Σάββατο 18 Μαΐου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/5/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/5/2019)
    Εάν είναι δυνατόν! Κρασί που κοστίζει… 4.500 λίρες το μπουκάλι! Προφανώς, τα πράγματα έχουν ξεφύγει απερίγραπτα! Έχω μια απορία. Όταν έπιναν αυτό το περίφημο κρασί που τους σέρβιραν κατά λάθος, κατάλαβαν καμιά διαφορά με εκείνο που παρήγγειλαν; Που έκανε «μόνον» 260 λίρες το μπουκάλι; Πολύ αμφιβάλλω…. Το θέμα, δεν είναι το πόσο κοστολογούν το μπουκάλι. Το θέμα είναι, πως υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν τόσα λεφτά για ένα μπουκάλι κρασί. Ούτε το «ελιξήριο της νεότητας» να ήταν! Και πού καταλήγει τελικά; Μα… στην τουαλέτα!
------------------------------------------------
    19.000.000 ευρώ για αμοιβές δημοσίων υπαλλήλων στις εκλογές! Και δεν είναι μόνο αυτά…. Έχουμε και τους δικαστικούς αντιπροσώπους… Φυσικά, κάποιοι παρακαλούν να γίνονται εκλογές κάθε χρόνο. Ιδιαίτερα οι των 4,500 ευρώ για υπερωρίες. Αλλά και των 2.750 ευρώ, ομοίως!
------------------------------------------------
    Να με θυμηθείτε, ο Κουφοντίνας θα πάρει τελικά άδεια. Γιατί θα πάρει; Προφανώς, γιατί «Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας», που έγραψε ο συγγραφέας.
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου