Σάββατο 30 Μαΐου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/5/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/5/2020)
    Μου το είπαν πριν από λίγο. Μία μικρή κόρη, ρωτάει την μαμά της «πώς γίνονται τα παιδιά». Εκείνη, της απαντά πως ο μπαμπάς βάζει ένα σποράκι στην κοιλίτσα της μαμάς, και έτσι γίνονται. Την άλλη μέρα, η μαμά και η κόρη βγαίνουν βόλτα. Από δίπλα, περνάει ένας κύριος, ευτραφής, μαζί με δύο μικρά παιδάκια, εξ ίσου ευτραφή. Και η κόρη, δέιχνοντάς τους, φωνάζει στην μαμά της: «Μαμά, αυτός ο κύριος έβαλε χοντρά σποράκια»! Ακόμα γελάω…..  
------------------------------------------
    Το ότι έβαλαν παρδαλές στολές και μπογιάντισαν το πρόσωπό τους, δεν πάει να πεί πως έγιναν και… κομάντος! Για τους άνδρες του Λιβυκού LNA γράφω… Γιατί, «Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους»!
------------------------------------------
    Ψάρεμα από την παραλία της Θεσσαλονίκης… Πολύ ωραία! Και άμα πιάνεις και ψάρια, ακόμα καλύτερα! Όμως, δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ δεν έχω εμπστοσύνη στην καθαρότητα του κόλπου, και επομένως ούτε και στα ψάρια του. Πρίν από αρκετό καιρό, στις εκβολές του Αξιού, κάπου προς τη Σίνδο, υπήρχαν κάτι παράγκες ταβέρνες, μεταξύ των οποίων και μια με το όνομα «Μπαγκλαντές». Είχε ωραία ψάρια και φτηνά, και γινόταν το «έλα να δείς». Μέχρι που διαπιστώθηκε, πως τα ψάρια ήταν μολυσμένα από τα λύματα του Αξιού. Τώρα, δεν υπάρχει τίποτα εκεί… Από ό τι ξέρω, δηλαδη.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου