Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1104

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1104
Τα σχόλια με μπλέ γράμματα και σιέλ υπογραμμιση, όπου και αν υπάρχουν, είναι δικά μου.
Η ‘’ΕΝΔΕΚΑΔΑ’’ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
1.Γιατί το τέμενος ξυπνά μνήμες απο τα μαρτυρικά χρόνια της σκλαβιάς του Ελληνισμού !
2.Εξαιρούνται οι φαντάροι από την φορολογία
3.ΑΦΗΣΤΕ ΤEΣ ΝΑ ΤΙΣ ΦΑΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!
4.Και κτίριο στον Σόρος από τον Καμίνη για στρατηγείο λαθραίων
5.Ειδικό μειωμένο ΦΠΑ 10% για τη Θράκη, μοναδικό κίνητρο για ανάπτυξη
6.15 «γελοίες» ερωτήσεις που σου κάνουν καθημερινά!
7.ΠΟΙΗΜΑΤΑ
8.Casus Belli το νέο Μισθολόγιο των ΕΔ & των ΣΑ
9.Διαμαρτύρονται οι απόστρατοι, αλλά δεν τους ακούει κανείς
10.Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
11.Νίντζα: Οι θρυλικοί Ιάπωνες πολεμιστές!

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
1.Γιατί το τέμενος ξυπνά μνήμες απο τα μαρτυρικά χρόνια της σκλαβιάς του Ελληνισμού !
http://www.veteranos.gr
    Τι είναι τα σύμβολα και γιατί επιμένουν οι Τούρκοι να κατασκευαστεί Τέμενος στην Ελλάδα με εντολή της Ελληνικής Κυβερνήσεως !
Γράφει ο Π. Λιβανίδης
“Γίνεσαι Τούρκος Διάκο μου, τη πίστι σου ν΄ αλλάξεις;
Να προσκυνάς εις το τζαμί, την εκκλησιά ν΄ αφήσεις”:
Κ΄ εκείνος τ΄ αποκρίθηκε και με θυμόν του λέγει:
- “Πάτε κι εσείς κ΄ η πίστις σας μουρτάτες να χαθείτε.
Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θέλ΄ αποθάνω….
Δημοτικό Τραγούδι για τον θάνατο του Αθανάσιου Διάκου !
Η κατάργηση των συμβόλων
    Όταν ένας κατακτητής καταλαμβάνει ένα λαό , έναν τόπο , μία από τις βασικές ενέργειες που κάνει είναι να καταργήσει τα σύμβολα του κατακτημένου ( γλώσσα, σημαία , κοινωνικούς παράγοντες κλπ ) και να εγκαταστήσει τα δικά του.
    Αυτό έκαναν οι διάφοροι , κατά περιόδους , επίδοξοι κατακτητές του Ελληνισμού. Φράγκοι Γενουάτες , Σταυροφόροι , Τούρκοι , Βούλγαροι και άλλοι. Τους πρώτους που καταδίωκαν ήταν τους δασκάλους , τους ιερείς και τους προεστούς που δεν μπορούσαν να εξαγοράσουν. Δηλαδή αυτούς που γαλουχούν και καθοδηγούν την Ελληνική κοινωνία.
    Στην περίοδο της Τουρκοκρατίας ιδιαιτέρα η θρησκεία ήταν και σύμβολο εθνικότητος. Οι Οθωμανοί – Τούρκοι ζητούσαν ως διαπίστωση και απόδειξη ότι δεν είσαι πλέον Έλληνας και έχεις γίνει Τούρκος , το να απαρνηθείς την Ορθοδοξία και να γίνεις Μουσουλμάνος. Εάν γινόσουν Μουσουλμάνος σου χάριζαν τη ζωή , εάν όχι σε σκότωναν με μαρτυρικό τρόπο. ( Αθανάσιος Διάκος και χιλιάδες άλλοι μάρτυρες του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας ).
Στο στόχαστρο η Ορθοδοξία
    Στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας , υπάρχουν πολλές εκατοντάδες μάρτυρες που κρεμάστηκαν , ή σκοτώθηκαν με μαρτυρικό τρόπο , μόνο και μόνο γιατί δεν απαρνιόνταν τη Θρησκεία τους και φυσικά την εθνική τους ταυτότητα.
    Δεν είναι τυχαίο ότι ο μεγάλος αριθμός των Οσίων και των Αγίων που έχει η Εκκλησία μας από τους χρόνους της Τουρκοκρατίας.
    Χιλιάδες ήταν όμως και οι εκκλησίες μας που λεηλατήθηκαν και βεβηλώθηκαν με τον χειρότερο τρόπο. Είναι κάτι που επαναλείφθηκε και στους τωρινούς καιρούς στην Κύπρο , με την Τουρκική Εισβολή του 1974.
    Τους καθεδρικούς ναούς μάλιστα τους έκαναν επίτηδες μουσουλμανικά τεμένη και τζαμιά για να είναι πολύ δύσκολο να τους τα διεκδικήσουμε πίσω. Το ζητούμενο ήταν η απώλεια της εθνικής ταυτότητος μέσω του εξισλαμισμού και του γενιτσαρισμού έναντι των Ελλήνων προκειμένου να αφανιστούν υπο μια ξένη εθνική συνείδηση.
    Ας μην ξεχνάμε ότι ο « Παρθενώνας της Ορθοδοξίας » ο ιερός ναός της Αγίας Σοφίας μετατράπηκε για χρόνια σε μουσουλμανικό τέμενος και σήμερα λειτουργεί ως μουσειακός και εκθεσιακός χώρος. Το δε τουρκικό κράτος αρνείται επίμονα ακόμη και να τελεστεί η Θεία Λειτουργία στον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας. Ορισμένοι δε στην Τουρκία πιέζουν να ξαναγίνει ο ναός της Αγίας Σοφίας τζαμί.
    Χιλιάδες άλλοι ιεροί ναοί γκρεμίστηκαν , έγιναν αποθήκες ακόμη και στάβλοι για να ταπεινωθεί ο Έλληνας και να ευτελιστεί η Ορθοδοξία. Αυτό το βλέπουμε ακόμη και στον μεθοδευμένο τρόπο καταστροφής των Αγιογραφιών στις εκκλησίες που βρέθηκαν υπό την κατοχή τους.
Εγκατάσταση των συμβόλων του κατακτητή
    Οι Τούρκοι συνειδητά και εσκεμμένα πάντοτε επιδιώκουν την κατάργηση των συμβόλων του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας και την επιβολή των δικών τους συμβόλων εθνικών , θρησκευτικών και κρατικής τους κυριαρχίας. Αυτό κάνουν και σήμερα ακόμη και σε καθαρά κρατικά σύμβολα για να οριοθετήσουν τη δική τους κρατική κυριαρχία επί της Ελληνικής. Γι΄ αυτό τα πολεμικά τους πλοία κάνουν συχνά βόλτες σε Ελληνικά χωρικά ύδατα με τις υποτιθέμενες « αβλαβείς διελεύσεις ».
    Γι αυτό δημιουργούν « γκρίζες ζώνες » στο Αιγαίο , γι αυτό αμφισβητούν τα Ελληνικά θαλάσσια όρια « έρευνας και διάσωσης » στο Αιγαίο και δεν επιτρέπουν την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης εδώ και 32 χρόνια , αλλά και τόσα άλλα.
    Για τον ίδιο λόγο η Τουρκία πιέζει για τη δημιουργία και την επίσημη λειτουργία τζαμιών και μουσουλμανικών τεμένων στην Αθήνα , ενώ δεν αποκαθιστά και δεν επιτρέπει την λειτουργία πολλών Ορθόδοξων ναών στην επικράτεια της.
    Η ύπαρξη και λειτουργία ενός μεγάλου μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα , θα μεταφραστεί στην εθνική συνείδηση των Ελλήνων ως ανέγερση του κυρίου συμβόλου ενός ιστορικού εχθρού του Ελληνισμού , μέσα στην ίδια του την πρωτεύουσα. Ενός εχθρού που ακόμη και σήμερα προσπαθεί να αποσπάσει περιοχές του Ελληνικού κράτους και μεθοδεύει τη λεηλασία του εθνικού μας πλούτου ( πετρέλαια και φυσικό αέριο Αιγαίου – Κύπρου ).
    Αυτό που επιδίωκε και δυστυχώς συνεχίζει ακόμη ο σύγχρονος κατακτητής είναι η κατάργηση της δυναμικής κάθε Ελληνο-Χριστιανικού συμβόλου και την εγκατάσταση των δικών του.
Οι πολιτιστικές διαφορές
    Εκτός όμως από το τι συμβολίζει – για τους Έλληνες με εθνική και πατριωτική συνείδηση – η ανέγερση ενός μουσουλμανικού τεμένους και μάλιστα πολύ μεγάλου και πολλαπλάσιου σε μέγεθος από οποιονδήποτε μεγάλο Ορθόδοξο ιερό ναό υπάρχει ΄στην Αττική , προκύπτουν και άλλες πολύ σοβαρές επιπτώσεις πολιτιστικές αλλά ηθικές.
    Το μεγάλο ποσοστό ύπαρξης μουσουλμάνων στην Ελλάδα εκτός μερικών περιοχών της Θράκης προέκυψε από την αθρόα και παράνομη εισροή λαθρομεταναστών από μουσουλμανικές χώρες , με τις ευλογίες της « φίλης » και γείτονος χώρας Τουρκίας.
    Ο μεγάλος αριθμός μουσουλμάνων δεν προέκυψε γιατί οι Έλληνες αποφάσισαν να εξισλαμισθούν ξαφνικά , εθελοντικά και μαζικά. Είναι μουσουλμάνοι που ήρθαν παράνομα να εποικίσουν μια χώρα που είναι η καρδιά της Ορθοδοξίας και της Χριστιανικής Πίστης γενικότερα . Γιατί και ο πιο αδαής θα πρέπει να σκεφτεί γιατί τα ιερά ευαγγέλια είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα.
    Είναι σαν Χριστιανοί διαφόρων δογμάτων , να πήγαιναν να εποικίσουν τη Σαουδική Αραβία και να απαιτούσαν να κτισθεί τεράστιος μητροπολιτικός ναός. Πώς θα αντιδρούσαν οι μουσουλμάνοι κάτοικοι αυτής της χώρας που δεν σου επιτρέπουν ούτε σταυρό να φοράς δημόσια ; Όχι στο να κτίσεις εκκλησία. Χωρίς να υπολογίσουμε τα μαρτύρια που έχει υποστεί το Ελληνικό έθνος στο παρελθόν για να εξισλαμιστεί.
    Η ανέγερση τεμένους είναι ταυτόχρονα μια επιβράβευση της παρανομίας , αφού παράνομα έχουν εισέλθει στη χώρα μας και παράνομα συνεχίζουν να ζουν στη χώρα χωρίς να έχουν υποστεί καμιά τιμωρία από τον νόμο όπως κανονικά θα έπρεπε.
    Υπάρχουν όμως και μεγάλες πολιτισμικές διαφορές που οδηγούν σε κοινωνικές συγκρούσεις , αφού οι λαθρομετανάστες προσδίδουν διαφορετική αξία στην ανθρώπινη ζωή. Έχουν διαφορετικό τρόπο ζωής και πιστεύουν σε άλλους κώδικες κοινωνικής συμπεριφοράς , που δεν έχουν καμιά σχέση με αυτούς που είναι αποδεκτοί από την Ελληνική κοινωνία. ¨Όπως την κοινωνική θέση της γυναίκας και τον τρόπο ενδυμασίας της ( ακρωτηριασμός γενετικών οργάνων , ενδυμασία μπούργκας κλπ. )
Οι οικονομικές παράμετροι
    Θα κτίσουμε ισλαμικό τέμενος για ένα μεγάλο μεν ποσοστό του πληθυσμού του Λεκανοπεδίου της Αττικής , μόνο που αυτό έχει εισέλθει στην πατρίδα μας λαθραία και παράνομα. Ένας πληθυσμός που ενώ δεν έχει κανένα κοινό πολιτιστικό και εθνικό σημείο με τον Ελληνισμό και τις αξίες του.
    Κάποιοι επιδιώκουν συστηματικά να βαπτίσουμε τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες « Έλληνες » ( κομμάτι του Ελληνικού έθνους ) με το ζόρι και να τους εντάξουμε στην Ελληνική κοινωνία. Δεν θέλουν απλά να τους κάνουν πολίτες του Ελληνικού κράτους , αλλά να τους χαρίσουν την Ελληνική ιθαγένεια διαστρεβλώνοντας έτσι την έννοια της αλλά και να υπονομεύσουν την εθνική μας υπόσταση.
    Ο απλός Έλληνας πολίτης θα αναλάβει τα έξοδα ανέγερσης ενός ισλαμικού τεμένους την στιγμή που η οικονομία μας δοκιμάζεται και είμαστε μπροστά στον κίνδυνο μιας εθνικής χρεοκοπίας ;
    Την στιγμή που γίνονται στους Έλληνες συστηματικά μεγάλες περικοπές στο βασικό μισθό και στις χαμηλές συντάξεις , την στιγμή που τα ασφαλιστικά ταμεία δεν έχουν να πληρώσουν για τα φάρμακα των ασφαλισμένων και ο μισός ελληνικός πληθυσμός κινδυνεύει και ζει στα όρια της φτώχειας , κάποιοι συνεχίζουν την απάνθρωπη και ανθελληνική διαχείριση του δημοσίου χρήματος.
    Όταν γίνονται περικοπές στα πάντα ( τα περιπολικά της αστυνομίας στερούνται βενζίνης και περικόπτονται οι στρατιωτικές ασκήσεις και οι αμυντικοί εξοπλισμοί ) , τότε κάποιοι θέλουν με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου να κτίσουν ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα.
Ελληνισμός και Ορθοδοξία σε δεύτερη θέση
    Ο απλός πολίτης αναρωτιέται γιατί όταν το Ελληνικό κράτος δεν έχει χρήματα να πραγματοποιήσει « το Τάμα του Έθνους » των αγωνιστών του 1821 , την ανέγερση ενός μεγαλοπρεπούς ναού , ως ευχαριστία για την απελευθέρωση μας από τον Οθωμανικό ζυγό , θα ανεγείρουμε ένα ισλαμικό τέμενος για μουσουλμάνους που ήρθαν στην χώρα μας ως λαθρομετανάστες καταπατώντας τους νόμους του κράτους μας ;Αλήθεια γιατί ήταν παράνομο να ανταλλάξει το κράτος κρατική περιουσία με αυτή της Ιεράς Μονής του Βατοπαιδίου του Αγίου Όρους και ο ηγούμενος της να προφυλακιστεί και είναι νόμιμο να χαρίζουμε εκτάσεις του πολεμικού ναυτικού σε Μουσουλμάνους , όταν οι πρόγονοι μας μαρτύρησαν και τράβηξαν τα πάνδεινα από ομόθρησκους τους στο παρελθόν προκειμένου να αλλαξοπιστήσουν ;
    Πόσοι Οσιομάρτυρες και Άγιοι έχει η Εκκλησία μας από αυτήν την προσπάθεια των Οθωμανών προκειμένου να αλλαξοπιστήσουμε ;
    Εύλογα ερωτήματα που όμως κάποιοι παραβλέπουν προκειμένου να διεθνοποιήσουν την Ελληνική επικράτεια και να αφελληνίσουν τον πληθυσμό της για να μετατραπεί σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία χωρίς ταυτότητα και εθνική κυριαρχία.
    Θέλουν η Ελλάδα ως τόπος καθοριστικής γεωπολιτικής σημασίας να ελέγχεται αποκλειστικά και ολοκληρωτικά από μη Έλληνες , που θα εκμεταλλεύονται πλήρως και τις πλουτοπαραγωγικές της πηγές ( πετρέλαια , φυσικό αέριο , πανέμορφες ακτές κλπ ).
    Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι γιατί οι πολιτικές μας ηγεσίες δεν κάνουν απολύτως τίποτα ή κάνουν ακριβώς αυτό που δεν πρέπει για την διασφάλιση της εθνικής μας ακεραιότητος.     Υπονομεύουν όμως έτσι τον Ελληνισμό και φαίνονται ανάξιοι στις θυσίες των προγόνων μας που αγωνίσθηκαν για την ελευθερία του Ελληνικού Γένους. Τους προγόνους μας που με χαμόγελο πήγαιναν να συναντήσουν τον θάνατο στον αγώνα για την διατήρηση της πίστης τους και της ελευθερίας τους.
Για δες καιρό που διάλεξε ο χάρος να με πάρει
τώρα π΄ ανθίζουν τα κλαδιά και βγάζ΄ η γη χορτάρι”.
Την πίστι τους, τους ύβριζε, τους έλεγε μουρτάτες
“Εμέν΄ αν εσουβλίσετε, ένας Γραικός εχάθη,
Ας είν΄ καλά ο Οδυσσεύς κι ο καπετάν Νικήτας*.
Αυτοί θα κάψουν την Τουρκιά κι όλο σας το Δοβλέτι.”
Δημοτικό Τραγούδι για τον θάνατο του Αθανάσιου Διάκου

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
2.Εξαιρούνται οι φαντάροι από την φορολογία
NewsIt.gr
    Μετά την κατακραυγή το υπουργείο Οικονομικών αναγκάζεται να ''μαζέψει'' την αρχική του γκάφα, βάση της οποίας όλοι όσοι ήταν πάνω από 18 ετών έπρεπε να υποβάλλουν φορολογική δήλωση. Διαβάστε ποιοί εξαιρούνται.
    Μέχρι σήμερα ίσχυε αυτό που είχαν σκεφτεί τα ''φωτεινά μυαλά'' του υπουργείου Οικονομικών, δηλαδή να φορολογούνται 18άρηδες ακόμα και για ετήσιο εισόδημα ενός ευρώ από τόκους καταθέσεων.
    Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Βήματος αυτό πρόκειται να αλλάξει με νέα τροπολογία που θα απαλλάσσει από την υποχρέωση φορολογικής δήλωσης όσους 18άρηδες είναι ''προστατευόμενα'' τέκνα.
    Αυτό δηλαδή σημαίνει πως κυρίως φοιτητές και φαντάροι, ακόμα και εάν έχουν περιουσιακά στοιχεία στο όνομά τους, θα εξαιρεθούν από τη φορολογία και θα γίνουν οι δηλώσεις μέσω των γονιών τους.
    Σύμφωνα με το Βήμα ''το τεκμήριο των παιδιών θα το επιβαρύνεται ο γονιός. Βασική προϋπόθεση όμως για να μην πληρώσει πρόσθετη φορολογία ο γονιός είναι να καλύπτει με τα πραγματικά του εισοδήματα τα τεκμαρτά''.
Σχόλιο
Για να δούμε όλοι με πόση σοβαρότητα εργάζονται «οι αετοί» του Υπουργείου Οικονομικών. Και μετά περιμένουμε και εμείς απάντηση από το ΓΛΚ..!!

3.ΑΦΗΣΤΕ ΤEΣ ΝΑ ΤΙΣ ΦΑΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!
ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ
Άφιξη codex alimentarius στην Ελλάδα.
    Μια φωτογραφία 1000 λέξεις: το Codex Alimentarius έκανε την εμφάνιση του και στην Ελλάδα ...
Ετοιμαστείτε για ακραίες καταστάσεις στο προσεχές μέλλον.
    Απαγορεύεται η φύτευση, εξαιτίας του ότι η "ράτσα" της πατάτας ανήκει μαζί με τα δικαιώματά της σε κάποια εταιρεία η οποία απαγορεύει την αναπαραγωγή της, κάτι σαν ΑCTA διατροφική, το λεγόμενο "Codex Alimentarius", βάσει του οποίου θα απαγορεύεται μελλοντικά η αναπαραγωγή "τέτοιου τύπου" με κατοχυρωμένη πατέντα αγροτικών προϊόντων.
    Προσέξτε αυτό είναι το σχέδιο, ο έλεγχος των τροφίμων, ήδη μόνο υβρίδια κυκλοφορούν που ανήκουν σε εταιρείες κι επειδή χωρίς λεφτά ζεις αλλά χωρίς φαγητό όχι, φυλάξτε παλιούς σπόρους που ξαναφύονται και δεν ανήκουν σε εταιρείες, γιατί τα υβρίδια είναι μονοετή και μολύνουν το έδαφος.
    Είναι σημαντικό να ενισχυθούν όσοι κρατάνε παλιούς σπόρους και να προσπαθήσουμε κι οι ίδιοι να τους αναπαράγουμε.
Και να προσθέσω:
    Ένας και μοναδικός τρόπος για να σταματήσει αυτή η πρακτική:
Διαβάζετε τα καρτελάκια!
Αφήστε αυτά τα προϊόντα στα ράφια να τα φάνε μόνοι τους!
Η οικονομική ζημιά είναι η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν!
Ενημερώστε όσους περισσότερους μπορείτε, με όποιον τρόπο μπορείτε!
    Είναι ίσως η πιο σημαντική πληροφορία που έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια!
    Το θέμα είναι ίσως από τα σοβαρότερα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε από τώρα και στο εξής.
Π.χ. να φανταστείτε ότι τις πατάτες Νάξου τις έχει κατοχυρώσει Ολλανδική εταιρεία,οπότε για να σπείρει κάποιος πατάτες Νάξου θα πρέπει να αγοράσει σπόρο από τους Ολλανδούς!

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
4.Και κτίριο στον Σόρος από τον Καμίνη για στρατηγείο λαθραίων
olympia
    Αλώνει τώρα και την Αθήνα ο Τζορτζ Σόρος, θέτοντας σε εφαρμογή -όπως αποκαλύπτει η «δημοκρατία»- ένα πολυδάπανο σχέδιο «μουσουλμανοποίησης» αρχικά της πρωτεύουσας και στη συνέχεια της υπόλοιπης χώρας.
    Μπορεί μέχρι πρότινος οι δύσπιστοι να έκαναν λόγο για «συνωμοσιολογικά» σενάρια, αλλά τα γεγονότα πλέον μιλούν από μόνα τους. Αθόρυβα και χωρίς (μέχρι στιγμής) αντιδράσεις το ίδρυμα του διεθνούς κερδοσκόπου (με τον περίεργο ρόλο και σε οικονομικό επίπεδο σε βάρος της Ελλάδας) εισέρχεται στους δημόσιους μηχανισμούς, χαράσσει πολιτικές -κυρίως για τους λαθρομετανάστες- και με πρόσχημα τα ζητήματα κοινωνικής αλληλεγγύης, μέσω μη κυβερνητικών οργανώσεων στήνει πολυπλόκαμους μηχανισμούς που δικτυώνονται με τις υπόλοιπες βαλκανικές αλλά και πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
    Ηδη από τον περασμένο Οκτώβριο είχε ανοίξει τον δρόμο στον Σόρος ο (βασικός υποστηρικτής του) Γιώργος Παπανδρέου σε φόρουμ που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, επιβραβεύοντας την απόφασή του να στηρίξει τους λαθρομετανάστες.
    Τώρα βασικός συνομιλητής του Σόρος στην Ελλάδα είναι ο (επίσης εκλεκτός του πρώην πρωθυπουργού) δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο οποίος μαζί με στενούς συνεργάτες του -όλως τυχαίως- παρουσιάζουν φιλοσκοπιανές τάσεις ή έχουν διακριθεί σε πολυσυζητημένα ζητήματα διαστρέβλωσης της ελληνικής Ιστορίας.
    Η «δημοκρατία» φέρνει στο φως τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανισμοί αυτοί καταλαμβάνουν καίριες θέσεις στην ελληνική πρωτεύουσα, με αποκλειστικό σκοπό την υποστήριξη των λαθρομεταναστών και τη δημιουργία του υπόβαθρου για τις επερχόμενες «μεγάλες αλλαγές». Την Πέμπτη -χωρίς κανείς να το αντιληφθεί- το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας αποφασίζει για την πανηγυρική εγκατάσταση του ιδρύματος του Σόρος σε κεντρικό δημοτικό κτίριο, απ’ όπου και θα αναπτύξει τα σχέδιά του. Το θέμα φέρνει στο δημοτικό συμβούλιο ο κ. Καμίνης, παρακάμπτοντας την αρμόδια Οικονομική Επιτροπή και υπογράφοντας τη σχετική εισήγηση, προφανώς γιατί κανείς από τους συνεργάτες του και τους αντιδημάρχους δεν δέχτηκε να βάλει την υπογραφή του.
Το όχημα: Open Society Foundation
    H Open Society είναι η οργάνωση του Σόρος που έχει απλώσει τα πλοκάμια της σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική, δημιουργώντας ένα πανίσχυρο δίκτυο. Καλύπτει το σύνολο των Βαλκανίων, με επίκεντρο την πανίσχυρη οργάνωση Open Society Macedonia, δηλαδή το παράρτημα στα Σκόπια.
    Τον Δεκέμβριο επισκέφθηκε την Αθήνα ο καταλανικής καταγωγής διευθυντής της Open Society Jordi Vaquer, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη διείσδυση του ιδρύματος του Σόρος, το οποίο εδρεύει στην Ελβετία, στην ελληνική κοινωνία. Κατόπιν τούτου ο Σόρος επανέρχεται δριμύτερος, επικαλείται τις «ανάγκες των Ελλήνων που έχουν πληγεί από την κρίση», δηλώνει την απόφασή του να ανοίξει Κέντρα Αλληλεγγύης στην Αθήνα -στο πρότυπο παρόμοιων κέντρων που λειτουργεί σε άλλες χώρες- και προσφέρει 520.000 ευρώ για να ανακαινιστεί ο δεύτερος όροφος του Παλαιού Φρουραρχείου απέναντι από τον Σταθμό Λαρίσης, εκεί όπου ο κ. Καμίνης στέγασε τον περιβόητο Κόμβο Αλληλοβοήθειας. Ο τελευταίος έχει ήδη στοχοποιηθεί για την ανεξέλεγκτη λειτουργία του. Βασική προϋπόθεση όμως που θέτει ο Σόρος είναι να του παραχωρηθεί ο χώρος που θα ανακαινίσει για να στεγάσει τις δραστηριότητες της οργάνωσής του!
O άνθρωπος-κλειδί
    Ανθρωπος-κλειδί στις δραστηριότητές του είναι η διευθύντρια των ιδρυμάτων Open Society, η αφγανικής καταγωγής, πανταχού παρούσα αλλά και μυστηριώδης Nazia Hussain. Εκπροσωπεί τις αντίστοιχες δραστηριότητες του Σόρος σε όλη την Ευρώπη και στα Βαλκάνια. Υπήρξε αξιωματούχος για τα ανθρώπινα δικαιώματα στις νότιες και ανατολικές περιοχές του Αφγανιστάν, καθώς και σε τμήματα των επαρχιών βορείως της Καμπούλ.
    Η κυρία Hussain σκοπεύει να αναπτύξει σειρά Κέντρων Αλληλεγγύης, με στόχο να συγκεντρώσει στους κόλπους τους όλες τις οργανώσεις που δραστηριοποιούνται υπέρ των μεταναστών. Και από το Παλαιό Φρουραρχείο επισήμως πλέον θα μπορεί να συνεργάζεται «με τους επίσημους φορείς, την κοινωνία των πολιτών, τοπικές οργανώσεις και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη», όπως αναφέρει η ίδια σε σχετική επιστολή της.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
5.Ειδικό μειωμένο ΦΠΑ 10% για τη Θράκη, μοναδικό κίνητρο για ανάπτυξη

www.xronos.gr
e-mail: xronos@otenet.gr
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΡΙΤΗ 16 Απριλίου 2013

ΠΡΟΤΑΣΗ τ. ΥΕΘΑ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟΥ,ΕΝΩ ΗΔΗ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ, ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    Τα πιο σημαντικά σημεία της εξαιρετικής ομιλία του στρατηγού και τ. ΥΕΘΑ Φραγκούλη Φράγκου δημοσιεύει «ο Χρόνος» τονίζοντας το λόγο ενός ανθρώπου που έδωσε δείγματα γραφής μέσα από τις θέσεις που υπηρέτησε κι αποτελεί δεξαμενή θετικής σκέψης, ρεαλιστικών προτάσεων που βγαίνουν με γνώση και αγάπη για την περιοχή αποτελούν ένα απάνθισμα των όσων είπε με τη δύναμη του λόγου και της καρδιάς στο Βελλίδειο Θεσσαλονίκης. Προτάσεις προς τους Θρακιώτες και τους πολιτικούς, όπου ξεπερνώντας το φοβικό σύνδρομο προς την Τουρκία απαιτώντας μια ειλικρινή συγνώμη για όσα προκάλεσε στον Ελληνισμό, ζητά να πορευτούμε αξιοποιώντας την δυναμική των ενόπλων δυνάμεων και κάνοντας κινήσεις ματ εκεί που πρέπει.
    Όπως δημιουργία ελληνικού προξενείου στην Τραπεζούντα, ειλικρινή στήριξη Πομάκων, Ρωμά, ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα κι ενίσχυση του δημογραφικού της Θράκης με χριστιανικό πληθυσμό.
    Ο πρώην Αρχηγός ΓΕΣ και υπουργός Εθνικής Άμυνας δίνει απαντήσεις σε μια σειρά ζητημάτων που σκόπιμα κάποιοι θέλουν να είναι σε σύγχυση για να συντηρούν την δική τους επιχειρηματολογία:
-15ο αιώνα εξισλαμίσθηκαν βίαια οι Πομάκοι που ήταν Έλληνες και η ιστορία τους είναι τόσο βαθιά ώστε είχαν πολεμήσει στο πλευρό του Μεγάλου Αλεξάνδρου
- Την ενέργεια του ελληνικού στρατού να τοποθετήσει αναμεταδότες στη Θράκη για να βλέπουν τα ελληνικά κανάλια και την είσοδο τελικά των φθηνών τουρκικών σήριαλ μέσα από τους δέκτες μας.
- Κάνει αναφορά στην τουρκική τράπεζα τη Ziraat Bankasi που αγοράζει την ελληνική γη στη Θράκη. «Οι τουρκογενείς δεν αποπληρώνουν το δάνειό τους και το περιουσιακό στοιχείο της εγγύησης περιέρχεται στο τουρκικό δημόσιο ενώ στην Ροδόπη η αναλογία 51% και 45% του πληθυσμού σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή μπορούν να ζητήσουν καντόνι…
- Αποκαλύπτει το διωγμό των χιλιάδων χριστιανών στη Συρία και τη Μέση Ανατολή
- Απαντά στις απειλές πολέμου του γνωστου ΥΠΕΞ Αχμέτ Νταβούτογλου και τα όσα είπε για «διχοτόμηση»
- Στηλιτεύει το θαυμαστή του Κεμάλ Ατατούρκ Γιάννη Μπουτάρη και την επιθυμία του να τοποθετήσει άγαλμα στη Θεσσαλονίκη του σφαγέα του ελληνισμού αποκαλύπτοντας στοιχεία για την πραγματική ταυτότητά του που δεν είναι αυτή που του εμφανίζουν μιλώντας για την προέλευσή του από τους γενίτσαρους.
- Υποκριτικό το ενδιαφέρον για την Ίμβρο αφού οι 8.000 Ίμβριοι εκδιώχθηκαν το 1964 όταν οι Τούρκοι άνοιξαν τις φυλακές για εγκληματίες και βίαζαν και κακοποιούσαν τους Ίμβριους και τώρα μετά το διεθνές ενδιαφέρον ανοίγουν το σχολείο λες και κάνουν ένα τεράστιο βήμα - Τέρμα να γκρινιάζουμε και να μεμψιμοιρούμε πρέπει να κάνουμε κι εμείς ως Θρακιώτες πράγματα
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟΥ
    «Κυρίες, κύριοι,
    Το θέμα μαs είναι το ΣΗΜΕΡΑ, το ΑΥΡΙΟ και το ΜΕΛΛΟΝ της ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ.
    Δεν θα σταθώ στους χειρισμούς της Τουρκίας σε γενικότερο επίπεδο, όσον αφορά τις διμερείς σχέσεις της με την Ελλάδα, καθώς και στις επιβουλέs που εκτοξεύει, όσον αφορά τη Θράκη, ένα τρανταχτό παράδειγμα πέραν τηs ΑΟΖ το τελευταίο διάστημα είναι και η συνεχής αμφισβήτηση της ΖΟΥΡΑΦΑΣ (Λαδόξερας) στη Σαμοθράκη, με αποτέλεσμα να μην αναγνωρίζει η Άγκυρα τα 6 ναυτικά μίλια των χωρικών μαs υδάτων πέραν αυτής. Οι Πομάκοι τα τελευταία έτη αποδεικνύουν ότι ο μειονοτικός Τύπος όχι απλώς δεν στερείται ελευθερίας, αλλά συχνά ξεπερνά και τα όρια, ορίζοντας ως θρασείς τους Πομάκους, που «τολμούν» να αυτοπροσδιορίζονται ως «μουσουλμάνοι Έλληνες».    
    Οι ίδιοι οι Πομάκοι δηλώνουν ότι η ο μειονοτικός Τύπος τους «χτυπάει»,γιατί δηλώνουν ότι είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα, είναι περήφανοι γι’ αυτό, ενώ παράλληλα είναι Έλληνες πολίτες με μητρική γλώσσα την πομακική.
ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΜΑΜΗΔΕΣ
    Ο Τούρκος πρόξενος στην Κομοτηνή σε δήλωσή του, μεταξύ των άλλων, ανέφερε ότι όσο είναι αυτός Πρόξενος στην Κομοτηνή, η τροπολογία για τους ιεροδιδασκάλους δεν θα περάσει από τη Βουλή»...
    Γνωρίζουμε όλοι ότι η αντίδρασή του, προκλήθηκε από σχετική απόφαση της ελληνικής Βουλής, ενώ υποβοηθούμενος από ορισμένους τοπικούς μουσουλμάνους πολιτευτές, καθώς και με την απερίσκεπτη βοήθεια Ελλήνων ομοίων, έχει φθάσει στο σημείο να αμφισβητεί το δικαίωμα του ελληνικού Κοινοβουλίου να …νομοθετεί σε τμήμα της ελληνικής επικράτειας!
    Με το πρόσχημα ότι η μειονότητα είναι υπέρ σε «μια διαδικασία εκλογής των μουφτήδων που θα είναι αποδεκτή από τη μειονότητα και υπό την προϋπόθεση ότι αυτό θα συνάδει με τη συνέχιση του ισχύοντος ισλαμικού Δικαίου δηλ. την Σαρία», επιχειρήθηκε να δοθεί μέχρι και διάσταση «εθνικής εορτής» στην ημέρα μνήμης των "γεγονότων" της 29ης Ιανουαρίου του 1988, με εκδηλώσεις στη Θράκη αλλά και στην Κωνσταντινούπολη. Το θέμα των μουφτήδων βρέθηκε, στο επίκεντρο των εκδηλώ σεων, η οποία σταδιακά και για ευνόητους λόγους έχει βαφτιστεί ως ημέρα «Εθνικής Αντίστασης».
    Πρωτοπόροι σε αυτή τη προσπάθεια είναι η εφημερίδα «ΖΑΓΑΛΙΣΑ» του κ. Ιμάμ Αχμέτ και η πρόεδρος του Συλλόγου «Ελπίδα» της Σαμπιχά Σουλεϊμάν, οι οποίοι συνεχώς και αδιαλείπτως, χωρίς να σκιάζονται από το φόβο της ψυχολογικής πίεσης των «Ομάδων» που δουλεύουν για τον αφανισμό τους, προσπαθούν με περίσσεια εσωτερική δύναμη να εμφυσήσουν λίγο από το πνεύμα των προγόνων τους στα στήθια των μικρών πομακόπουλων και ρομά.
    Δεν διστάζουν να προτάξουν τα στήθη τους όπου και όποτε χρειαστεί. Για τη Σαμπιχά επιλεκτικά αναφέρω τις δηλώσεις της στο 5ο Συνέδριο του ΟΗΕ για τις μειονότητες (διοργανώθηκε στις 27-28 Νοεμβρίου στη Γενεύη), όπου τόνισε ότι αν η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας που επιβάλλουν οι Τούρκοι στους Ρομά της Θράκης, γίνεται με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων! Το πρόγραμμα «εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων έχει – υποτίθεται – στόχο την παροχή ίσων ευκαιριών στη μόρφωση για τα παιδιά της μειονότητας.
    Στην πράξη, αυτό που γίνεται είναι να καθιερώνεται η τουρκική γλώσσα ως η επίσημη μοναδική μειονοτική γλώσσα όλων των μουσουλμάνων μαθητών. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και κοινοτικά κονδύλια και από το 1997 έως το 2012 στοίχισε πάνω από 27 εκατομμύρια ευρώ (27.245.000 ευρώ). Αυτό, εξάλλου, είναι κι ένα από τα μεγάλα παράπονα της Σαμπιχά, όπως προκύπτει από την εισαγωγή που έκανε στην ομιλία της στον ΟΗΕ: Αυτολεξεί αναφέρω τις δηλώσεις της :
«Ζητώ συγγνώμη που δεν μπορώ να μιλήσω απευθείας σε κάποια από τις γλώσσες που χρησιμοποιούνται στο Συνέδριο αλλά δεν τις έμαθα ποτέ. Η μητρική μου γλώσσα είναι τα ρομανί, η γλώσσα των τσιγγάνων. Επειδή όμως είμαι μουσουλμάνα της Θράκης υποχρεώθηκα να πάω σε σχολείο όπου διδάχθηκα μια τρίτη γλώσσα, τα τουρκικά. Αυτό κάνουν κάθε χρόνο εκατοντάδες Έλληνες πολίτες μουσουλμάνοι Ρομά, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε σήμερα μειονότητα εντός της μειονότητας. Προσφάτως οι γονείς παιδιών της μειονότητας αποφάσισαν να εγγράψουν τα παιδιά τους στα επίσημα μειονοτικά σχολεία και όχι στις παρακρατικές δομές που έστηνε το προξενείο. Είναι καιρός να σταματήσουν τα εκπαιδευτικά ταξίδια στην Τουρκία. Το κάθε παιδί, εφόσον το θελήσει, θα έχει όλο το χρόνο να ταξιδέψει και να δει, με ξεκάθαρο πια μάτι, τις προγονικές μας εστίες.
Για την ώρα ας χαρούμε τα άπειρα κάλλη της πατρίδας μας.
ΠΟΜΑΚΟΙ ΚΑΙ ΡΟΜΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ
    …Παρακολουθούμε ότι οι φερόμενοι ως υποστηρικτές της μειονότητας πραγματοποιούν καθημερινές μετακινήσεις σε κάθε σπιθαμή της Θράκης μας, προσπαθώντας να προσελκύσουν ακόμη και όλους αυτούς που αισθάνονται Έλληνες, τουρκογενείς, πομάκους και ρωμά. Μήπως είναι καιρός κι εμείς να προβούμε στις ίδιες ενέργειες; Και δεν αναφέρομαι μόνο σε οργανωμένα ταξίδια συλλόγων ή σχολείων από την υπόλοιπη Ελλάδα. Αναφέρομαι σε εμάς προσωπικά.
    Πρέπει να μεταβούμε στα χωριά μας και να σφίξουμε τα χέρια των μουσουλμάνων, χωρίς διαχωρισμούς.
    Να αντιληφθούν ότι είμαστε δίπλα τους και να αισθανθούν την εσωτερική γαλήνη και την ασφάλεια της πατρίδας μας.
    Να καταλάβουν ότι είμαστε μαζί τους και όχι απέναντι από τα πιστεύω τους.
    Ο κύριος λόγος που η χώρα βρίσκεται σε καθεστώς οικονομικής, πολιτικής, κοινωνικής και εθνικής κατάρρευσης είναι η ανυπαρξία ενός εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού, γεγονός το οποίο έχει επιτρέψει τις προσωπικές «αυθαίρετες», αποσπασματικές, χωρίς συνοχή και συνέχεια παρεμβάσεις πολιτευτών και ιδιωτών στη χάραξη της εθνικής ή εξωτερικής πολιτικής.
    Σήμερα βιώνουμε τα αποτελέσματα αυτής της θολής και απόλυτα στρεβλής πολιτικής πρακτικής, η οποία δεν ικανοποιεί στόχους και σκοπούς, δεν υπακούει σ’ ένα γενικότερο πλαίσιο κανόνων και ορίων ούτε υπόκειται σε οποιονδήποτε επαρκή και σοβαρό έλεγχο από κάποια Αρχή.
    Το μεγαλύτερο «δυστύχημα» είναι πως όλοι, αρνούνται επίμονα να συμβουλευθούν ή να υπακούσουν σε υποδείξεις εξειδικευμένων κρατικών υπαλλήλων και διπλωματών, οι οποίοι έχουν πλούσια εμπειρία, γνώσεις και ικανότητες και αποτελούν «κόκκινο πανί», κάτι το οποίο εκμεταλλεύεται στο έπακρο η Άγκυρα και αργά αλλά σταθερά, μεθοδικά και με προσεκτικά μελετημένες κινήσεις, εκμεταλλευόμενη την ελληνική αδιαφορία, βάζει ολοένα και περισσότερο πόδι στη Θράκη. Βασικό εργαλείο, ένα καλοστημένο δίκτυο Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, που επισήμως ελέγχεται από τη μουσουλμανική μειονότητα – γεγονός απολύτως θεμιτό σε μια Δημοκρατία, αν και τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν τα περιστατικά που υποδεικνύουν ότι πολλά απ’ αυτά τα μέσα υπηρετούν συστηματικά την προώθηση της
    Οι Πομάκοι και οι Ρομά ζητούν το χάδι της ελληνικής πολιτείας, ζητούν δημόσια σχολεία, ζητούν υπολογιστές για να κάνουν οι ίδιοι μαθήματα, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη θέλουν να μάθουν ελληνικά τα παιδιά τους να φοιτούν στα ελληνικά πανεπιστήμια. Το Δ’ Σ.Σ. έκανε το λεξικό της πομακικής γλώσσας, γιατί το θάψατε κύριοι;

ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ( ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΚΡΑ )
6.15 «γελοίες» ερωτήσεις που σου κάνουν καθημερινά!
Ευαγγελία Αναστασάκη
http://perierga.gr
    Η καθημερινότητα είναι γεμάτη από ερωταποκρίσεις όλων των ειδών, απολύτως απαραίτητες για να επικοινωνήσουμε αλλά και για να συνεννοηθούμε με τους γύρω μας. Σωστά μέχρι εδώ! Άλλωστε μιλάμε για να… καταλαβαινόμαστε. Τι γίνεται, όμως, με τις ερωτήσεις που μας κάνουν (ή κάνουμε) καθημερινά, χωρίς λόγο; Για ποιο σκοπό διατυπώνονται, αν όχι για να προκαλέσουν γέλιο και να μπουν στη λίστα με τις πιο «γελοίες» ερωτήσεις που έγιναν ποτέ; Οι 15 ερωτήσεις που ακολουθούν δεν νομίζω να χρειάζονται… απάντηση!
1. Μόλις έχει επιστρέψει στο σπίτι και σου λένε:
- Ήρθες;
(Όχι, στο δρόμο είμαι ακόμη κι έρχομαι!)
2. Σε παίρνουν τηλέφωνο στο σταθερό:
- Έλα ρε, σπίτι είσαι;
(Όχι, είμαι στο χωράφι κι έχω κάνει εκτροπή!)
3. Σε καφετέρια:
- Ένα φραπέ γλυκό, χωρίς.
- Χωρίς γάλα;
(Όχι, χωρίς καλαμάκι!)
4. Συναντιέσαι με έναν φίλο:
- Έλα ρε, πού είσαι;
(Στην απέναντι γωνία!)
5. Ανάβεις το θερμοσίφωνα:
- Θα κάνεις μπάνιο;
(Όχι, τον άναψα για να καίει ρεύμα!)
6. Ντύνεσαι και ετοιμάζεσαι να φύγεις, οπότε ακούς:
- Θα βγεις;
(Όχι, προβάρω ρούχα!)
7. Τρως όλο το φαγητό σου και ζητάς δεύτερο πιάτο, οπότε σου λένε:
- Σ’ άρεσε;
(Όχι, αλλά να μη σε προσβάλλω!)
8. Λες στον άλλο ότι βρήκες κοπέλα και σου λέει:
- Καλή είναι;
(Όχι, αλλά μια ψυχή που είναι να βγει…)
9. Έρχεται ο υδραυλικός σπίτι και ο ιδιοκτήτης ρωτάει:
- Ήρθατε για τη βρύση;
(Όχι, ν’ αλλάξω μια λάμπα και να κρεμάσω τις κουρτίνες!)
10. Δώδεκα τη νύχτα, βάζεις πιτζάμες, λες καληνύχτα και πας στο δωμάτιό σου και σε ρωτάνε:
- Πας για ύπνο;
(Όχι, πάω να ρίξω μπετά σε μια οικοδομή!)
11. Κάθεσαι σε καφετέρια και περνάει γνωστός:
- Α, εδώ κάτσατε;
(Όχι, ολογράμματα είμαστε!)
12. Πας στο βενζινάδικο, κατεβαίνεις από το αμάξι και ανοίγεις το πορτάκι της βενζίνης:
- Βενζίνη θέλεις;
(Όχι, να του βάλω πορτοκαλάδα!)
13. Καλείς κλειδαρά, έρχεται μετά από 40 λεπτά και σε βρίσκει απ’ έξω:
- Κλειδώθηκες απ’ έξω;
(Όχι, απλά βρίσκω εναλλακτικούς τρόπους να μπαίνω στο σπίτι!)
14. Σε παίρνουν τηλέφωνο το βράδυ και με το που απαντάς:
- Ξύπνιος είσαι;
(Όχι, σου μιλώ στον ύπνο μου!)
15. Είσαι αριστερόχειρας και συμπληρώνεις μια υπεύθυνη δήλωση, οπότε σου λένε:
- Αριστερόχειρας είσαι;
(Όχι, κουράστηκε το δεξί και είπα να χρησιμοποιήσω το αριστερό!)

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ
7.ΠΟΙΗΜΑΤΑ
ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ
Συνέχεια…
Αυτός ψάχνει να την βρει παντού
Με των γνωστών και φίλων την συνδρομή
Χωρίς τίποτε το θετικό να φανεί.

Αυτή βρίσκει καταφύγιο σε μια γνωστή
Όπου παραμένει τηρώντας ιχθύος σιγή
Χωρίς πουθενά να εμφανισθεί.

Την μεθεπομένη ο καημένος την βρίσκει στη λαϊκή
Όπου με το ζόρι την βάζει σε ταξί
Και την οδηγεί στην φυλακή
Εκεί που μένουν και οι δυο μαζί.

Το τι επακολουθεί είναι γνωστό
Και ας μην ειπωθεί
Εδώ τελειώνει η ιστορία των δύο ξένων
Που χρόνια παντρεμένοι δεν μπορούν
Να βρουν την συνισταμένη
Για μια ζωή ευτυχισμένη.
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ…
Τα μάτια σου είναι θολά
Τι κρύβονται μέσα σ΄αυτά
Μήπως κρύβουν τα αληθινά
Της θάλασσας τα μυστικά;

Τα μάτια σου είναι μελιά
Θέλω να δω από κοντά
Την οπτική σου αγκαλιά
Σ΄όνειρα σου τα στερνά

Τα μάτια σου είναι γλυκά
Χαίρομαι και εγώ μ΄αυτά
Είναι ο παράδεισος στην συμφορά
Η άνοιξη στη μοναξιά.

Τα μάτια σου είναι σκοτεινά
Πληγώνουνε και την καρδιά
Φέρτα στην ξαστεριά
Να πάρουνε φως αισθητικά.
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΙ ΚΑΛΑ
Τι ωραία τι καλά, ηρεμώ κάθε φορά
Όταν φεύγει η σιωπή, και ακούω μια φωνή
Που θυμίζει μυστικά, ότι έρχεται ξανά
Φευγαλέα και θολά, της ελπίδας η πνοή.

Θέλω πάντοτε να ζω, να θυμάμαι να μπορώ
Τα θαμμένα μυστικά, να τα φέρνω πιο κοντά
Στης ζωής τα φανερά, μονοπάτια γραφικά.

Τι ωραία τι καλά, ηρεμώ κάθε φορά
Όταν ο νους μου με βοηθάει, πνευματικά.
Μου κρατάει ανοιχτά, τα κανάλια της ψυχής
Για να κυκλοφορούν σ΄αυτά, κύματα ρυθμικά.
ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΧΘΕΣ
Στο σήμερα στο αύριο στο χθες
Μετρώ ξανά, σαν νότες, τις πληγές
Που έκρυβαν αλήθειες δυνατές
Ήταν καλοκαίρια ήταν εποχές.

Ψάχνω λέξεις την αλήθεια να συνθέσω
Στις ψυχής τα μονοπάτια να βρεθώ
Στο σήμερα στο αύριο στο χθες
Είναι φορές που τον χρόνο σταματώ.

Όσο αν ψάξω δεν θα μπορώ
Στο σήμερα στο αύριο στο χθες
Με λέξεις και με στίχους να μετρώ
Αλήθειες ζωής που συντηρώ.

Στο σήμερα στο αύριο στο χθες
Του ανέμου τα σύννεφα ρωτώ
Με το νου μου ταξιδεύω νοσταλγώ
Την αλήθεια να γνωρίσω προσπαθώ.
Λαζ.- Κίμων Μπερβερίδης

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
8.Casus Belli το νέο Μισθολόγιο των ΕΔ & των ΣΑ
    Χωρίς να ξεχνάμε τις αδικίες που έχουμε υποστεί από την αρχή της κρίσης μέχρι σήμερα (επιπλέον περικοπές με κριτήριο την ηλικία και τον τρόπο αποστρατείας καθώς και διπλές μειώσεις στις συντάξεις μας λόγω του νόμου 4093/2012), για εμάς τα εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας το νέο μισθολόγιο που άρχισε ήδη να διαμορφώνεται, είναι το δικό μας Casus Belli (αφορμή πολέμου έστω και μεταφορικά) κι εμείς όταν λέμε κάτι το εννοούμε.
    Όταν ξεκινήσαμε τις διαμαρτυρίες μας, όλοι νόμιζαν ότι εντάσσεται στις συνήθεις πρακτικές, «αντίδραση για την αντίδραση». Πολλοί συντοπίτες μας και όχι μόνον πίστευαν ότι λέμε ψέματα, ότι φωνάζουμε για να κάνουμε ντόρο, ακόμα και ορισμένοι συνάδελφοι μας δεν πίστευαν ότι είχαν σχέδιο και σκοπό να μας εξαθλιώσουν οικονομικά αλλά και ηθικά.
    Τι ηθικό μπορεί να έχει κάποιος που χρωστάει στην εφορία, στο φυσικό αέριο, καθυστερεί τη δόση για το στεγαστικό δάνειο ή το ενοίκιο, δεν έχει να δώσει 10 ευρώ στο εγγόνι του ή δεν έχει χρήματα να αγοράσει τα φάρμακα του;
    Στη Θεσσαλονίκη κατά τη συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Δράσεων, συνάδελφος, μας ενημέρωσε ότι η ΔΕΗ στις αρχές Μαρτίου 2013, έκοψε το ρεύμα σε Αντιστράτηγο εν αποστρατεία.  
    Όμως «λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο». 25 χιλιάδες συνάδελφοι στην Αθήνα και πάνω από 15 χιλιάδες στη Θεσσαλονίκη, έδωσαν το μήνυμα του «μη δεδομένου». Αυτό ίσως να πείραξε και είδαμε μερικές σπασμωδικές αντιδράσεις.
    Πρόεδρος στην επιτροπή για το νέο μισθολόγιο τοποθετήθηκε ο Αντώνης Οικονόμου, δικηγόρος προερχόμενος από Θεσσαλονίκη, που διορίσθηκε τον Ιούλιο του 2012 στη θέση του Ειδικού Γραμματέα του ΥΕΘΑ, για θέματα πολιτικού προσωπικού. Τέως αναπληρωτής γραμματέας πολιτικού σχεδιασμού της ΝΔ, με πολύ στενές σχέσεις με τον Αντώνη Σαμαρά, ενώ ως ασκούμενος ήταν στο ίδιο δικηγορικό γραφείο με τον ΥΠΕΘΑ κ. Παναγιωτόπουλο.
    Αμέσως γεννήθηκαν τα ερωτήματα.
    Ποια η σχέση του (αν είχε) με το προηγούμενο έκτρωμα του εξορθολογισμού του μισθολογίου των ΕΔ και των ΣΑ;
    Δεν υπάρχουν άλλα ικανά στελέχη στο Υπουργείο και ανατίθενται καθήκοντα σε άτομα που διορίστηκαν για άλλο σκοπό και καμία σχέση δεν έχουν με το αντικείμενο;
    Με δεδομένο ότι το μισθολόγιο των εν αποστρατεία στελεχών είναι απολύτως εξαρτημένο από αυτό των ενεργεία συναδέλφων τους, γιατί δεν έχει προβλεφθεί η συμμετοχή αποστράτων των Ενώσεων στην επιτροπή για το νέο μισθολόγιο;
    Αφού το ειδικό (τρομάρα του) μισθολόγιο των Ενόπλων Δυνάμεων ήταν ίδιο με αυτό των Σωμάτων Ασφαλείας γιατί δεν συγκροτείται κοινή επιτροπή;
    Τι σημαίνει αυτό; Θα έχουμε δύο ειδικά μισθολόγια;
    Με ποιο σκεπτικό και τι οδηγίες γίνεται το νέο μισθολόγιο;
    Υπάρχει σκέψη για διόρθωση των αδικιών ή απλώς η επιτροπή έχει οδηγίες να εφαρμόσει ότι ακριβώς προβλέπει το μεσοπρόθεσμο του 2013-2016, για το 2014, δηλαδή -88,2 εκατ. ευρώ στους εν ενεργεία και -161,8 εκατ. ευρώ στους απόστρατους;
    Για όσους δεν το γνωρίζουν ακόμα, εμείς οι απόστρατοι αποδείξαμε ότι σε εφαρμογή του ν.4093/2012, αντί να περικόψουν από τις συντάξεις μας 66 εκατ. ευρώ για το 2013, αφαίμαξαν πάνω από 200 εκατ. ευρώ.
Φοβερό; Είναι δυνατόν να είναι έτσι;
Κι όμως είναι! Και τα ανεξήγητα συνεχίζονται.
     Την 11η Φεβ 2013, το πρωί, το συντονιστικό των ΝΠΔΔ ενώσεων αποστράτων είχε συνάντηση με τον κ. Πρωθυπουργό ενώ το απόγευμα της ίδιας ημέρας η Πανελλήνια Ομοσπονδία Στρατιωτικών είχε συνάντηση με τον κ. Σταϊκούρα, όπου συζητήθηκε μεταξύ άλλων και η …υπερβολή του ΓΛΚ.     Από τότε πέρασαν 2 ολόκληροι μήνες και παρά την εντολή του κ. Πρωθυπουργού προς τον κ. Σταϊκούρα για άμεση ενημέρωση μας για το εν λόγω θέμα, επισήμως δεν έχουμε καμία πληροφόρηση.
    Από πληροφορίες μας, το ίδιο συνέβη και στα εν ενεργεία στελέχη, δηλαδή μειώσεις μη προβλεπόμενες από το ν.4093/2012. Το σίγουρο είναι ότι θα είναι ένα από τα κύρια επιχειρήματα μας, όχι μόνο για μη περαιτέρω μειώσεις για το 2014 αλλά και για αποκατάσταση μέρους των αδικιών που μέχρι σήμερα έχουμε υποστεί. Οψόμεθα!
«Όταν η αδικία γίνεται νόμος,
τότε η αντίδραση αποτελεί υποχρέωση, στον εαυτό μας,
στην οικογένεια μας, στους συνανθρώπους μας…»
Αποστόλης Παπαπαρίσης
Πρόεδρος ΕΑΑΣ Λάρισας

9.Διαμαρτύρονται οι απόστρατοι, αλλά δεν τους ακούει κανείς
(egnomi)
    Μόνιμο πανό διαμαρτυρίας υπάρχει στο μπαλκόνι των γραφείων της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Εύβοιας, στην οδό Ιφιγενείας, στη Χαλκίδα. Η αλήθεια είναι ότι... οι μειώσεις στις συντάξεις των απόστρατων αξιωματικών είναι τεράστιες.
    Μιλάμε για ανθρώπους, που εκ των πραγμάτων δεν μπορούσαν να φτιάξουν «περιουσία» όσο ήταν εν ενεργεία, αφού γύριζαν σε όλη την Ελλάδα λόγω των μεταθέσεων, ούτε μπορούσαν να κάνουν δεύτερη δουλειά, ούτε ο στρατός έχει ...τυχερά, όπως άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
    Δικαίως λοιπόν διαμαρτύρονται οι απόστρατοι, αλλά δυστυχώς δε τους ακούει κανείς. Ίσως γι' αυτό ετοιμάζονται κάποιοι να φτιάξουν κόμμα απόστρατων αξιωματικών, ώστε να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους με συμμετοχή στην πολιτική εξουσία.

10.Συγκέντρωση ε.ε και ε.α. στελεχών των ΕΔ και των ΣΑ στα Χανιά.
http://eaaslarisas.blogspot.gr
    Πραγματοποιήθηκε σήμερα με μεγάλη και απροσδόκητη επιτυχία, στα Χανιά της Κρήτης η εκδήλωση διαμαρτυρίας των εε και εα στελεχών των ΕΔ και των ΣΑ. Αν και ορισμένοι προσπάθησαν για το αντίθετο, περίπου 2,5 χιλιάδες Συνάδελφοι παρευρέθησαν και διαδήλωσαν. Ο ίδιος ο αντιπεριφερειάρχης δήλωσε εντυπωσιασμένος από τη συμμετοχή και τον παλμό. Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σε κοινή ανακοίνωση του Συντονιστικού πιθανότατα την Παρασκευή 19 Απρ 2013.
(www.ert.gr) Χανιά: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας των αποστράτων στη Δημοτική Αγορά.

    Μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή είχε η συγκέντρωση που πραγματοποίησαν στις 4 το απόγευμα στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς οι απόστρατοι και οι εν ενεργεία στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας, διαμαρτυρόμενοι για τις περικοπές στις συντάξεις και στους μισθούς τους, αλλά και για την υπερβολική, όπως τονίζουν, φορολόγησή τους.
    Μετά τη συγκέντρωση, πραγματοποιήθηκε πορεία στους δρόμους της πόλης των Χανίων, με κατάληξη το κτίριο της αντιπεριφέρειας.
(www.neakriti.gr) Μαζική συγκέντρωση των αποστράτων στα Χανιά.
    Μεγαλειώδη χαρακτήρισε, για τα δεδομένα της περιφέρειας, την συγκέντρωση που πραγματοποίησε σήμερα στην πλατεία Ελευθερίας στα Χανιά, το προεδρείο των απόστρατων και εν ενεργεία στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας.
    Κρατώντας Ελληνικές σημαίες και πανό διαμαρτυρήθηκαν για τις περικοπές στις συντάξεις και τους μισθούς τους αλλά και για την υπερβολική όπως τονίζουν φορολόγηση τους.
    "Λείπαμε από τα σπίτια μας για 100άδες ημέρες όταν δουλεύαμε και τώρα δεν έχουμε όχι μόνο να πάρουμε μια σοκολάτα στα εγγόνια μας αλλά έχουμε φθάσει στην επαιτία" υποστηρίζουν κάποιοι εξ αυτών.
"Έχουμε δεχτεί περικοπές έως 45-50%, πως θα επιβιώσουμε ," τονίζουν με απογοήτευση και απορία και προσθέτουν "αυτήν την φορά οι ένστολοι έχουν δεχτεί την μεγαλύτερη απαξίωση."
    Μετά τη συγκέντρωση στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς, πραγματοποιήθηκε πορεία στους δρόμους της πόλης των Χανίων, με κατάληξη το κτίριο της αντιπεριφέρειας. Νωρίτερα πάντως οι πρόεδροι των Ενώσεων Αποστράτων στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν στα Χανιά άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο δημιουργίας, είτε νέου κόμματος, είτε προσπάθειας αναγέννησης του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας.
    Ο πρόεδρος της ΕΑΑΝ είπε ότι υπάρχουν πιέσεις από πάρα πολλούς απόστρατους για την δημιουργία κόμματος ή προσχώρησης στον ΣΕΕ. Ο Κ. Ιατρίδης από την πλευρά της Ενώσεως Αποστράτων Αεροπορίας επεσήμανε ότι τα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα δημιούργησαν την κρίση και δεν μπορούν να είναι αυτά που θα δώσουν λύση.

(www.prismanews.gr) Απόστρατοι και ένστολοι βγήκαν στους δρόμους - Δυναμικό συλλαλητήριο στα Χανιά.
    Δυναμικό συλλαλητήριο, ενάντια στις δραματικές περικοπές και στα στα μέτρα της κυβέρνησης, πραγματοποίησαν στη Κρήτη τα εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη των Ενόπλων δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας!
    Το συλλαλητήριο, το πρώτο που πραγματοποιήθηκε σε επίπεδο Κρήτης, έλαβε χώρα στα Χανιά και συγκεκριμένα στην πλατεία της δημοτικής αγοράς στις 16:00.
    Η Κρήτη στέλνει το δικό της μήνυμα. Ένα μήνυμα ομοψυχίας, αποφασιστικότητας και ελπίδας, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συντονιστικού Οργάνου Δράσεων, το οποίο συστάθηκε προκειμένου να συντονίζει ενέργειες, να οργανώνει δράσεις, να προσδιορίζει τους στόχους και τους τρόπους που αυτοί θα επιτευχθούν, απέναντι στις επιθέσεις και τις αδικίες που υφίστανται τα εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας, αλλά κυρίως για να πολεμήσει την απαξίωση και αποδυνάμωση που επιχειρείται στην Εθνική Άμυνα και στην Εσωτερική Ασφάλεια της χώρας.
ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ
11.Νίντζα: Οι θρυλικοί Ιάπωνες πολεμιστές!
Periergos
    Ο Βρετανός συγγραφέας Τζον Μαν, ρίχνει φως στο θρύλο και το μυστήριο των Νίντζα, μέσα από ένα βιβλίο που καλύπτει την μακραίωνη ιστορία τους. Ο ίδιος μίλησε στο περιοδικό Time και αποκάλυψε πτυχές των μαυροφορεμένων πολεμιστών που δεν γνωρίζουν πολλοί.
    «Σήμερα, όταν λέμε Νίντζα, εννοούμε οποιονδήποτε έχει καλή γνώση πολεμικών τεχνών και μπορεί να χειρίζεται ιαπωνικά σπαθιά. Στην πραγματικότητα όμως, οι νίντζα μυστικοί πράκτορες στην μεσαιωνική Ιαπωνία, οι οποίοι δρούσαν στο σκοτάδι και αναλάμβαναν δύσκολες αποστολές. Συνήθως εκτελέσεις και κατασκοπεία.
    Η ονομασία Νίντζα, προέρχεται από την κινεζική γλώσσα και έχει επικρατήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά στην Ιαπωνία κυριαρχεί ο συνώνυμος όρος shinobi, με τον οποίο αναφέρονται σε αυτούς τους πολέμιστές και σε όλες τις σύγχρονές τους γραπτές αναφορές.
    Οι Νίντζα προέρχονταν κυρίως από την περιοχή Ίγκα, κοντά στο Κυότο. Υπήρχαν Νίντζα από άλλες περιοχές, αλλά οι περισσότεροι κατάγονταν από αυτό το μέρος. Σε μία περίοδο, κατά την οποία στην Ιαπωνία κυριαρχούσαν οι πολέμαρχοι, τα χωριά της Ίγκα δημιούργησαν φρουρές από ικανούς πολεμιστές, ως μέσο αυτοάμυνας. Έτσι γεννήθηκαν οι Νίντζα.
    Η χρυσή εποχή των Νίντζα ήταν ο 16ος αιώνας. Τότε απέκτησαν μεγάλη φήμη και έγιναν περιζήτητοι πολεμιστές. Πολλοί έφευγαν από την περιοχή τους και δούλευαν ως μισθοφόροι σε όλη την Ιαπωνία. Καθώς η φεουδαρχική Ιαπωνία ενώθηκε υπό τον πολέμαρχο Όντα Νομπουνάγκα, η «αυτονομία» της Ίγκα δεν μπορούσε να διατηρηθεί. Καταγράφηκαν τουλάχιστον δύο μεγάλες εισβολές που είχαν ως αποτέλεσμα την ολοκληρωτική υποταγή της περιοχής και το ουσιαστικό τέλος των Νίντζα.
    Από όσους Νίντζα απέμειναν, 200-300, πολλοί έγιναν μέλη ενός είδους μυστικής αστυνομίας. Κάποιοι άλλοι αντιλαμβανόμενοι το τέλος του είδους τους, αποφάσισαν να καταγράψουν την ιστορία και τις μεθόδους τους σε τρία εγχειρίδια, χάρη στα οποία γνωρίζουμε σήμερα τη δράση και την ιστορία των πολεμιστών αυτών.
    Παρόλο που έχουν περάσει στην λαϊκή κουλτούρα ως «μαυροφορεμένοι», οι Νίντζα σπανίως φορούσαν μαύρα. Η στολή τους ήταν συνήθως σκούρα μπλε, καθώς αυτό το χρώμα πρόσφερε ακόμη καλύτερη κάλυψη στη διάρκεια της νύχτας.
    Έχει επικρατήσει η άποψη ότι οι Νίντζα ήταν το αντίθετο των Σαμουράι. Αυτό ισχύει, ως ένα βαθμό, καθώς οι Νίντζα ήταν σκοτεινές φιγούρες που δρούσαν τη νύχτα και βασίζονταν στην μυστικότητα και την διακριτικότητα, ενώ οι Σαμουράι προέρχονταν συνήθως από τις ανώτερες κοινωνικά τάξεις και είχαν την τάση να επιδεικνύονται και να κάνουν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους. Ωστόσο, είναι αξισημείωτο ότι υπήρξαν πολλοί πολεμιστές που ήταν Σαμουράι στη διάρκεια της ημέρας και Νίντζα στη διάρκεια της νύχτας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου