Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

6.Δείτε ποιον (Γερμανό) θαυμάζει ο Γ. Στουρνάρας

ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ

Το έστειλε ο Γιάννης Κόντης
    Οι ΔΕΚΟ είναι οι επόμενες στη σειρά για αναδιάρθρωση, όπως λέει ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».
    «Αν θέλουμε να πάμε μπροστά και να τελειώσει το πρόγραμμα με θετικό πρόσημο, θα πρέπει πλέον το επόμενο μεγάλο βήμα να είναι η μεγάλη αναδιάρθρωση δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών και του δημοσίου τομέα», τονίζει ο υπουργός εξηγώντας: «Εταιρείες που σήμερα δεν είναι βιώσιμες, που είναι ζημιογόνες και κοστίζουν στον Έλληνα φορολογούμενο πρέπει να δούμε τι μέτρα θα πάρουμε για να τις καταστήσουμε βιώσιμες είτε αυτά λέγονται αποκρατικοποιήσεις είτε συρρίκνωση και προσαρμογή του μεγέθους τους είτε συγχωνεύσεις».
    Ο Γ. Στουρνάρας υπεραμύνεται των δράσεων του υπουργείου Οικονομικών για τη φοροδιαφυγή και τονίζει πως έχουν γίνει κατασχέσεις πάνω από δύο δισ. ευρώ και προσημειώσεις ακόμα υψηλότερες, «επομένως δεν είναι δίκαιο αυτό που λέγεται ότι δεν πληρώνουν ή πως δεν κάναμε τίποτα για τη φοροδιαφυγή. Σκοπός μας φυσικά δεν είναι να εκδικηθούμε ούτε να διαπομπεύσουμε ανθρώπους. Ο στόχος είναι όλοι να συμμορφώνονται με τους νόμους», σημειώνει.
    Για τον Γερμανό ομόλογό του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε Γκεριγκσόιμπλε ο Γιάννης Στουρνάρας λέει πως «είναι ένα παράδειγμα μεγάλης αυταπάρνησης». «Για σκεφτείτε, ποιος άλλος άνθρωπος στη θέση του, με μία δολοφονική απόπειρα που τον άφησε παράλυτο, θα μπορούσε σήμερα να παίζει έναν τέτοιο σημαντικό ρόλο και με τέτοια ζέση; Άρα είναι ένας άνθρωπος που αξίζει το θαυμασμό μας όσο κι αν ξέρω πως παρεξηγούμαι από πολλούς όταν λέω αυτή την κουβέντα. Όσον αφορά την Ελλάδα πιστεύω ότι του έχω αλλάξει την άποψη που είχε. Δεν θέλω να ξέρετε τι μου ελέχθη πέρσι τον Ιούλιο, όταν πήγα για πρώτη φορά στο Eurogroup, τι μου έλεγε ο Σόιμπλε Γκεριγκσόιμπλε και τι μου λέει τώρα. Αυτά θα τα γράψω σε ένα βιβλίο όταν έρθει η ώρα».
    «Έχω πολλούς φίλους, μην κοιτάτε τι λένε δημόσια. Είναι ένα απομεινάρι του παλιού πολιτικού συστήματος», τονίζει ο υπουργός ερωτηθείς αν μετανιώνει που ανέλαβε τη θέση και μέσα σε ένα χρόνο όλοι είναι εναντίον του τόσο από το ΠΑΣΟΚ όσο και από τη ΝΔ. «Αυτό σημαίνει ότι κάνω καλά τη δουλειά μου», προσθέτει. «Εγώ δεν είμαι πολιτικός, λέω την αλήθεια και με αυτόν τον τρόπο μπορώ και περνάω την πολιτική μου.Ο κόσμος αναγνωρίζει ότι είναι δυσάρεστα τα μέτρα αλλά είναι αναγκαία. Εάν έπεφτα στην παγίδα να λαϊκίσω νομίζω πως δεν θα ήμουν σήμερα υπουργός Οικονομικών και δεν το μετάνιωσα βέβαια. Εδώ είμαι από πατριωτικό καθήκον. Είναι σαν να είμαστε σε πόλεμο και η πατρίδα μού ζήτησε να πάρω τα όπλα. Δεν θα μπορούσα να αρνηθώ», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου