Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

5. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ( ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΚΡΑ )
5. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
ΑΠΟ Παύλος Τσούμας

Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές...για όσους ''δικαιούνται''...

Καλοκαιρινές ατάκες
2 είναι οι εποχές.
Η "δεν έχουμε λεφτά για διακοπές"
Η "δεν έχουμε λεφτά για πετρέλαιο''

Ιδανική βραδιά για νυχτερινό μπάνιο .
Ας αναψω θερμοσίφωνα ..

Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια .......
Παίζω ξύλο με κουνούπια στα σκοτάδια...

Η μισή Ελλάδα πεινάει..και η άλλη μισή ξεκίνησε δίαιτα λόγω καλοκαιριού..!

Βρήκα φοβερή ταξιδιωτική προσφορά...
Βερμούδες με 10 ευρώ..!!

Τόσος κόσμος στην τράπεζα μάλλον για τον κλιματισμό ήρθε αποκλείεται να έχουν λεφτά!!!!!

Να,εδώ μωρέ,...βαριέμαι και σχεδιάζω τις διακοπές μου.....
Έχω ζωγραφίσει ένα σπιτάκι, θάλασσα και γλάρους.....

Έβαλα ένα κοχύλι στο αυτί μου να ακούσω την θάλασσα...τώρα πως βγαίνει?
Το πιο κοντινό σε Σαντορίνη φέτος θα είναι να φάμε τη φάβα που μας έφερε μια θειά μου ...
Είπα να κάψω μερικές θερμίδες , αλλά μετά λέω άσε μη πιάσει καμιά φωτιά με αυτόν τον αέρα , καλοκαιριάτικα ..
- Σφίξανε οι κώλοι.
- Έλα ρε, παραλία είσαι ?
'Eχω και στιλ , έχω και FENISTIL ...
Λέει ότι είναι κρύο το νερό . Γελώ με την μαλθακότητα της .
Εμείς οι άντρες παλαιάς κοπής , ποτέ δεν κρυώνουμε όταν παρατηρούμε τη θάλασσα απο μακρυά…..
 Οι γοργόνες κάνουν απολέπιση ?
Αν τσακωθείς με τον ιδιοκτήτη ενός Beach Bar , τον απειλείς ότι θα του το κάνεις χειμερινό ...

Ερημιά στο facebook.
Όλοι στην παραλία...
Εκτός από εμάς τους άφραγκους

Η άλλη ήθελε λέει όταν μεγαλώσει να γίνει γοργόνα . 'Ντάξει έγινε φάλαινα . Κοντά έπεσε ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου