Τρίτη 28 Μαΐου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/5/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/5/2019)
    Εκλογές ( κανονικές) δεν ζητούσαμε τόσο καιρό; Έ, να που ήρθαν! Την Κυριακή 7 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019 έχουμε εκλογές! Η μεγάλη ευκαιρία, για να μπεί ο ΣΥΡΙΖΑ στο «χρονοντούλαπο της ιστορίας» που έλεγε και ο Α. Παπανδρέου.  Καταμεσής «στα μπάνια του λαού» και στις διακοπές ( όσων δουλεύουν)… Μέχρι τότε, έχουμε έναν ολόκληρο μήνα και κάτι, να απολαμβάνουμε καθημερινά «κοκορομαχίες» αρχηγών και παρατρεχάμενων! Άντε, με τις υγειές μας!
------------------------------------------------
    Όχι ρε παιδιά, δεν έχασε παντού ο ΣΥΡΙΖΑ. Στις Φυλακές Κορυδαλλού πήρε 62% και στις Φυλακές Λάρισσας 82%.. Χωρίς πλάκα! Πού και να μπούν φυλακή οι συριζαίοι που πρέπει να μπούν. Θα περάσουν τότε το 90%!!!
------------------------------------------------
    Κάποιοι «μεγαλόσχημοι» πολιτικοί, από διάφορα κόμματα, πρέπει να το πάρουν απόφαση, πως η πολιτική ΤΕΛΕΙΩΣΕ για αυτούς! Ο ένας, το κατάλαβε! Οι υπόλοιποι, θα το καταλάβουν την επομένη των βουλευτικών εκλογών.
------------------------------------------------
    Και η Ιταλία μας φέρνει έναν Μουσολίνι! Τον εγγονό του Μπενίτο, με τις ίδιες ιδέες του παππού του! Ευτυχώς που ο Χίτλερ ήταν χαντούμης και δεν έκανε παιδιά….
------------------------------------------------
    Δεν ξέρω τι λένε για συνωστισμούς, ουρές και τα ρέστα στα εκλογικά τμήματα, στο δικό μου , αν και πήγα σε ώρα αιχμής, περίμεναν μόνο 2-3 άτομα και τελειώσαμε πολύ γρήγορα. Όμως, άλλο μου έκανε εντύπωση. Το χαρτοβασίλειο στα ψηφοδέλτια! Από περιέργεια, όσα δεν χρησιμοποίησα τα πήρα μαζί μου και τα ζύγισα. Ήταν 950 γραμμάρια!!!!! Τόσο χαρτί πεταμένο, τόσα λεφτά πεταμένα…. Χώρια που, από τους πολλούς υποψήφιους, «χάνεις τον μπούσουλα» για το ποιους να ψηφίσεις, εκτός και εάν τους έχεις έτοιμους από πρίν. Τέλος πάντων, πάει και αυτό, πέρασε. Τώρα, έρχεται η 7η Ιουλίου, και μέχρι τότε «θα μας πρήξουν»!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου