Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/11/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/11/2018)
    Εάν σας έρθει να φτερνιστείτε, ΝΑ ΦΤΕΡΝΙΣΤΕΙΤΕ! Όπου και εάν βρίσκεστε, χωρίς ενδοιασμούς και κακώς εννοούμενο «καθωσπρεπισμό». Εκτός και εάν θέλετε να πάθετε καμιά ζημιά. Τι ζημιά; Ρωτήστε το γιατρό σας, τι μπορεί να πάθει κάποιος από το φτέρνισμα με «σιλανσιέ», το βουβό φτέρνισμα.
--------------------------------------------------------
    Απεργία εχθές οι δημοσιογράφοι, απεργία σήμερα τα πάντα! Έτσι κυκλοφόρησε, τουλάχιστον. Είπα και εγώ, να κάνω απεργία στον εαυτό μου, για διάφορα αιτήματα, με πρώτο το μισθολογικό, όμως με κάλεσα σε συνάντηση και σύσκεψη για επίλυση των θεμάτων, ιδιαιτερα του μισθολογικού μου. Τελικά, μετά από συζήτηση μιάς ώρας με τον εαυτό μου, και την παροχή αμοιβαίων εξηγήσεων, συμβιβαστήκαμε για την συνέχιση της συνεργασίας μας, αφού κατάφερα να μου δώσω μια αύξηση αποδοχών κατά 30% και επαναφορά των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα. Έτσι πλέον, οι αποδοχές μου από τον εαυτό μου για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο μπλόκ, ανέρχονται σε 0 Χ 30% = 0 ευρώ ανα μήνα, όπως και τα δώρα. Κατόπιν αυτού, με ικανοποίηση για την επιτευχθείσα συμφωνία, συνεχίζω ακάθεκτος….
--------------------------------------------------------
    Πήγαν, λέει, λαθρομετανάστες να περάσουν με το ζόρι το τείχος των ΗΠΑ στα σύνορα με Μεξικό, και οι αμερικάνοι τους έριξαν δακρυγόνα! Πώ, πώ, συμφορά….. Δηλαδή, τι περίμεναν; Να τους υποδεχτούν με λουλούδια; Είναι και τυχεροί, γιατί οι αμερικάνοι δεν το έχουν και πολύ να τους υποδεχτούν πιο… «θερμά»!
--------------------------------------------------------
    Σιγά τα πολεμικά πλοία της Ουκρανίας που συνέλαβαν οι Ρώσοι. Τρία καραβάκια ήταν, λίγο μεγαλύτερα από περιπολικά του λιμενικου! Με 25 άνδρες πλήρωμα ( και τα τρία! )! Προβλέπω, ανεξάρτητα από τα διάφορα δημοσιεύματα, πως «δεν θα ανοίξει μύτη», θα τα γυρίσουν πίσω κάποια στιγμή οι Ρώσοι, καθώς και τα πληρώματα. Κάποιοι, φαντάζονται Δ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο!
--------------------------------------------------------
    Άντε, περιμένουμε τα αναδρομικά! ( Για την ακρίβεια, την επιστροφή αυτών που μας έκλεψαν! )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου