Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/12/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/12/2017)
Ανδρέας
     Βλέποντας εχθές ότι τα περισσότερα ΜΜΕ συμμετείχαν στην απεργία, μου είπα να κάνω και εγώ το ίδιο. Μου απάντησα όμως, πως δεν συγκαταλέγω το μπλόκ στα ΜΜΕ, και για αυτό θα λειτουργήσει κανονικά. Με ρώτησα, πού θα βρώ θέματα επίκαιρα, αφού υπάρχει απεργία. Μου απάντησα όμως, πως «όποιος ψάχνει βρίσκει». Συμφώνησα μαζί μου, και αρχίσαμε να ψάχνουμε θέματα….
--------------------------------------
    Απεργία εχθές… Σοφή ενέργεια! Ως δια μαγείας, όλα τα θέματα λύθηκαν, αφού η απεργία εξανάγκασε τους … «αρμοδίους» να τα λύσουν! Άντε, και εις ανώτερα…..
--------------------------------------
    Δεν μου βγαίνει από το μυαλό, πως αυτά τα bitcoins είναι αέρας κοπανιστός, ίσως και χρωματιστός! Μου θυμίζουν τα 600.000.000.000 του Σώρρα, μόνο που τώρα επικρατεί παγκόσμια φρενίτιδα. Ίσως γιατί όλοι από κάπου προσπαθούν να πιαστούν…. Αλήθεια, υπάρχει κανένα bitcoin ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΟ ή μόνο φωτογραφίες είναι; Και το πόσο άσχετοι είναι οι περι τα οικονομικά ασχολούμενοι, το αποδεικνύει η ενασχόλησή τους με αυτά. Αέρας κοπανιστός!
--------------------------------------
    Εντάξει, η πίτσα Ναπολιτάνα είναι η αρχική της μορφή, που την έκανε διάσημη παγκόσμια. Στην ν’οτια Ιταλία, ήταν το εύκολο φαγητό των φτωχών. Τώρα, αναπτύχθηκε με χίλια ονόματα, και βάζουν επάνω τα πάντα, μέχρι και σαρδέλες! Γεγονός! Στην αρχική της μορφή, είναι η καλύτερη από όλες. Και εδώ που τα λέμε, της άξιζε η διάκριση.
--------------------------------------
    Οι ιδεοβαρεμένοι, ό τι και να τους κάνεις, όποιες και αν είναι οι συνέπειες, δεν καταλαβαίνουν τίποτα, παραμένουν ΙΔΕΟΒΑΡΕΜΕΝΟΙ. Έτσι και ο κ. Παρασκευόπουλος, που με αδιανόητο νόμο αφήνει στυγνούς εγκληματίες ελεύθερους, για….. αποσυμφόρηση των φυλακών! Μήπως τα πήρε από πουθενά, για να κάνει τέτοιο νόμο; Και οι υπόλοιποι τι έκαναν; Ά, ξέχασα, είναι και αυτοί ιδεοβαρεμένοι. Τώρα, ο Κικίλιας λέει πως θα τον καταργήσουν ΕΑΝ αναλάβουν την κυβέρνηση. ΕΑΝ αναλάβουν, μακάρι να τον καταργήσουν. Όμως, αποζημιώσεις σε θύματα εγκλημάτων των αποφυλακισμένων, ποιος θα δώσει; Κανείς!......
--------------------------------------
    Φαίνεται πως η καλλιέργεια του μαστιχόδενδρου προκαλεί τύφλωση. Διαφορετικά, δεν εξηγείται πώς υπάρχουν τόσοι πολλοί τυφλοί στη Χίο, και μάλιστα με επίσημα χαρτιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου