Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Βρήκε το διαμαντένιο δαχτυλίδι προτού γίνει η πρόταση και τα άκουσε για την κριτική της


Βρήκε το διαμαντένιο δαχτυλίδι προτού γίνει η πρόταση και τα άκουσε για την κριτική της
    Ψάχνοντας τα προσωπικά αντικείμενα του συντρόφου της, βρήκε το διαμαντένιο δαχτυλίδι που της αγόρασε για να της κάνει πρόταση γάμου.
    Σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως κυριαρχεί το συναίσθημα της χαράς και η συγκίνηση. Το επιστρέφεις στη θέση του και περιμένεις τη «μαγική» στιγμή. Όλα αυτά προφανώς δεν ισχύουν στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    Η πρώτη δουλειά της τύπισσας ήταν να κάνει ανάρτηση σε γκρουπ στο
Facebook που φέρει την ονομασία «ring shaming» (ντροπιαστικά δαχτυλίδια) και ασχολείται με κριτική δαχτυλιδιών αρραβώνων.
    «
Βρήκα αυτό στο κομοδίνο του φίλου μου. Δεν είμαι φαν του», έγραψε χαρακτηριστικά παραθέτοντας φωτογραφία με το δαχτυλίδι.
    «
Παρακαλώ "θάψτε το" και πείτε μου πως να πω διακριτικά "όχι πρέπει να πας και να πάρεις κάτι διαφορετικό"», πρόσθεσε. Το ποστ έγινε viral και αναδημοσιεύθηκε και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκαλώντας την οργή αρκετών χρηστών.
    «
Ελπίζω ο τύπος να το δει αυτό και να τη χωρίσει. Σοβαρά αν είναι ο τύπος ανθρώπου που δείχνει, κανείς δεν πρέπει να την παντρευτεί μέχρι να αλλάξει συμπεριφορά», έγραψε κάποιος.
    «
Αυτή η κυρία αξίζει να γίνει ρεζίλι όχι το δαχτυλίδι», σημείωσε κάποιος άλλος.
    «
Είμαι 24, σινγκλ και έχω ένα λογικό εισόδημα. Προσωπικά πιστεύω πως είναι ένα ωραίο δαχτυλίδι. Κάνω λάθος ή αυτό το άτομο παρακολουθεί υπερβολικά πολλά ριάλιτι σόου στην τηλεόραση;», ανέφερε άλλος χρήστης.
    «
Φοράω δαχτυλίδι παρόμοιο με αυτό. Ούτε καν το κοίταξα όταν απάντησα "ναι". Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη για το άτομο που μου το έδωσε. Ακόμα με κάνει ευτυχισμένη 10 χρόνια μετά, οπότε νομίζω ότι είναι μια χαρά δαχτυλίδι», έγραψε από την πλευρά της μια γυναίκα.
    «
Νομίζω ότι δικαίως ζήτησε συμβουλή», ανέφερε άλλος χρήστης προσθέτοντας: «Πώς να πω διακριτικά όχι, πρέπει να πας και να πάρεις κάτι διαφορετικό; Η απάντησή της θα πρέπει να είναι "έι αγαπούλα, πρέπει να πας και να πάρεις διαφορετική φιλενάδα"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου