Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/5/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (4/5/2020)
    Σήμερα, περιμένω «πώς και πώς» να έρθουν τα εγγόνια μου, που έχω να τα δώ πάνω από 40 μέρες! Άντε, και τα αποθύμησα. Η γιαγιά τους ( η γυναίκα μου δηλαδή…) πήρε παραγγελίες, για τα φαγητά και γλυκα που τους αρέσουν και θέλουν. Και για να σας προλάβω, ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΚΟΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ! Οι γονεις, είναι για τα υπόλοιπα….
------------------------------------------
    Η καθημερινή εξέλιξη της πανδημίας, καλά πάει προς το παρόν. Να δούμε, μετά από 10 – 15 μέρες, πώς θα είναι. Για να μην αρχίσουμε να «κυνηγάμε την ουρά μας», όπως ο σκύλος….
------------------------------------------
    Οι…. «ηγέτες» της ΕΕ, από λόγια τα πάνε περίφημα! Κοινό άρθρο κτλ. Από έργα όμως, πολύ αμφιβάλλω εάν κάνουν τίποτα σημαντικό, και όχι μόνο για τον κορονοϊό. Οι οικονομικά ισχυροί, έχουν ασπαστεί τον κανόνα «Ζήσε και άφησε τους άλλους να πεθάνουν». Αυτή την ΕΕ δεν θέλαμε; Έ, αυτήν έχουμε!
------------------------------------------
    Δια δές τε, ρε παιδιά, που παρεξηγούμε τις ενέργειες των τούρκων… Λέμε πως «παρενόχλησαν» στον ελληνικό εναέριο χώρο, το ελικόπτερο που μετέφερε τον Υπουργό ΕΘΑ και τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ. Λάθος. Τους παρεξηγήσαμε! Τα αεροπλάνα τους, ήταν για…. «τιμητική συνοδεία
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου