Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (24/9/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (24/9/2019)
     Όπως σας το είχα πεί, από σήμερα μπαίνουμε και πάλι στον κανονικό μας ρυθμό. Τις μέρες που απουσίασα, ήμουν στην Αθήνα, για τον επετειακό εορτασμό της τάξεώς μας, της Τάξεως ΣΣΕ 1973, για την συμπλήρωση 50 ετών από την είσοδο στην Σχολή Ευελπίδων. Δεν έδωσα «σημείο ζωής» σε κανένα φίλο, γιατί το πρόγραμμα ήταν τόσο συμπιεσμένο, που δεν έδινε καμία ευκαιρία για οποιαδήποτε άλλη συνάντηση. Και εάν ρωτάτε πώς πέρασα, θα σας πώ απλώς «ΥΠΕΡΟΧΑ». Μέσα στη βδομάδα θα σας γράψω περισσότερες λεπτομέρειες με φωτογραφίες.
------------------------------------------
    Επειδή αρκετοί φίλοι ενδιαφέρθηκαν να προμηθευτούν την σειρά βιβλίων «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ» που Γεωργίου Μόδη, τους ενημερώνω πως υπάρχουν ( δεν ξέρω σε ποια ποσότητα) στο ΠΑΛΑΙΟΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ "COMICSMANIA" ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ Γ. ΚΟΥΝΙΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 116 - ΑΘΗΝΑ Τ.Κ 11472 ΤΗΛ: 210/3255216 - ΦΑΞ: 210/5611436 - Email:kouniosbooks@yahoo.gr.
------------------------------------------
    Με το που γύρισα, έχασα τον «μπούσουλα» από όσα βρήκα να με περιμένουν. Προς το παρόν, προσπαθώ να τα βάλω σε μια σειρά, και είναι δύσκολο. Για το λόγο αυτό, ας μου δικαιολογήσετε κάποιες ενδεχόμενες παραλείψεις….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου