Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/9/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/9/2019)
     Μου φαίνεται, πως πρέπει να ελέγξω τις 2-3 εικόνες που έχω. Φαίνονται παλιές. Πού ξέρεις; Ίσως βρώ και εγώ κανέναν Τσιμαμπούε ( πρώτη φορά τον ακούω) και κάνω την τύχη μου…
------------------------------------------
    Τα ΚΤΕΟ, σπανίως σε κόβουν. Σου γράφουν διάφορες παρατηρήσεις για πράγματα που πρέπει να γίνουν, και σου δίνουν το «χαρτί». Τώρα, εάν εσύ τα κάνεις, είναι άλλο θέμα… Και μετά 2 χρόνια, τα ίδια….
------------------------------------------
    Αυτό με τις καταλήψεις των σχολείων, πρέπει να σταματήσει δραστικά και οριστικά. Δεν μπορεί, 5-10 κωλόπαιδα ( συνήθως) παρακινούμενα και υποκινούμενα από τους γονείς τους ( συνήθως παλι..) να καταλαμβάνουν το σχολείο. Και ως επι το πλείστον, είναι οι «μάγκες» και «παληκαράδες», οι οποίοι δεν αντιμετωπίζονται ¨κατάλληλα» από τους υπόλοιπους μαθητές, από φόβο. Υπάρχει και ο «χαβαλές» της υπόθεσης, που παρασύρει αρκετούς. Όλα αυτά, πρέπει να κοπούν ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!
------------------------------------------
    Ναι, εντάξει, έγινε  Airbnb για τους στρατιωτικους όταν μετατίθενται. Άντε καλά! Πάρε εσυ μετάθεση κάθε 2-3 χρόνια, και άντε να βρείς σπίτι. Το 1975, στο Πολύκαστρο, κόντεψα να νοικιάσω αποθήκη δημητριακών, για να μείνω με την οικογένειά μου. Με ενοίκιο τότε 3.000 δρχ…. Ευτυχώς την γλύτωσα, κάνοντας βιαία κατάληψη ΣΟΑ, σε διαμέρισμα που το φυλούσαν «μήπως έρθει κανένας υψηλόβαθμος διοικητής». Και εκείνο χάλια ήταν, όμως ούτε αποθήκη ήταν, ούτε πλήρωνα 3.000 το μήνα…
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου