Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/5/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/5/2020)
    Έχω «φάει τα λυσιακά μου» να βρώ το «ΒΕΡΑ ΚΡΟΥΖ» και «ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΘΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ» στο youtube με ελληνικούς υπότιτλους, αλλά δεν τα βρίσκω….
------------------------------------------
    Μέχρι τις 25 Μαϊου, θα έχουν ανοίξει οι οργανωμένες παραλίες (με πληρωμή φυσικά….) και θα επιτρέπονται οι μετακινήσεις σε όλα τα νησιά. Αυτό, μόνο ένα μπορεί να σημαίνει: Ο Θεός να βάλει το χέρι του!....
------------------------------------------
    Να τα και τα κλιματιστικά…. Φυσικό, αφού η θερμοκρασία περνάει τους 30 βαθμούς. Και κάποιοι επιστήμονες, άρχισαν να τα δαιμονοποιούν. Για να μην παρεξηγηθώ, λέω για τα ΟΙΚΙΑΚΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ των οποίον η χρήση περιορίζεται μέσα στο σπίτι. Για τα κλιματιστικά επιχειρήσεων, γραφείων, ξενοδοχείων, σαφώς και υπάρχει κίνδυνος, αφού εάν κάπου υπάρχει ο ιός, ανακυκλώνεται παντού. Για τα οικιακά κλιματιστικά λοιπόν, οι ειδήμονες μας λένε πως πρέπει όταν δουλεύουν, να έχουμε τις πόρτες και τα παράθυρα ανοικτά!!!! Δεν θέλω να χαρακτηρίσω το παραπάνω, για να μην προσβάλω αυτούς που το έγραψαν. Όμως, έχω κάποιες παρατηρήσεις, που στηρίζονται στην κοινή λογική, η οποία δυστυχώς είναι από ότι φαίνεται, «είδος ουσιώδες εν ανεπαρκεία» Πρώτον: Εάν δουλεύει το κλιματιστικο στο σπίτι με ανοιχτες πόρτες και παράθυρα, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Καλύτερη δουλειά θα κάνει ένας ανεμιστήρας, που έρχεται και πιο φτηνά. Δευτερον: Εάν μέσα στο σπίτι υπάρχει κορονοϊός, με ή χωρίς κλιματιστικό, με ανοιχτά ή κλειστά παράθυρα και πόρτες, οι πιθανότητες να προσβληθούν οι ένοικοι, είναι οι ίδιες, και δυστυχώς πολύ μεγάλες. Βέβαια, για το θέμα συντηρήσεως των κλιματιστικών, ουδέν σχόλιον. Είναι απαραίτητο! Καλό θα ήταν, να μην τρομάζουμε περισσότερο τον κόσμο. Εγώ πάντως, εάν πιάσει μεγαλύτερη ζέστη, ΘΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΕΣ, με την βεβαιότητα, πως εάν «αρπάξω» κορνοϊό, δεν θα είναι από εκεί.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου