ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1108
Τα σχόλια με μπλέ γράμματα και σιέλ υπογραμμιση, όπου και αν υπάρχουν, είναι δικά μου.
Η ‘’ΟΚΤΑΔΑ’’ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
1.Θεσσαλονίκη είναι...(κυρίως) οι άνεργοί της. 2.Στο «στόχαστρο» του ΣΔΟΕ οι «φράουλες» της Μανωλάδας
3.ΠΟΜΑΚΟΙ, και άλλα εγκλήματα !!!
4.ΕΙΧΑΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ;
5.ΞΕΦΥΓΑΝ» ΤΕΛΕΙΩΣ!! Κατάσχεση μισθού-ακινήτου για οφειλές άνω των 5 ευρώ!!!
6.«Βράζει» η Ευρώπη με την προκλητική διαιτητική εύνοια υπέρ της ΤΣΣΚΑ
7.ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
8.Επίθεση ΗΠΑ-ΔΝΤ σε Σόιμπλε για τη λιτότητα
ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1.Θεσσαλονίκη είναι...(κυρίως) οι άνεργοί της.
Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο τα πάρκα της, η θάλασσα της, το λιμάνι της. Δεν είναι μόνο το Φεστιβάλ Κινηματογράφου της, τα κάστρα της.Θεσσαλονίκη είναι οι άνθρωποί της. Και κυρίως οι άνθρωποι που δυσκολεύονται οικονομικά, που δεν έχουν δουλειές, που το μέλλον τους είναι αβέβαιο. Είναι οι νέοι της που σπούδασαν και που τώρα ψάχνουν δουλειές στο εξωτερικό. Είναι οι μακροχρόνια άνεργοι οικογενειάρχες που τους συντηρούν οι γονείς με την συνταξούλα τους. Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η μπουγάτσα, το κουλούρι και το φαγητό του δρόμου. Δεν είναι μόνο τα Δημήτρια και τα "γκαλά" της. Είναι οι ερημωμένες πρώην βιοτεχνικές περιοχές και τα κουφάρια των εργοστασίων της.
Αυτό προσπάθησαν να φωνάξουν οι άνεργοι που κατέβηκαν στην "δικιά" τους διαδήλωση. μπας και τους ακούσουμε. Μπας και ταραχθεί η συνείδηση μας και ξυπνήσουμε από τον λήθαργο. Μπας και καταλάβουμε ότι ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΓΡΙΑ αυτοί που ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ υπεύθυνοι για την σύγχρονη τραγωδία της Ελλάδας. Ήρθε ο καιρός που πρέπει να καταλάβουμε ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ γιατί ποτέ δεν φρόντισαν για τα δικά μας συμφέροντα, παρά μόνο για τα δικά τους και των κολλητών τους, ντόπιων και ξένων.
ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
2.Στο «στόχαστρο» του ΣΔΟΕ οι «φράουλες» της Μανωλάδας
/www.newsbomb.gr Συστηματικούς ελέγχους ξεκίνησε η Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε εταιρείες συσκευασίας και εμπορίας αγροτικών προϊόντων, σε αγροτικούς συνεταιρισμούς και σε περιπτώσεις διακίνησης αγροτικών προϊόντων από φορτηγά ιδιωτικής χρήσης, στην περιοχή της Νέας Μανωλάδας Ηλείας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, το τελευταίο διήμερο πραγματοποιήθηκαν συνολικά 17 έλεγχοι και συγκεκριμένα σε οκτώ εταιρείες συσκευασίας και εμπορίας, σε δυο αγροτικούς συνεταιρισμούς και σε επτά περιπτώσεις διακίνησης αγροτικών προϊόντων.
Από τους ελέγχους διαπιστώθηκαν μια παράβαση σε αγροτικό συνεταιρισμό, σχετικά με μη καταχώρηση εργαζομένων στο Ειδικό Βιβλίο Καταχώρησης Νεοπροσλαμβανόμενου Προσωπικού και επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 3.500 ευρώ και δύο παρόμοιες παραβάσεις σε εταιρείες συσκευασίας και εμπορίας αγροτικών προϊόντων, ενώ συνελήφθη και ο υπεύθυνος της μιας εταιρείας.
Απο την Αστυνομία υπενθυμίζεται ότι στον τηλεφωνικό αριθμό 11012 ή στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις 11012@hellenicpolice.gr και financialpolice@hellenicpolice.gr της Οικονομικής Αστυνομίας, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, για να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες και επίμεμπτες ενέργειες ή δραστηριότητες κατά του τομέα της οικονομίας, της δημόσιας περιουσίας, καθώς και της κοινωνικής και ασφαλιστικής πρόνοιας και των δικαιωμάτων.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
3.ΠΟΜΑΚΟΙ, και άλλα εγκλήματα !!!
http://zagalisa.gr/ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΤΑΛΟΥΚΑΣ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΘΡΑΚΙΩΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥ
Αγαπητοί συνάδελφοι , Είναι γνωστό σε όλους πως το κράτος μας κάνει εδώ και χρόνια τα πάντα για να σώσει την αγαπημένη μας πατρίδα.
Για να το επιτύχει αυτό έχει επιλέξει την οδό της οικονομικής μας εξαθλίωσης και παράλληλα της ψυχολογικής και ηθικής. Κάνει δηλαδή τα πάντα , για να μην κάνει τίποτα.
Την ίδια ώρα λοιπόν, που στην ίδια χώρα οι περισσότεροι απογυμνώνονται οικονομικά (χάνοντας όλο και περισσότερα στηρίγματα) , σε κάποιους άλλους χαρίζονται απλόχερα (με σχετική αμοιβαιότητα πάντα) χρηματικά πακέτα διόλου ευκαταφρόνητα την σήμερον ημέρα.
Τώρα πολύ εύλογα θα αναρωτιέστε, ποιοι μπορεί να είναι αυτοί που καρπώνονται αυτά τα απλόχερα χαρισμένα δώρα.
Κοιτάζοντας όμως κανείς για λίγο πια το δέντρο και όχι το δάκτυλο , τότε χωρίς μεγάλη δυσκολία ξεκινά να αναζητά τον χρηματοδότη και όχι τον παραλήπτη.
Συνάδελφοι! Μπορεί για κάποιους από εσάς να είναι πολύ σημαντικό, το ποιά παράταξη θα κερδίσει τις εκλογές ή το ποιος συνάδελφος θα μας αντιπροσωπεύσει στα εκπαιδευτικά συμβούλια. Για μένα όμως σημαντικότερο όλων αυτών είναι το κάτω από ποια σημαία θα ξυπνήσει αύριο η οικογένειά μου και κάτω από ποια σημαία θα αναπαύονται οι παππούδες μου.
Κύριοι και κυρίες , κατάγομαι από την Θράκη , από την πόλη της Κομοτηνής. Εκεί από την 14 Μαΐου του 1920 τιμούμε και γιορτάζουμε κάθε χρόνο την απελευθέρωσή μας από τον τουρκικό ζυγό. Ξέρετε , μετά από τα παρακάτω , δεν θα 'ναι υπερβολή να δηλώσω πως ακόμη και μέχρι σήμερα , ο τόπος μου διέπεται από κάποιας μορφής τουρκοκρατία.
Η Θράκη κατοικείται σήμερα από περίπου 350.000 ανθρώπους,Έλληνες,πολίτες. Γύρω στους 120.000 από αυτούς είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Αυτοί λοιπόν αποτελούν και τη γνωστή ελληνική μουσουλμανική μειονότητα. Οι 60.000 από τους 120.000 είναι οι τουρκοφανείς (κοινωνική ομάδα που διασπάται σε αρκετές μικρότερες υποομάδες). Γύρω στους 20.000 είναι οι Ρομά και 40.000 είναι οι Πομάκοι.
Εδώ και πολλές δεκαετίες η τουρκική αλυτρωτική πολιτική , με την κρατική ανοχή-προδοσία , στα πλαίσια μιας ανύπαρκτης (κυρίως από την απέναντι πλευρά) ελληνοτουρκικής φιλίας , θέτει τις βάσεις και σπέρνει τους σπόρους της πολύ μεθοδικά , έτσι ώστε την στιγμή του θέρους να μαζέψει ευκολότερα πολύ περισσότερους καρπούς.
Έτσι λοιπόν ακόμα και η πιο καλόβουλη προσπάθεια ερμηνείας των κινήσεων της Τουρκίας στη Θράκη , είναι αδύνατον και ουτοπικό να μην καταλήξει στις προ πολλών ετών μελετημένες και σταδιακά υλοποιημένες και υλοποιούμενες βλέψεις των γειτόνων.
Το σχέδιο έχει ως εξής: Τουρκοποίηση του συνόλου του μουσουλμανικού πληθυσμού, δημιουργία θρακικού ζητήματος (καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως του αυτοπροσδιορισμού), αίτημα για συν διοίκηση, ανεξαρτητοποίηση και τελικά προσάρτηση. Και όλα αυτά, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, μόνο με την χρήση δημοψηφισμάτων.
Ποιο είναι λοιπόν το μέσο για να επιτευχτεί το σχέδιο; Η μη τουρκοφανής μουσουλμανική μειονότητα, η οποία ανέκαθεν και συστηματικά κακοποιείται από σύσσωμο το ελληνικό κράτος και αντιμετωπίζεται σαν κάτι ξένο , προβληματικό και εχθρικό.
Η λυσσαλέα και απρόσκοπτη γειτονική προπαγάνδα για την εμφύτευση τουρκικής συνείδησης στη μειονότητα και η παράλληλη και συστηματική αδιαφορία-κακοποίηση-προδοσία από μέρους της ελληνικής πολιτείας, σπρώχνουν όλο και πιο επικίνδυνα κοντά τη μειονότητα στην αγκαλιά της «μητέρας» Τουρκίας.
Επειδή είμαι λοιπόν και του επαγγέλματος γνωρίζω πως τα παραδείγματα είναι αυτά που μένουν. Παραπάνω μίλησα για χαρισμένα πακέτα χρημάτων από κάποιους σε κάποιους άλλους και μάλιστα σας προκάλεσα να αναζητήσετε τον πομπό και όχι τον δέκτη.
500 ευρώ μηνιαίως είναι το ποσό που παρέχει ο ζάπλουτος Τούρκος επιχειρηματίας Ομάρ Μπαμπά για κάθε παιδί που εγκαταλείπει το ελληνικό σχολείο για να φοιτήσει σε ιδιωτικό μουσουλμανικό ιεροσπουδαστήριο, χάριν της ορθότερης εκμάθησης του Ισλάμ κάτω από τη σκέπη βέβαια της τουρκικής κυβέρνησης.
1000 ευρώ ετησίως για κάθε κεφάλι ανήλικου κοριτσιού που θα φορά την παραδοσιακή τούρκικη μαντίλα (η οποία θεωρείται χρόνια τώρα παρωχημένη στην γείτονα) παρέχει άτυπα το τουρκικό προξενείο.
Το πομακόπουλο που ουδεμία σχέση έχει με την τούρκικη κουλτούρα και γλώσσα καλείται να μάθει δίχως άλλη επιλογή τρείς άγνωστες προς αυτό γλώσσες, από την πρώτη κιόλας δημοτικού. Και αυτό γιατί η ελληνική πολιτεία δείχνει να μην αναγνωρίζει το πομάκικο κομμάτι της μουσουλμανικής μειονότητας και με τη βία σπρώχνει το μικρό παιδί στην σύγχυση, στην αμάθεια και έπειτα στην τουρκοποίηση καθώς μέσα στα μειονοτικά σχολεία οι γλώσσες που διδάσκονται είναι τα τούρκικα, τα αραβικά και τα ελληνικά (καμία αναφορά στα πομάκικα).
Εδώ και χρόνια προσφέρονται δωρεάν δορυφορικά πιάτα (συνδεδεμένα άμεσα με τα τούρκικα ραδιοτηλεοπτικά μέσα) κυρίως στα ορεινά χωριά της Θράκης (πομακοχώρια) όπου μέχρι σήμερα το σήμα των ελληνικών δικτύων δεν έχει φτάσει ή είναι ανεπαρκές.
Στο κέντρο της Κομοτηνής εδώ και κάποια χρόνια δεσπόζει , κάτω από τη σκέπη ενός νεόκτιστου και πολυτελούς κτηρίου, η μεγαλοπρεπής τούρκικη τράπεζα Ζιράατ Μπανκ η οποία δανείζει, επιλεκτικά σε μουσουλμάνους αλλά και συλλόγους που φωνάζουν ότι είναι τούρκικοι, με χαμηλά επιτόκια 3% ενώ οι ελληνικές με 14%. Αποτέλεσμα αυτών είναι ο χριστιανός να πουλά και ο μουσουλμάνος (η τράπεζα στην ουσία) να αγοράζει γη.
Ο εγκληματικός (όχι μόνο για τη Θράκη) Καλλικράτης μετέτρεψε τους δήμους της Κομοτηνής σε τέσσερις, με αποτέλεσμα να μην ισχύει πλέον η κοινωνική ισορροπία στους πληθυσμούς των νέων δήμων και έτσι δυο από τους τέσσερις δήμους να έχουν για άρχοντα μουσουλμάνο, εκλεκτό εννοείται του τουρκικού προξενείου και έτοιμο να λειτουργήσει προς όφελος του.
Η επίσης εγκληματική κομματική λίστα έφερε επικίνδυνα αποτελέσματα στην περιοχή. Τα κόμματα που είχαν αξιώσεις στην περιοχή είχαν ως πρώτο όνομα στη λίστα μουσουλμάνο (εκλεκτό του προξενείου) με αποτέλεσμα δύο από τους τρείς βο«υ»λευτές του νομού Ροδόπης να είναι τελικά από τους παραπάνω «εκλεκτούς».
Όπως φαίνεται τα παραδείγματα είναι πολλά και τα συναντά κανείς καθημερινά και σε όλα τα κομμάτια της κοινωνίας της Θράκης.
Το ζήτημα είναι ότι εφόσον το επίσημο κράτος εδώ και δεκαετίες κάνει τα πάντα για να μην κάνει τίποτα, ο κλήρος πέφτει μόνο σε εμάς τους πολίτες. Εύλογα θα διερωτάται κανείς τι μπορεί να κάνει για να βοηθήσει. Το λιγότερο αλλά συνάμα σημαντικότατο που μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ είναι αρχικά να ενημερωθεί για το ζήτημα και έπειτα να μεταλαμπαδεύσει το ζήτημα ως «ιεραπόστολος» και να το γνωστοποιήσει σε όσο το δυνατό περισσότερους συμπολίτες μας.
Στόχος δεν είναι η ελληνοποίηση των Πομάκων. Στόχος είναι η συνειδησιακή τους αφύπνιση. Όταν ο Πομάκος νιώσει Πομάκος τότε αυτόματα θα νιώσει και θα είναι Έλληνας!
Για περισσότερες πληροφορίες για το ζήτημα επισκεφθείτε την σελίδα των Πομάκων
4.ΕΙΧΑΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ;
ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΣΕπειδή έχουμε φτάσει στο σημείο, όπου θα πρέπει να δίνονται απαντήσεις και για τα πλέον αυτονόητα, κι επειδή η προπαγάνδα όταν μένει αναπάντητη, ισχυροποιείται στον μέσο νου ως η απόλυτη αλήθεια, καλό θα είναι να δοθεί ένα τέλος σ’ αυτόν τον στείρο «αντιαρχαιοελληνισμό» (το άλλο άκρο της προγονολατρείας) που έρπει, καιρό τώρα στα διάφορα μονοπάτια του διαδικτύου και όχι μόνο.
Πολλοί είναι λοιπόν αυτοί -κι ανάμεσά τους και αρκετοί «μορφωμένοι»- που υποστηρίζουν πως δεν υπήρχε το έθνος ως έννοια στους αρχαίους Έλληνες. Ένα ακλόνητο «επιχείρημα» είναι πως ο χώρος της Ελλάδος ήταν χωρισμένος σε πόλεις-κράτη που ενίοτε πολεμούσαν το ένα το άλλο.
Δυστυχώς όμως γι’ αυτούς, τους διαψεύδει η ίδια η ιστορία…
Παρ’ ότι η έννοια «εθνικό κράτος» και όχι απλά «έθνος» άρχισε να σχηματοποιείται, έτσι όπως την γνωρίζουμε σήμερα, κυρίως από τον 18ο αιώνα, εντούτοις ο όρος «έθνος» (αλλά και «γένος»), δεν ήταν άγνωστος στον αρχαίο κόσμο. Ο Ηρόδοτος συχνά χρησιμοποιεί τον όρο «έθνεο» για να περιγράψει τις διάφορες φυλές, ελληνικές και μη που είχαν κοινή καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία κ.τ.λ. (π.χ. «…Ἄβαντες μὲν ἐξ Εὐβοίες εἰσὶ οὐκ ἐλαχίστη μοῖρα, τοῖσι Ἰωνίης μέτα οὐδὲ τοῦ οὐνόματος οὐδέν, Μινύαι δὲ Ὀρχομένιοί σφι ἀναμεμίχαται καὶ Καδμεῖοι καὶ Δρύοπες καὶ Φωκέες ἀποδάσμιοι καὶ Μολοσσοὶ καὶ Ἀρκάδες Πελασγοὶ καὶ Δωριέες Ἐπιδαύριοι, ἄλλα τε ἔθνεα πολλὰ ἀναμεμίχαται…» [βιβλίο «Κλειώ»], «ἔθνεα Βοιωτῶν καὶ Χαλκιδέων» [βιβλίο «Τερψιχόρη»], «Μακεδόνων ἔθνεα» [βιβλίο «Ερατώ»] κ.ά.)
Η έννοια της πανελλήνιας εθνικής συνείδησης, έστω και σε πρώιμο στάδιο• και η γνώση ότι υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία που ενώνουν τις διάφορες ελληνικές φυλές και πόλεις-κράτη, κάτω από τον όρο «Έλληνες» δεν απουσιάζει («οἱ δὲ Ἕλληνες κατὰ τάξις τε καὶ κατὰ ἔθνεα κεκοσμημένοι ἦσαν» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Πολύμνια»]), όπως δεν απουσιάζει και η κατανόηση της ελληνικότητας («τὸ Ἑλληνικὸν ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Ουρανία»]). Τα ιστορικά τεκμήρια είναι αρκετά. Ενδεικτικά:
1. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες, συμμετείχαν μόνο όσοι ήταν Έλληνες και την ευθύνη της εξακρίβωσης της καταγωγής των αθλητών, επιφορτίζονταν οι γνωστοί Ελλανοδίκες, ή Ελληνοδίκες (Έλλην+δίκη). Ο Ηρόδοτος αναφέρει μάλιστα, ότι απ’ αυτόν τον έλεγχο πέρασε και ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος ο Α’ κι αφού απέδειξε την ελληνικότητά του, τού επετράπη να συμμετάσχει στου αγώνες («πρὸς δὲ καὶ οἱ τὸν ἐν Ὀλυμπίῃ διέποντες ἀγῶνα Ἑλληνοδίκαι οὕτω ἔγνωσαν εἶναι. Ἀλεξάνδρου γὰρ ἀεθλεύειν ἑλομένου καὶ καταβάντος ἐπ᾽ αὐτὸ τοῦτο, οἱ ἀντιθευσόμενοι Ἑλλήνων ἐξεῖργόν μιν, φάμενοι οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων Ἀλέξανδρος δὲ ἐπειδὴ ἀπέδεξε ὡς εἴη Ἀργεῖος, ἐκρίθη τε εἶναι Ἕλλην καὶ ἀγωνιζόμενος στάδιον συνεξέπιπτε τῷ πρώτῳ» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Τερψιχόρη»]).
2. Σε κείμενο που έγραψε ο Ισοκράτης με αφορμή τους εκατοστούς Ολυμπιακούς Αγώνες και το οποίο απέστειλε για ανάγνωση στην Ολυμπία, διαβάζουμε: «Ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ’ ἐρήμην καταλαβόντες οὐδ’ ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ’ οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν, ὥστ’ ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν, αὐτόχθονες ὄντες…». Δηλαδή: «Κατοικούμε σ’ αυτήν την χώρα, χωρίς να έχουμε εκδιώξει άλλους από εδώ, ούτε την καταλάβαμε βρίσκοντάς την έρημη, ούτε είμαστε μιγάδες ανακατεμένοι από διάφορα έθνη ανθρώπων, αλλά υπάρχουμε καλώς και γνησίως, διότι κατέχουμε την χώρα στην οποία γεννηθήκαμε και ζούμε καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας μας, αφού είμαστε αυτόχθονες…» (Πανηγυρικός, εδάφιο 24).
3. Στον «Πανηγυρικό» που εκφώνησε προς τους Αθηναίους ο Ισοκράτης, αναφέρεται σαφέστατα στο γένος των Ελλήνων: «Τοσοῦτον δ’ ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν περὶ τὸ φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, ὥσθ’ οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι γεγόνασι, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκε μηκέτι τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας ἢ τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας». Δηλαδή: «Είναι δε τόσο μεγάλη η απόσταση που χωρίζει την πολιτεία μας από τούς άλλους ανθρώπους ως προς την πνευματική ανάπτυξη και την τέχνη τού λόγου, ώστε οι μαθητές της έχουν γίνει διδάσκαλοι τών άλλων και κατόρθωσε ώστε το όνομα τών Ελλήνων να είναι σύμβολο όχι πλέον τής καταγωγής αλλά τής πνευματικής ανυψώσεως, και να ονομάζονται Έλληνες εκείνοι που παίρνουν τη δική μας μόρφωση και όχι αυτοί που έχουν την ίδια καταγωγή».
4. Στην μάχη του Μαραθώνα (490 π.Χ.), ο Σιμωνίδης ο Κείος αφιέρωσε το εξής επίγραμμα: «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι, χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν» (Μετάφραση: «Αμυνόμενοι υπέρ των Ελλήνων οι Αθηναίοι στον Μαραθώνα, κατέστρεψαν τη δύναμη των χρυσοφορεμένων Περσών»). Να θυμίσουμε, ότι στην νικηφόρα μάχη του Μαραθώνα, απέναντι από τους 55.000 Πέρσες, μαζί με τους 10.000 Αθηναίους, συντάχθηκαν και 1.000 Πλαταιείς, ενώ υπήρχε και στρατιωτική βοήθεια 1.000 οπλιτών από την Σπάρτη, που όμως έφτασε καθυστερημένα στο πεδίο της μάχης. Στην ναυμαχία της Σαλαμίνας που ακολούθησε το ίδιο έτος, ο Αισχύλος (ο οποίος συμμετείχε ενεργά στην μάχη του Μαραθώνα και στις ναυμαχίες του Αρτεμισίου και της Σαλαμίνας) μάς αφηγείται μέσα από την τραγωδία του «Πέρσες», τον παιάνα των Ελλήνων: «Ὦ παῖδες Ἑλλήνων ἴτε, ἐλευθεροῦτε πατρίδ’, ἐλευθεροῦτε δὲ παῖδας, γυναῖκας, θεῶν τέ πατρῴων ἕδη, θήκας τε προγόνων: νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών». (Μετάφραση: «Εμπρός, τέκνα των Ελλήνων, ελευθερώστε την πατρίδα, ελευθερώστε τα παιδιά σας, τις γυναίκες σας, τα ιερά των πατρογονικών θεών σας, τους τάφους των προγόνων σας• τώρα ο αγώνας είναι για τα πάντα»).
5. Έλληνες δεν λογίζονταν μόνο όσοι κατοικούσαν στον κυρίως ελλαδικό χώρο, αλλά και έξω απ’ αυτόν. Το 481 π.Χ., έναν χρόνο πριν την επική μάχη των Θερμοπυλών (480 π.Χ.), συγκλήθηκε πανελλήνιο συνέδριο στην Κόρινθο, για να αποφασιστεί η στάση που θα έπρεπε να κρατήσουν οι Έλληνες απέναντι στους Πέρσες. Προσκλήθηκαν επίσης οι Έλληνες της Μασσαλίας και της Κριμαίας, που δεν μπόρεσαν να προσέλθουν λόγω απόστασης, ενώ το παρόν έδωσαν οι Έλληνες της Κάτω Ιταλίας, οι Κρήτες, οι Κερκυραίοι κ.ά. Σ’ αυτό το συνέδριο δεν προσκλήθηκαν μόνο οι Έλληνες που είχαν υποταχθεί στους Πέρσες, δηλαδή οι Έλληνες της Κύπρου, της Αιγύπτου, της Ιωνίας, της Μακεδονίας κ.ά. Έχουν ιδιαίτερη σημασία δε, οι δύο εκ των αποφάσεων που τελικά ελήφθησαν και που όριζαν πως:
α) Οι Έλληνες να πολεμήσουν μέχρι θανάτου τους Πέρσες.
β) Να τιμωρηθούν όσοι Έλληνες πολεμήσουν με το μέρος των Περσών.
6. Τις παραμονές της ιστορικής μάχης των Πλαταιών (479 π.Χ.), όπου σύμφωνα και με το επίγραμμα του περιηγητή Παυσανία «Σε αυτόν το πόλεμο πολέμησαν: Λακεδαιμόνιοι, Αθηναίοι, Κορίνθιοι, Τεγεάτες, Σικυώνιοι, Αιγινήτες, Μεγαρείς, Επιδαύριοι, Ορχομένιοι, Φλειάσιοι, Τροιζήνιοι, Ερμιονείς, Τιρύνθιοι, Πλαταιείς, Θεσπιείς, Μυκηναίοι, Κείοι, Μήλιοι, Τήνιοι, Νάξιοι, Ερετριείς, Χαλκιδείς, Στυρείς, Ηλείοι, Ποτειδαιάτες, Λευκάδιοι, Ανακτορείς, Κύθνιοι, Σίφνιοι, Αμβρακιώτες και Λεπρεάτες», ο βασιλιάς των Μακεδόνων, Αλέξανδρος ο Α’, που είχε υποταχθεί στους Πέρσες, πάει κρυφά στο στρατόπεδο των Ελλήνων και τους μεταφέρει το στρατιωτικό σχέδιο του Μαρδόνιου και αιτιολόγησε την πράξη του, ότι ως Έλληνας δεν θα ήθελε να δει την Ελλάδα σκλαβωμένη: «αὐτός τε γὰρ Ἕλλην γένος εἰμὶ τὠρχαῖον καὶ ἀντ᾽ ἐλευθέρης δεδουλωμένην οὐκ ἂν ἐθέλοιμι ὁρᾶν τὴν Ἑλλάδα» («Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Καλλιόπη»).
7. Όπως εξιστορεί ο Αρριανός, όταν ο Μέγας Αλέξανδρος νίκησε τους Πέρσες στην μάχη του Γρανικού ποταμού (334 π.Χ), αιχμαλώτισε όσους Έλληνες είχαν πολεμήσει ως μισθοφόροι στο πλευρό των Περσών και είχαν παραβιάσει την κοινή απόφαση, να μην πολεμήσουν Έλληνες εναντίον Ελλήνων, και τους έστειλε στη Μακεδονία για να εργαστούν σε καταναγκαστικά έργα. Παράλληλα έστειλε 300 περσικές πανοπλίες στην Αθήνα, ως ανάθημα στη θεά Αθηνά, με τη εντολή να συνοδεύεται από το επίγραμμα «Ἀλέξανδρος Φιλίππου καὶ οἱ Ἕλληνες πλὴν Λακεδαιμονίων ἀπὸ τῶν βαρβάρων τῶν τὴν Ἀσίαν κατοικούντων»: «ἔθαψε δὲ καὶ τοὺς μισθοφόρους Ἕλληνας, οἳ ξὺν τοῖς πολεμίοις στρατεύοντες ἀπέθανον. ὅσους δὲ αὐτῶν αἰχμαλώτους ἔλαβε, τούτους δὲ δήσας ἐν πέδαις εἰς Μακεδονίαν ἀπέπεμψεν ἐργάζεσθαι, ὅτι παρὰ τὰ κοινῇ δόξαντα τοῖς Ἕλλησιν Ἕλληνες ὄντες ἐναντία τῇ Ἑλλάδι ὑπὲρ τῶν βαρβάρων ἐμάχοντο. ἀποπέμπει δὲ καὶ εἰς Ἀθήνας τριακοσίας πανοπλίας Περσικὰς ἀνάθημα εἶναι τῇ Ἀθηνᾷ ἐν πόλει. καὶ ἐπίγραμμα ἐπιγραφῆναι ἐκέλευσε τόδε. Ἀλέξανδρος Φιλίππου καὶ οἱ Ἕλληνες πλὴν Λακεδαιμονίων ἀπὸ τῶν βαρβάρων τῶν τὴν Ἀσίαν κατοικούντων» («Αλεξάνδρου Ανάβασις», Βιβλίο Α).
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
5.ΞΕΦΥΓΑΝ» ΤΕΛΕΙΩΣ!! Κατάσχεση μισθού-ακινήτου για οφειλές άνω των 5 ευρώ!!!
Η ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ‘’ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 5 ΕΥΡΩ’’.
ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΚΡΙΤΙΔΗΣΣε κατάσχεση ακινήτου ή μισθού για οφειλή που έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη και ξεπερνά τα 5 ευρώ θα προχωράει η Εφορία σε λίγες εβδομάδες σε ελεύθερους επαγγελματίες και μισθωτούς.( ??????? )
Στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο προβλέπεται όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα:
-Κατάσχεση μισθών και ακινήτων για οποιαδήποτε οφειλή υπερβαίνει τα 5 ευρώ και καθίσταται ληξιπρόθεσμη. Η Εφορία θα στέλνει στο λογιστήριο της εταιρείας που εργάζεται ο φορολογούμενος ένα σημείωμα για την οφειλή και η εταιρεία θα είναι υποχρεωμένη να αποδίδει στη ΔΟΥ το ποσό που οφείλεται.
-Εάν το ποσό υπερβαίνει τις 10.000 ευρώ και καταστεί ληξιπρόθεσμο, τότε θα ασκείται ποινική δίωξη εναντίον του φορολογούμενου.
-Η διαγραφή οφειλών προς την Εφορία ύψους έως και 200 ευρώ από φορολογούμενους οι οποίοι μπορούν να αποδείξουν ότι αδυνατούν πλήρως να τα εξοφλήσουν λόγω μηδενικού εισοδήματος και διαβίωση σε εξαιρετικά μειονεκτικές συνθήκες (π.χ. άποροι).
«Μη εισπράξιμες» θα χαρακτηρίζονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές για τις οποίες έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος και η αναζήτηση περιουσιακών στοιχείων και εισοδημάτων των οφειλετών χωρίς να έχει εντοπιστεί κάποιο ρευστοποιήσιμο ή αξιοποιήσιμο στοιχείο. Στην περίπτωση αυτή το χρέος θα χαρακτηρίζεται «μη εισπράξιμο», θα παραμένει σε «ύπνωση» για 20 έτη και αν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα δεν έχει εντοπιστεί κάποιο εισόδημα ή περιουσιακό στοιχείο του οφειλέτη, τότε θα διαγράφεται οριστικά.
Υπό αυτές τις συνθήκες πολύ μεγάλο μέρος των σημερινών ληξιπρόθεσμων οφειλών θα θεωρηθεί μη εισπράξιμο και θα περάσει στα αρχεία της Εφορίας.
Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, λοιπόν από τα 56 δισ. ευρώ ληξιπρόθεσμων χρεών των φορολογούμενων προς την Εφορία εισπράξιμα θεωρούνται μόλις τα 15 δισ. ευρώ.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
6.«Βράζει» η Ευρώπη με την προκλητική διαιτητική εύνοια υπέρ της ΤΣΣΚΑ
Έχουν δίκιο οι Ισπανοί, Κώστα. Το είδα το μάτς.
Το θέμα είναι εάν ΠΗΡΑΝ ΥΠΟΔΕΙΞΗ να ‘’προστατέψουν’’ την ΤΣΣΚΑ ή ήταν ‘’ιδιωτική πρωτοβουλία’’.
Τα λεφτά είναι ΠΟΛΛΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ !
euro2day.grΞεπερνά ακόμα και το όριο της... εξόφθαλμης πρόκλησης η διαιτητική εύνοια υπέρ της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, από τους... άρχοντες της Euroleague, γεγονός που έχει προκαλέσει αλγεινή εντύπωση σε όλη τη μπασκετική Ευρώπη και ποικίλες αντιδράσεις εις βάρος της ηγεσίας της διοργανώτριας αρχής.
Τα... χτυπήματα υπέρ των Ρώσων και κατά των αντιπάλων τους που έδειχναν ικανοί να τους προκαλέσουν προβλήματα στη διαδρομή τους προς το Final 4, την οποία και τελικά εξασφάλισαν μετά τη νίκη στη Βιτόρια επί της Κάχα και τα σκανδαλώδη σφυρίγματα υπέρ τους, έχουν πλέον ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.
Το πρωτοφανές... «αγκάλιασμα» μιας ομάδας και η «προστασία» που απολαμβάνει από τους διαιτητές, εις βάρος των αντίπαλων - ισότιμων μελών στη διοργάνωση, είναι τέτοιο που θα πρέπει -επιτέλους- να δοθεί μια εξήγηση από τους υπεύθυνους της διαιτησίας της διοργανώτριας αρχής. Και πάνω απ' όλα να μπει ένα τέλος...
Ο κ. Ρήγας ως υπεύθυνος διαιτησίας και ο Ζόρντι Μπερτομέου ως επικεφαλής της Euroleague είναι υποχρεωμένοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να παρέμβουν, κάνοντας τον απολογισμό των μέχρι τώρα επαναλαμβανόμενων κρουσμάτων διαιτητικής εύνοιας υπέρ της ΤΣΣΚΑ και παράλληλα να προχωρήσουν στον καταλογισμό ευθυνών και να τιμωρήσουν τους διαιτητές που αποδείχτηκαν ανεπαρκείς στην εξασφάλιση της ισονομίας σε παιχνίδια των Ρώσων.
Η διοίκηση της Κάχα Λαμποράλ που το βράδυ της Παρασκευής βίωσε τον αποκλεισμό από το Final 4 με τρόπο οδυνηρό αναμένεται και εκείνη με τη σειρά της να προχωρήσει σε διάβημα διαμαρτυρίας προς τη διοίκηση της Euroleague ευελπιστώντας ότι -επιτέλους- θα υπάρξει αντίδραση από την πλευρά της και θα μπει ένα τέλος στις προκλήσεις που έχουν ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στην Ευρώπη.
Οι Ισπανοί έχουν να καταλογίσουν ουκ ολίγα στους διαιτητές της χθεσινής αναμέτρησης, αφού όταν έφτασαν στο 82-85 και έδειχναν ικανοί να γυρίσουν το ματς και να ολοκληρώσουν μια μεγαλειώδη ανατροπή, δέχτηκαν τα «χτυπήματα» των διαιτητών που δεν είδαν ποτέ το μπρος πίσω του Τεόντοσιτς.
Νωρίτερα είχαν... καταφέρει να βγάλουν εκτός παιχνιδιού τον Νοτσιόνι, πέντε λεπτά και δεκαπέντε δευτερόλεπτα πριν το φινάλε, με αντιαθλητικό φάουλ που ήταν και το πέμπτο του.
Η χαριστική βολή ήρθε με την τεχνική ποινή στον Σαν Εμετέριο, ως αντίδραση στον καταλογισμό ενός ανύπαρκτου φάουλ υπέρ του Γουίμς από τον Μπιέλιτσα και είχε ως αποτέλεσμα η Κάχα Λαμποράλ, η ομάδα που είχε συντρίψει την ΤΣΣΚΑ στο τρίτο παιχνίδι της σειράς και διεκδικούσε με αξιώσεις το 2-2, να μείνει εκτός και οι Ρώσοι να σφραγίσουν το εισιτήριο για το Final Four.
ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ( ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΚΡΑ )
7.ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
euro2day.gr Είναι γεγονός, ότι η κινεζική είναι μια από τις πιο δύσκολες γλώσσες του κοσμου, καθώς, αντί για γράμματα, χρησιμοποιεί λέξεις- χαρακτήρες. Φαντάζεστε, λοιπόν, πώς μπορεί να είναι ένα πληκτρολόγιο στην Κίνα;
Δείτε το:
ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ
8.Επίθεση ΗΠΑ-ΔΝΤ σε Σόιμπλε για τη λιτότητα
Παρά τις διαψεύσεις, εγώ ξέρω ότι ΜΟΝΟ ΞΥΛΟ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ..
euro2day.gr Έντονο φραστικό επεισόδιο σημειώθηκε την Παρασκευή κατά τη συνεδρίαση των υπουργών Οικονομικών των G 20, όταν ο Βόλφγκανγκ
Όπως μετέδωσε το Mega, οι Αμερικανοί ζήτησαν από τον
Ο Γερμανός υπουργός αντιτάχθηκε σθεναρά στον Τζακ Λιού και του ζήτησε οι ΗΠΑ να πάρουν μαθήματα από τις χώρες της ευρωζώνης που μειώνουν συνεχώς το χρέος τους.
Στο θέμα αναφέρθηκε και στη συνέντευξη Τύπου, που έδωσε η Κριστίν Λαγκάρντ, η οποία απαντώντας σε ερώτηση του ανταποκριτή του MEGA στην Ουάσιγκτον , Μιχάλη Ιγνατίου, δήλωσε: "Σας δίνω το λόγο μου ότι δεν αληθεύουν (οι πληροφορίες). Αναφέρεστε σε κάτι που δεν συμμετείχα. Δεν ξέρω ποιος επινοεί τέτοια σενάρια αλλά δεν ισχύουν".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου