ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ
6.Το success story μιας διαφημίστριας και μιας βιολόγου που παράτησαν
τις δουλειές τους και φτιάχνουν γκουρμέ μαρμελάδες που κάνουν θραύση
Οι πρωτότυπες γεύσεις που λανσάρουν
Popaganda
Η Σύλβια
και η Ελένη Κουμεντάκη παρασκευάζουν
από gourmet finger food μέχρι νόστιμα
προϊόντα που θυμίζουν σπιτικό φαγητό. Αδερφές με έδρα τη Θεσσαλονίκη, άφησαν τις καριέρες τους στον χώρο της διαφήμισης και της βιολογίας αντίστοιχα για να δημιουργήσουν
το 2007 αρχικά ένα catering που θα κάλυπτε μικρές και μεγάλες
εκδηλώσεις και θα πρόσφερε μενού ανάλογα με την εποχή και τον πελάτη. Η εργαστηριακή εμπειρία της Ελένης και η
αγάπη της για το φαγητό βρήκε την ώθηση που χρειαζόταν από την
δωδεκαετή εμπειρία της Σύλβιας στον χώρο της διαφήμισης και το «chefstories» εξελίχθηκε.
Η φροντίδα και η αγάπη για το καλό φαγητό, όπως σημειώνει το popaganda.gr, τους οδήγησε στο επόμενο βήμα και στη δημιουργία μαρμελάδων και chutneys. Κρεμμύδι, ντομάτα με θυμάρι, αχλάδι με σπόρους βανίλιας, καρότο με ξύσμα πορτοκαλιού είναι μερικές από τις χειροποίητες και χωρίς καμία προσθήκη συντηρητικών γεύσεις που ήδη λανσάρουν. Αυτό όμως που ξεχωρίζει είναι το chutney με πιπεριά και τζίντζερ. Παρασκευασμένο έτσι ώστε να είναι κοντά στις ελληνικές γεύσεις και χωρίς να είναι σε υπερβολή κανένα μπαχαρικό είναι το ιδανικό συνοδευτικό για κάθε τύπου κρέατος.
Η φροντίδα και η αγάπη για το καλό φαγητό, όπως σημειώνει το popaganda.gr, τους οδήγησε στο επόμενο βήμα και στη δημιουργία μαρμελάδων και chutneys. Κρεμμύδι, ντομάτα με θυμάρι, αχλάδι με σπόρους βανίλιας, καρότο με ξύσμα πορτοκαλιού είναι μερικές από τις χειροποίητες και χωρίς καμία προσθήκη συντηρητικών γεύσεις που ήδη λανσάρουν. Αυτό όμως που ξεχωρίζει είναι το chutney με πιπεριά και τζίντζερ. Παρασκευασμένο έτσι ώστε να είναι κοντά στις ελληνικές γεύσεις και χωρίς να είναι σε υπερβολή κανένα μπαχαρικό είναι το ιδανικό συνοδευτικό για κάθε τύπου κρέατος.
Επόμενος στόχος των αδελφών Κουμεντάκη είναι η σπιτική λεμονάδα, αλλά μέχρι τότε η Σύλβια μιλάει στη Popaganda για
το chefstories.
«Προερχόμαστε
και οι δύο από άλλους χώρους. Η Ελένη ήταν αρκετά χρόνια στη Βιολογία μια και
αυτό έχει σπουδάσει και εγώ ήμουν στη διαφήμιση. Ταυτόχρονα συνέβησαν διάφορα
που έβαλαν στη διαδικασία να ξεκινήσουμε να ψάχνουμε καινούρια πράγματα. Επειδή
όμως η Ελένη είχε μεγάλη αγάπη για τη μαγειρική και παρακολούθησε και κάποια
σχολή για να διευρύνει τις γνώσεις και την εμπειρία της αποφασίσαμε να
ξεκινήσουμε με ένα catering με
χειροποίητη παραγωγή και σε μικρά μεγέθη καλέσματα που θα είχαν σπιτικό ύφος.
Επί της ουσίας αυτό που θα κάναμε για το σπίτι μας, το κάναμε για άλλους που
διοργάνωναν εκδηλώσεις είτε οικογενειακές είτε επαγγελματικές».
«Από το catering βγήκαν τα chutneys τα τελευταία τρία χρόνια μέσα από τις δικές μας
ανάγκες να καλύψουμε και να δημιουργήσουμε κατι διαφορετικό σε έδεσμα. Στη
συνέχεια αποφασίσαμε να το επεκτείνουμε και φτιάξαμε και γλυκές μαρμελάδες.
Τώρα έχουμε δημιουργήσει οχτώ κωδικούς με το λίγο πειραγμένο όμως. Η πιπεριά έχει έντονο τζίντζερ, το
θυμάρι είναι στην τομάτα αρκετό ώστε να μην είναι μία σκέτη γλυκόξινη σάλτσα, στο
αχλάδι έχουμε βάλει καρπούς βανίλιας,
έχουμε βάλει το λεμόνι
αρκετά έντονο στο μήλο και έτσι φτιάξαμε μία
γλυκιά μαρμελάδα ή οποία όμως στέκεται επάξια ακόμα και ως γλυκό.
Αυτό ακριβώς είναι και το σκεπτικό. Ότι θέλουμε να είναι η ελληνική πρώτη ύλη
δοσμένη ώστε να μένει αναλλοίωτη. Και αυτό είναι ένα κομμάτι στα γλυκόξινα που
προσέχουμε πολύ επειδή συνήθως οι μαρμελάδες στα chutneys καλύπτονται από τα μπαχαρικά και ο τρόπος με τον
οποίο παρασκευάζονται έχει σαν αποτέλεσμα μία πολύ έντονη γεύση στην οποία
χάνεται η βάση».
«Η
ιδιαίτερότητα του προϊόντος μας είναι ότι προέρχεται αποκλειστικά από ελληνικές πρώτες ύλες. Θέλουμε ό, τι δημιουργούμε να παράγεται στην
Ελλάδα, εμείς ακολουθούμε το ελληνικό λαχανικό και το ελληνικό φρούτο το οποίο
προέρχεται και από παραγωγούς κοντά σε εμάς στη Θεσσαλονίκη».
«Δε μετανιώσαμε
καθόλου που αφήσαμε τα επαγγελματά μας για να ασχοληθούμε με αυτό. Αυτό που
κάνουμε έχει ένα μεγάλο κομμάτι δημιουργίας. Επίσης, διανύουμε μία περίοδο που
η τάση είναι να ψάχνουμε το ποιοτικό φαγητό. Πλέον ο έλληνας σταμάτησε να τρώει
απλά για να καταπολεμήσει κάποια ανάγκη και αναζητά το διαφορετικό».
«Το προϊόν που έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι αναμφίβολα η πιπεριά με τζίντζερ,
ακολουθεί το αχλάδι με τη
βανίλια και τρίτο είναι το κρεμμύδι, το οποίο αν και θυμίζει καραμελωμένο είναι μαρμελάδα. Έχουμε ξεκινήσει να
παρασκευάζουμε και φρέσκια
λεμονάδα και σκεφτόμαστε να την τυποποιήσουμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου