλλα»
Μορφωτικός Σύλλογος Νέων Άρνισσας Έδεσσας
Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Λευκαδίων Νάουσας «Η Αγία Παρασκευή»
Μορφωτικός Χορευτικός Σύλλογος Χαρίεσσας Νάουσσας ” ‘Αγιος Δημήτριος”
Πολιτιστικός Σύλλογος Νέων Πολυπλάτανου Νάουσσας
Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία Κιλκίς «Τέχνη»
Πολιτιστικός Σύλλογος Γρίβας Κιλκίς
Παμμακεδονική Ένωση Μακεδονικού Αγώνα – Θεσσαλονίκη
Πολιτιστική Εταιρεία Πανελλήνων «Μακεδνός» Θεσσαλονίκη
Πανελλήνιος Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων «Ο Παύλος Μελάς» Θες/νίκη
Παμμακεδονική Ένωση Μακεδονικού Αγώνα – Θεσσαλονίκη
Σύλλογος Κοζανιτών Θεσσαλονίκης «Άγιος Νικόλαος»
Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ν. Σερρών Θεσσαλονίκης
Σύλλογος Σκοπηνών Θεσσαλονίκης “Ο Ορφέας”
Ένωση Βαβδινών Θεσσαλονίκης
Πολιτιστικός Σύλλογος “Εμμανουήλ Παππάς” Θεσσαλονίκης
Πολιτιστική και Επιμορφωτική Εταιρεία Αρναίας Χαλκιδικής
Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών
Πολιτιστικός Σύλλογος Πεντάπολις Σερρών
Σύλλογος Σιδηροκαστρινών και περιχώρων “Το Ρούπελ”
Πολιτιστικός Μακεδονικός Σύλλογος “Μέγας Αλέξανδρος” Χαρωπού Σερρών
Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Χρυσοχωράφων Σερρών
Πολιτιστικός Σύλλογος Σκοτουσαίων Σερρών
Σύνδεσμος Μοναστηριωτών Θεσσαλονίκης «Καρτερία»
Σύλλογος Σταρτσοβιτών «ο Άγιος Μηνάς» Νέου Πετριτσίου Σερρών
Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Σερρών-Μελενίκου
Αδελφότητα Κυριών και Δεσποινίδων Μελενίκου “Η Αρμονία”
Σύλλογος Ευελπίδων Μελενίκου
Παμμακεδονική Συνομοσπονδία Αθηνών.
Ομοσπονδία Δυτικομακεδονικών Σωματείων Αθηνών.
Συνομοσπονδία Μακεδόνων Λεκανοπεδίου Αττικής.
Σύνδεσμος «Αλέξανδρος Φιλίππου Έλλην Μακεδών»
Σύνδεσμος Γυναικών Θεσσαλονίκης Μακεδονίας εν Αθήναις
Σύνδεσμος Μακεδόνων και Θρακών Παπάγου-Χολαργού
Σύλλογος Μακεδόνων Βόλου
Σύνδεσμος Πολιτών Ρήγας
Σύλλογος Φλωρινιωτών Θεσσαλονίκης
Φίλοι Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα Νομού Καστοριάς
Επιτροπή Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων

4.Γράφει τις ειδήσεις στα αρχαία ελληνικά (συγχαρητήρια κ. Καθηγητά!!!)

Αποφάσισε να ανοίξει site και να γράφει τις ειδήσεις στα αρχαία ελληνικά.
Γεννήθηκε στη Βαρκελώνη και είναι καθηγητής ελληνικών και λατινικών στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης παλιότερα, σ' αυτό του Σαιντ Αντριους στη Μεγάλη Βρετανία τώρα.
Το site λέγεται akwn.net δηλαδή Αcropolis world news!

Δεινότατος φόνος ἐν τῷ Κονέκτικατ
   Παῖδες ἄνθη κατατιθέασιν ἐγγὺς τοῦ διδασκαλείου
   Νεανίας τις εἴκοσι παῖδας καὶ ἓξ ἀνθρώπους ἐν διδασκαλείῳ ἀποκτείνει
   Προχθὲς ἐν τῷ Κονέκτικατ δεινότατος φόνος συνέβη· ἐν τῷ διδασκαλείῳ Sandy Hook , ἐν τῇ μικρᾷ πόλει Newtown, εἴκοσι παῖδες καὶ ἓξ ἄνθρωποι ἀπέθανον ὑπὸ νεανίου. οὗτος ὁ νεανίας, Ἄδαμ Λάνθα ὀνόματι καὶ εἴκοσι ἔτη γεγονώς, πρῶτον μὲν τὴν ἑαυτοῦ μητέρα ἀπέκτεινεν ἐν τῇ οἰκίᾳ οὖ οἱ δύο ᾤκουν, ἔπειτα δὲ τρία αὐτοματικὰ ὅπλα λαβὼν ἃ ἡ μήτηρ οἴκοι εἶχε καὶ τὴν οἰκίαν ἀπολιπὼν καὶ πρὸς τὸ διδσκαλεῖον ἀφικόμενος τοὺς φύλακας λαθὼν εἰσέβη τὰ ὅπλα ἔχων καὶ ἐξ ἀπροσδοκήτου εἰς οἴκημα εἰσβὰς ἐν ᾧ πολλοὶ παῖδες ἔτυχον ὄντες ἐπὶ αὐτοὺς ἐπυροβόλει. ὀκτωκαίδεκα παῖδες ἐκεῖ εὐθὺς ἀπέθανον (δύο ἄλλοι ἐν τῷ νοσοκομείῳ ἀπέθανον ἐκεῖσε προσενεχθέντες) καὶ ἓξ ἄνθρωποι (ἡ τοῦ διδασκαλείου ἄρχουσα καὶ ἄλλοι ἐργασταί). πρῶτον μὲν ἐλέγετο ὅτι ἡ τοῦ φονέως μήτηρ ἐν τῷ διδασκαλείῳ αὐτῷ ἀπέθανεν (ἐκεῖ γὰρ τὸ πάλαι ἐδίδασκεν), ἔπειτα δὲ δῆλον ἦν τοῦτο οὐκ ἀληθὲς ὄν.
   ὁ τοῦ Κονέκτικατ ἔπαρχος λέγει ὅτι τὸ πρᾶγμα χεῖρον ἂν εἴη, ὁ γὰρ Α. Λ. τοὺς φύλακας ἀφικομένους ἀκούσας ἑαυτὸν ἀπέκτεινεν· ὁ δὲ τῶν φυλάκων φερέφωνος τὰ ὅπλα ἐκεῖ λειφθέντα ἐξετάσας λέγει ὅτι ὁ μὲν φονεὺς ἐν νῷ εἶχε πλείονας παῖδας ἀποκτείνειν, ἡ δὲ ταχεῖα τῶν φυλάκων ἄφιξις τοῦτο ἐκώλυσεν.
   ὁ Α. Λ. τοῦτο τὸ διδασκαλεῖον ἐφοίτα, ἡ δὲ μήτηρ πάλαι ἐν τῷ αὐτῷ διδασκαλείῳ ἐδίδασκεν. διὰ ὅ τι ὁ Α. Λ. τοῦτο ἐποίησεν οὐκέτι οὐδεὶς ἀκριβῶς οἶδεν, ὅμως δὲ ἴσμεν νῦν ὅτι τῇ μὲν προτεραίᾳ ὅπλον ὠνεῖσθαι ἐπειράσατο, τοῦτο δὲ οὐκ ἐξὸν (δεῖ γὰρ τὸν ὠνούμενον δύο ἑβδομάδας μένειν) τὰ τῆς μητρὸς ἔλαβεν.

5.Προσφυγή στο ΕΔΑΔ για κατάργηση του θρησκευτικού όρκου στα δικαστήρια

   Το θέμα της κατάργησης του θρησκευτικού όρκου στα ελληνικά δικαστήρια θα συζητηθεί την ερχόμενη Τρίτη στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων μετά από σειρά προσφυγών κατά της Ελλάδας.
   Οι προσφεύγοντες, Παναγιώτης Δημητράς, Αντρέα Τζίλμπερτ, Νικόλαος Μυλωνάς, Γρηγόρης Βαλλιανάτος, Ευαγγελία Βλάμη, Αντωνία Παπαδοπούλου, Ναυσικά Παπανικολάτου και Δημήτρης Τσαμπρούνης, μέλη της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι» διαμαρτύρονται, στην προσφυγή τους, για την υποχρέωση που επιβάλλεται στους μάρτυρες των ελληνικών δικαστηρίων να ορκίζονται στο Ευαγγέλιο.
ΜΗΠΩΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ????????
   Σημειώνοντας ότι τα μέλη του «Ελληνικού Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι» παραβρέθηκαν ως μάρτυρες υπεράσπισης σε 48 ποινικές υποθέσεις που αφορούσαν παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα, οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι η υποχρέωση των μαρτύρων να ορκίζονται στο Ευαγγέλιο συνιστά παραβίαση του δικαιώματος στον σεβασμό της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής, του δικαιώματος στην ελευθερία της σκέψης, συνείδησης και θρησκείας των σχετικών διατάξεων της Σύμβασης, με τις οποίες απαγορεύονται οι διακρίσεις.
Παράλληλα, οι προσφεύγοντες, ισχυρίζονται στην προς εκδίκαση προσφυγή τους, ότι η παρουσία χριστιανικών συμβόλων στις αίθουσες των ελληνικών δικαστηρίων, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όλοι οι Έλληνες δικαστές είναι ορθόδοξοι χριστιανοί, δημιουργούν αμφιβολίες για την αμεροληψία των αποφάσεών τους.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

6.ΑΠΟ 1-1-2013 ΚΑΘΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΣΙΠ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

Σήμερα πέρασε από το ανώτατο δικαστήριο των ΗΠΑ και ισχύει από 1-1-2013 ο νόμος OBAMA CARE, ο νέος υγειονομικός νόμος του Ομπάμα, που απαιτεί από όποιον θέλει να έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη θα πρέπει από 1-1-2013 μέχρι 31-12-2014 να έχει ενταχθεί στο νέο σύστημα, που είναι αυτό που απαιτεί εμφύτευση μικροτσίπ.
O νόμος του Ομπάμα, δεν απαιτεί απλά να βάλει κάποιος το μικροτσίπ, όποιος δεν το βάλει θα είναι παράνομος και θα του επιβάλλεται σε πρώτη φάση πρόστιμο και βέβαια θα πεθαίνει στο δρόμο σαν το σκυλί. ... Χωρίς βέβαια τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης δε μπορείς να εργάζεσαι, ουσιαστικά στην Αμερική δεν υπάρχεις.
Επίσης, επιβάλει και την ευθανασία σε ασθενείς που έχουν δύσκολο "χειρισμό" ή που είναι μεγάλοι σε ηλικία και "καταλαμβάνουν ένα κρεββάτι αδίκως". Εκείνο που επίσης προβλέπει είναι η υιοθέτηση της "υγιεινής διατροφής". Τι είναι αυτό; Οι κρεατόμαζες και τα εγγεκριμένα άλευρα του CODEX ALIMENTARIUS...
Από ό,τι βλέπετε, επειδή ο Αριθμός Κοινωνικής Ασφάλισης στην Αμερική (Social Security Number), είναι ουσιαστικά και ο αριθμός ταυτότητος του καθενός. Μέσω της υγείας θα έρθει και το τσιπ που θα γίνει και πορτοφόλι και θα λύσει δήθεν και το θέμα της φοροδιαφυγής. Έτσι θα το περάσουν στην Ευρώπη και βέβαια θα το περάσουν για πλάκα στους ανίδεους του λεγόμενου Τρίτου Κόσμου.
Χωρίς το τσιπ θα είσαι παράνομος και δε θα μπορείς να αγοράσεις ή να πουλήσεις τίποτε.
Τα μάτια ανοικτά
Ύστερα σου λένε η ΧΑ είναι ρατσιστές!! Μα μόνο αυτή?? εδώ ο Ομπάμα πέρασε ότι πιο χειρότερο μπορούσε να φανταστεί ανθρώπινος νους, Με ένα τσιπ ανταλλάσεις τα πάντα την υγειά σου, την αξιοπρέπειά σου, την ελευθερία σου, το δικαίωμα στη ζωή, στον έρωτα, στην οικογένεια. Ο
δημοκρατικός Ομπάμα !!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
Ας τα βλέπει ο φίλος μου ο Παναγιώτης πόσο αισιόδοξα είναι τα μηνύματα από τη μεγάλη προστάτιδα της....δημοκρατίας... Τι άλλο έμεινε να μας βάλουν και ένα τσιπ για το πως θα σκεφτόμαστε!!!
Άσχημα άρχισε το 2013- κουράγιο φίλοι και φίλες μου.

7.Μέθοδοι επιλογής στελεχών Επιχείρησης
ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

Τοποθετείστε περίπου 100 τούβλα με κάποια συγκεκριμένη σειρά σ' ένα κλειστό δωμάτιο με παράθυρο που να είναι ανοιχτό. Μετά στείλτε 2 με 3 υποψήφιους στο δωμάτιο και κλείστε την πόρτα. Αφήστε τους μόνους, γυρίστε μετά από 6 ώρες και αναλύστε την κατάσταση:
Εάν μετράνε τα τούβλα, βάλτε τους στο Λογιστήριο.
Εάν τα ξαναμετράνε, βάλτε τους στον Εσωτερικό Έλεγχο.
Εάν τα έχουν κάνει όλα τελείως χάλια, βάλτε τους στο Μηχανολογικό.
Εάν κανονίζουν να βάλουν τα τούβλα με κάποια περίεργη σειρά, βάλτε τους στον Σχεδιασμό.
Εάν πετάνε τα τούβλα ο ένας στον άλλον, βάλτε τους στο Επιχειρησιακό Κομμάτι.
Εάν κοιμούνται, βάλτε τους στην Ασφάλεια.
Εάν έσπασαν τα τούβλα σε κομμάτια, βάλτε τους στη Μηχανογράφηση.
Εάν κάθονται και δεν κάνουν τίποτα, βάλτε τους στη Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων – Προσωπικού.
Εάν λένε ότι έχουν δοκιμάσει διάφορους συνδυασμούς, αλλά δεν έχει μετακινηθεί ούτε ένα τούβλο, βάλτε τους στις Πωλήσεις.
Εάν έχουν ήδη φύγει, βάλτε τους στο Μάρκετινγκ.
Εάν κοιτάνε έξω από το παράθυρο, βάλτε τους στο Στρατηγικό-Μακρόπνοο Σχεδιασμό.
Και τέλος, εάν μιλάνε μεταξύ τους και δεν έχουν κουνήσει ούτε ένα τούβλο, δώστε τους συγχαρητήρια και βάλτε τους στα υψηλότερα Διευθυντικά Κλιμάκια.

8.Η Λιάνα Κανέλλη χτύπησε φλέβα 7,5 εκατ. ευρώ με ερώτησή της για το Σικιαρίδειον

   Εντυπωσιακές κρατικές επιδοτήσεις έχει λάβει το Σικιαρίδειο ίδρυμα, για παιδιά με νοητική στέρηση. Τα 11,5 εκατ. ευρώ που είχε την τύχη (;) να εξασφαλίσει την τελευταία δεκαετία είναι πρωτοφανή σε σχέση με ανάλογης δραστηριότητας φορείς, όπως προκύπτει και από την απάντηση σε σχετική ερώτηση της βουλευτού του ΚΚΕ, Λιάνας Κανέλλη, στη Βουλή.Η διαπίστωση αυτή δημιουργεί εύλογα ερωτήματα σε σχέση με το πώς κατάφερε το ίδρυμα να αποκτά πρόσβαση σε κονδύλια που ανάλογοι φορείς δεν τολμούν καν να ονειρευτούν.
   Και, βέβαια, οι απορίες συνεχίζονται σχετικά με το αν έχει παίξει ρόλο σε αυτό το γεγονός ότι διαχειριστής του Σικιαρίδειου είναι ο Σίμος Σικιαρίδης (σύμβουλος επιχειρήσεων στο επάγγελμα).  Πέραν από το ομώνυμο του πράγματος, ο κ.Σικιαρίδης ήρθε με αρνητικό τρόπο στην επικαιρότητα –για δεύτερη φορά μετά την ερώτηση Κανέλλη- με μια άλλη ιδιότητά του. Ως σύζυγος της Ελένης Παπακωνσταντίνου και στο πλαίσιο της υπόθεσης για αλλοίωση της διαβόητης πλέον λίστας Λαγκάρντ εκ μέρους του υπουργού των Μνημονίων, Γιώργου Παπακωνσταντίνου, που αφαίρεσε από αυτή τα ονόματα των εξαδέλφων του.
   Παρά ταύτα, το «Σικαρίδειο» είχε αναστείλει τη λειτουργία του στο τέλος του περασμένου καλοκαιριού, λόγω έλλειψης πόρων. Τελικά, πάντως,πόροι βρέθηκαν και επανέλαβε τη δραστηριότητα του.
   Το ζεύγος Ελένης Παπακωσταντίνου και Σίμου Σιακαρίδη βρίσκεται πλέον στη «δίνη του κυκλώνα» και θα δυσκολευθεί να αποκαταστήσει την τάξη του, μέσα στο προστατευμένο οικογενειακό περιβάλλον. Η Ελένη Παπακωσταντίνου, ξαδέλφη του πρώην υπουργού και τώρα στο δρόμο για το Ειδικό Δικαστήριο ή το κοινό Ποινικό Δικαστήριο, ήταν νομική σύμβουλός και εμπειρογνώμονας του ΤΑIΠΕΔ, του Ταμείου των αποκρατικοποιήσεων, στη διάθεση των δανειστών.
    Όταν ξέσπασε το σκάνδαλο, υποχρεώθηκε να παραιτηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ,αφού πρώτα μέλη του Δ.Σ. ζήτησαν έκτακτη σύγκλιση του οργάνου,προκειμένου να εξηγηθούν από τον επικεφαλής του Ταμείου, Τ. Αθανασόπουλο οι λόγοι για τους οποίους διόρισε την Ελένη Παπακωσταντίνου με έκτακτες διαδικασίες στο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων του Ταμείου. Η απάντηση Αθανασόπουλου, που δόθηκε άτυπα στους ερωτώντες και χωρίς τη συνεδρίαση του Δ.Σ, ήταν ότι ο διορισμός έγινε με άνωθεν κυβερνητική εντολή. Χωρίς άλλες εξηγήσεις.
   Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε, η Ελένη Παπακωσταντίνου, παραιτήθηκε από τη θέση της στο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων…διαμαρτυρόμενη για την στάση των μίντια.
newsbomb.gr
olympia

9.Τυχερά παιχνίδια και διαφθορά

Γράφει ο Δημήτρης Καρατζίδης Ταξίαρχος ε.α., Πολιτικός Επιστήμονας - Διεθνολόγος
   Αρκετοί ερευνητές ασχολούνται με το λεγόμενο "φινλανδικό θαύμα", δηλαδή με το πως αυτό το νεαρό και μικρό σε πληθυσμό έθνος-κράτος, το οποίο ανεξαρτητοποιήθηκε μόλις το 1917, κατόρθωσε μέσα σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα να πετύχει μια τόσο θεαματική αύξηση της ευημερίας των πολιτών του. Μερικές από τις παγκόσμιες πρωτιές της Φινλανδίας είναι και οι παρακάτω:
- Η καλύτερη χώρα του κόσμου (Newsweek Magazine 2010).
- Χώρα με την καλύτερη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στον κόσμο το 3003 και το 2006 (Programme for International Student Assessment, PISA).
- Η ευτυχέστερη χώρα του κόσμου (Gallup World Poll 2010).
- Η χώρα με την λιγότερη διαφθορά στον κόσμο το 2007 (Transparency International 2007) και συνεχώς μέσα στην πρώτη δεκάδα των λιγότερο διεφθαρμένων κρατών.
- Μέσα στις δέκα πιο ανταγωνιστικές οικονομίες του κόσμου (World Economic Forum 2000-2011).
   Κατά τη γνώμη μου τα αίτια της παραπάνω επιτυχίας είναι πολλά, όμως μέχρι στιγμής δεν έχω καταλήξει στο τελικό συμπέρασμα για το ποιο είναι το κυριότερο αίτιο.
   Τι σχέση έχουν όμως όλα τα παραπάνω με τα τυχερά παιχνίδια; Κι όμως έχουν, γιατί ένα από τα αίτια αυτού του "Φιλανδικού θαύματος" είναι η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι Φιλανδοί στους συμπολίτες τους στις καθημερινές τους δραστηριότητες και το κυριότερο η εμπιστοσύνη τους προς το κράτος (θεσμούς, γραφειοκρατία και λειτουργούς του κράτους).
   Οι Φιλανδοί έχουν αναπτύξει μια κουλτούρα εμπιστοσύνης στον συνάνθρωπό τους και στο κράτος, η οποία και θεωρείται ως μια μεγάλη "κοινωνική αρετή". Αυτή η εμπιστοσύνη ωθεί τους Φιλανδούς να "ψυχαγωγούνται" παίζοντας τυχερά παιχνίδια, γιατί με αυτόν τον τρόπο συνεισφέρουν οικονομικά στο κράτος τους, ώστε αυτό να δύναται να επενδύσει σε έργα κοινής ωφελείας και κυρίως σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες. Αυτό βέβαια στη συνέχεια έχει θετική επίδραση και στην επιχειρηματική δραστηριότητα των Φιλανδών, καθόσον η αύξηση του ρίσκου αναζήτησης της τύχης οδήγησε αρκετούς να γίνουν επιτυχημένοι επιχειρηματίες.
   Μελετώντας την ιστορία των τυχερών παιχνιδιών στη Φινλανδία διαπιστώνουμε ότι αυτά έχουν τις ρίζες τους στην κοινωνία των πολιτών και στις διάφορες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, οι οποίες τα προώθησαν για να μπορέσουν να χρηματοδοτήσουν το φιλανθρωπικό τους έργο. Στη συνέχεια φυσικά ανέλαβε το κράτος τη διαχείριση των τυχερών παιχνιδιών και σήμερα οι δυο κρατικά ελεγχόμενες εταιρίες τυχερών παιχνιδιών (Veikkaus and RAY) αποδίδουν στο κράτος ετησίως περί το ένα δις Ευρώ, τα οποία και διατίθενται για κοινωφελείς σκοπούς. Γενικά το κέρδος του κράτους από τα τυχερά παιχνίδια ανέρχεται στο 5% του συνολικού ατομικού ετήσιου φόρου. Το παραπάνω ποσό αντιστοιχεί σε 200 Ευρώ ανά Φιλανδό, που είναι πέντε φορές περισσότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Στον αντίποδα βλέπουμε να βρίσκεται η γειτονική Ρωσία, όπου το παραπάνω ποσό αντιστοιχεί σε ένα Ευρώ ανά Ρώσο, το οποίο εκτός των άλλων ίσως να μας δείχνει ότι η παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης που υπήρχε εκ μέρους του πολίτη προς το υπερκράτος της Σοβιετικής Ένωσης, δεν έχει ξεπεραστεί ακόμη από τους Ρώσους πολίτες.
   Τι συμβαίνει όμως στην πατρίδα μας; Είναι κοινό μυστικό ότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη εμπιστοσύνης του πολίτη προς το κράτος και κατ΄ επέκταση σε όλους τους κρατικούς οργανισμούς όπως και στον ΟΠΑΠ. Πώς όμως να έχει κανείς εμπιστοσύνη στον ΟΠΑΠ, όταν οι τζίροι του είναι πλασματικοί; Πρέπει να παραδεχθούμε ότι όλα αυτά τα χρόνια το εθνοκτόνο πελατειακό σύστημα καταβρόχθισε και τον ΟΠΑΠ με αποτέλεσμα να χρηματοδοτεί "οτιδήποτε και οποιονδήποτε" κατ΄ εντολή του κάθε αισχρού πολιτικάντη, αρκεί αυτός να εξασφαλίζει ψήφους για την επανεκλογή του. Από την άλλη πλευρά παρατηρούμε ότι παρά το ότι ο νόμος προβλέπει πως «ο αθλητισμός με αναπηρία λόγω ιδιαιτερότητας προστατεύεται από το ελληνικό κράτος», υπήρξαν τεράστιες δυσκολίες στη χρηματοδότησης από τον ΟΠΑΠ της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, για να μπορέσει να συμμετάσχει στους Παραολυμπιακούς του Λονδίνου, από όπου οι αθλητές μας επέστρεψαν με δώδεκα μετάλλια.
   Λόγω της οικονομικής κρίσης οι Έλληνες ποντάρουν λιγότερο πλέον στα τυχερά παιχνίδια, καθόσον το 2011 μειώθηκαν σημαντικά τα συνολικά έσοδα από όλα τα τυχερά παιχνίδια στην Ελλάδα, διαψεύδοντας το μύθο ότι ο τζόγος ανθεί σε περιόδους κρίσης. Φυσικά εάν εξετάσουμε σε βάθος αυτό το γεγονός διαπιστώνουμε ότι η παραπάνω μείωση μπορεί και να έχει σχέση με την παράλληλη αύξηση των παράνομων τυχερών παιχνιδιών. Πηγές αναφέρουν ότι παράνομος τζόγος στη χώρα μας έχει τζίρο περί τα 5 δισ Ευρώ. Εάν αληθεύει αυτό το ποσό, μπορεί ο καθένας να φανταστεί τα ποσά που χάνει το κράτος από τη φοροδιαφυγή αυτού του είδους.
   Από έρευνα που πραγματοποίησαν οι σπουδαστές Αθλητικής Δημοσιογραφίας του ΙΕΚ ΞΥΝΗ με θέμα «Ανήλικοι και τυχερά παιχνίδια», προκύπτει ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό των εφήβων στην Ελλάδα σήμερα, ασχολείται συστηματικά με το στοίχημα. Όμως η διαφθορά υπάρχει ακόμη και εδώ, καθόσον το 78% των εφήβων (κάτω των 18 ετών) καταθέτουν τα δελτία τους μόνοι. Δηλαδή οι υπεύθυνοι των πρακτορείων καταστρατηγούν το νόμο και δεν ελέγχουν την ηλικία αυτών που καταθέτουν δελτία. Το χειρότερο όμως στοιχείο της έρευνας είναι ότι το 79% των εφήβων πιστεύει στα στημένα παιχνίδια.
   Τι πρέπει λοιπόν να γίνει για να βελτιωθεί η κατάσταση; Μια "επανίδρυση του κράτους" θα έλυνε το πρόβλημα ισχυρίζονται ορισμένοι. Είναι όμως δυνατό να επιτύχει ένα τέτοιο τεράστιο εγχείρημα χωρίς την αλλαγή νοοτροπίας των πολιτών, ή τουλάχιστον της πλειοψηφίας; Εκτιμώ ότι παρόλο που υφιστάμεθα την οικονομική καταστροφή με όλες της τις αρνητικές συνέπειες, η πλειοψηφία των πολιτών πιστεύει λαθεμένα ότι είναι δυνατόν να ανακάμψουμε χωρίς να αλλάξουμε τις παλιές "κακές" μας συνήθειες. Και η πρώτη κακή συνήθεια που θα πρέπει να αλλάξουμε είναι να στέλνουμε στα έδρανα της βουλής διεφθαρμένους πολιτικούς, μόνο και μόνο επειδή μας υποσχέθηκαν ότι θα μας ανταμείψουν προσωπικά με κάποιο "ρουσφετάκι".







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου