Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/9/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/9/2017)
Ανδρέας
    Σήμερα, όλως περιέργως, έχω κέφια. Και για αυτό, θα τα πούμε με παλιά αξέχαστα τραγουδάκια, που έχουν μεγάλη σημασία στην περίπτωσή μας.
«Φύγε κι’ άσε με στον πικρό τον πόνο μου
Φύγε κι’ άσε με ν’ απομείνω μόνος μου….»
«Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου,
Μ’ ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω»….
«Γιατί θες να φύγεις, πού θα πάς
Αφού σ’ αγαπώ και μ’ αγαπάς…..»
«Άμα θές να φύγεις, φύγε, αμα θές να κάτσεις, κάτσε
Να γκρινιάζεις μόνο πάψε, δεν μπορώ να σ’ ανεχτώ…..»
« Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά,  εδώ θα μείνω
Δεν πάω πουθενά, η αγάπη μου είσαι εσύ και δεν σ’ αφήνω…»
     Φυσικά, καταλάβατε πως πρόκειται για μουσικό διάλογο μεταξύ Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ «Eldorado gold»! Βέβαια, η κυβέρνηση θα προτιμούσε να κλείσει τον διάλογο με το:
«Έφυγες, και που μ’ αφήνεις
Ένα σπίτι πώς το κλείνεις…»
--------------------------------------
    Λέει ο Κουρουπλής ότι θα ανεξαρτητοποιηθεί, αν τον «ζορίσει» ο Τσίπρας. Αμάν! Πώς θα αντέξουμε χωρίς αυτόν; Θα χάσει η Πόλη γάϊδαρο και η Βενετιά βελόνι !
--------------------------------------
    Κατόπιν προτάσεως συμπαράστασης από τον υπουργό υγείας κ.Πολάκη, ιδρύεται στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών ιδιαίτερο τμήμα μαζουτοθεραπείας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώτος που θα διδάξει θα είναι ο κ. Κουρουμπλής, ως ο πλέον ειδικός !
--------------------------------------
    Σας τα έγραψα για τις συντάξεις χηρείας πριν λίγες μέρες. Η ώρα της κοινωνικής ΒΟΜΒΑΣ πλησιάζει, και αλοίμονο σε όσους είναι κοντά της…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου