Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/9/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/9/2019)
     Από αύριο μέχρι την Τρίτη 24/9, θα σας αφήσω να ηρεμήσετε, αφού ούτε αναρτήσεις στο μπλόκ θα βάλω, ούτε ε-μαιηλ θα στείλω. Και αυτό, γιατί θα πάρω μέρος με τους συμμαθητές μου στα «50 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ», την 24η Σεπτεμβρίου 1969. Ελπίζω να σας λείψω! Όμως, ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ!
------------------------------------------
    Οι τούρκοι ξέρουν καλά την συνταγή. Αυξανουν την προκλητικότητα στο Αιγαίο, με σκοπό να μας αναγκάσουν σε βίαιη αντίδραση, ώστε να έχουν.. «άλλοθι» για δυναμική απάντηση, και από εκεί και πέρα, να δούμε ποιος θα παρακαλάει ποιόν! Και, ως γνωστόν, πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση, αλλά μια φορά σπάζει!
------------------------------------------
    Εντάξει, έχουμε και σήμερα το σήριαλ των αναδρομικών! Άλλοι 250.000 συνταξιούχοι θα… πλουτίσουν, με απόφαση του ΣΤΕ. Το «πότε θα γίνει αυτό», έ, υπολογίστε το σε τέρμενα ή χαφτάνια!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου