Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/7/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/7/2020)
    Άλλη μια μέρα με «ισορροπία του τρόμου»! Από πού να πιάσεις, και πού να τελειώσεις. Τα κρούσματα κορονοϊού, κάθε μέρα σταθερά πάνω από 30. «Εισαγόμενα τα περισσότερα» λένε οι υπεύθυνοι. Το ανησυχητικο είναι, πως οι προβλέψεις σταδιακά επαληθεύονται και το «δεύτερο κύμα» είναι καθ’ οδόν. Ήδη άρχισαν να συζητούν για κυκλοφορία των ηλικιωμένων μετά από SMS. Μέγιστη βλακεία, κατά τη γνώμη μου. Θυμίζει λιγάκι Δημοτικό Σχολείο, όταν λέγαμε «Κυρία, κυρία, να πάω προς νερού μου;»
------------------------------------------
    Το άλλο θέμα, είναι με την Αγία Σοφία. Έγιναν προχτές τα… «εγκαίνια» της ως τζαμί, με πρώτο και καλύτερο τον Ερντογάνη, μέσ’ τη μέση, σε απόσταση από τους άλλους. Πάω στοιχημα, πως εάν δεν προβλεπόταν από την θρησκεία τους η προσευχή να γίνεται γονυπετώς, θα είχε φέρει και τον θρόνο του μαζί, σε βάθρο εννοείται. Το πρόβλημα, είναι αυτός! Οι άλλοι, οι… παρατρεχάμενοι, είναι απλώς «τσουτσέκια».
------------------------------------------
    Και στο Αιγαίο ΜΑΣ, καμιά 30ριά πολεμικά πλοία παίζουν κρυφτούλι μεταξύ τους, ενώ το ερευνητικό περιμένει ακόμα να ξεκινήσει. Το σκέφτονται, φαίνεται… Και καλά κάνουν!
------------------------------------------
    Όσο για τη ζέστη, αφόρητη! Ό τι πρέπει για μπανάκι. Όμως, ποιος ξεκινάει να κάνει 25- 30 χιλιόμετρα, για να κάνει ένα μπάνιο; Όχι εγώ πάντως. Δόξα τω Θεώ, υπάρχει και αιρ κοντίσιον!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου