Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/5/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/5/2020)
    Τρέχουμε τώρα και δεν φτάνουμε, για να οχυρώσουμε τα σύνορά μας στον Έβρο, φοβούμενοι νέο «γιουρούσι» λαθρομεταναστών από την Τουρκία, μόλις οι συνθήκες ( με τον κορονοϊό ) το επιτρέψουν. Γιατί, ξέρουμε πολύ καλά τους «άσπονδους φίλους μας» από την άλλη μεριά, που όταν ξεκινήσουν κάτι, το συνεχίζουν μέχρι τέλους, εκτός και εάν πάθουν καμιά πολύ σοβαρή ζημιά. Το θέμα όμως, δεν είναι η τωρινή οχύρωση, ούτε η επιτυχημένη ανακοπή των λαθρομεταναστών τον Φεβρουάριο. Το θέμα μας είναι, πως εάν τα σύνορα φυλαγόταν ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ, και βάσει της επικίνδυνα οξυμένης καταστάσεως, αφ’ ενός δεν θα φοβόμασταν τίποτα, αφ’ ετέρου οι «φίλοι» μας δεν θα αποτολμούσαν τέτοιες ενέργειες. Όμως, οι Ένοπλες Δυνάμεις, απο το «κόψε – κόψε» έχουν λιγοστέψει επικίνδυνα για την ασφάλειά μας. Να δούμε, πότε η εκάστοτε ηγεσία θα καταλάβει την πραγματικότητα, και θα πάψει να μας «χαϊδεύει τα αυτιά» προβάλλοντας το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων. Εάν η φύλαξη των συνόρων, σε όλη την επικράτεια, γινόταν όπως πρέπει, δεν θα είχαμε ανάγκη κανένα, ούτε και «εράνους» για την ενίσχυσή τους.
------------------------------------------
    Και σήμερα, έχουμε τη «δόση» μας από αναδρομικά, αυξήσεις και άλλα παρεμφερή. Για να μην ξεχνιόμαστε, δηλαδή…..
------------------------------------------
    Έχουμε και τα «σπότ» κατά του κορονοϊού, που τα εμπνεύστηκαν διάφοροι σοφοί άνθρωποι.  Κάποιοι ηθοποιοί μας λένε κάποια πράγματα. Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω δεί ούτε ένα, αν και μπαίνουν «σφήνα» στο πρόγραμμα της τηλεοράσεως. Τώρα, ένα από αυτά το κατήγγειλαν κάποιοι ως.. σεξιστικό, και αμέσως αποσύρθηκε. Καλώς…. Από περιέργεια, το είδα. Είναι τηλεφωνικός διάλογος, μεταξύ ενός σόφρωνος ανδρός και μιας επιπολαίας γυναικός!  Σίγουρα άνδρας το εμπνεύστηκε… Και σίγουρα, άνδρες το ενέκριναν.
------------------------------------------
    Κάποια στιγμή, σε λίγες μέρες, θα ανοίξουν και οι επιχειρήσεις εστίασης ( εστιατόρια, ταβέρνες κτλ ) Και, όπως έχει γίνει η κατάσταση με τις… πλατείες , τις βόλτες στην παραλία και όλα τα σχετικά, το να μένουν κλειστά δεν έχει νόημα. Ποντάρουν στην αύξηση της θερμοκρασίας, ίσως όχι άδικα. Το θέμα είναι, πως προσωπικά εγώ δεν έχω καμία διάθεση να πάω σε ταβέρνα , καφετέρια κτλ, με τον άλλο με το φίμωτρο και τα γάντια να είναι πάνω από το κεφάλι μου σαν τον Χάρο! Να παίζει και το ραδιόφωνο το «Ο Χάρος βγήκε παγανιά», να στρώσουμε!
------------------------------------------
    Αυτά για σήμερα,και  ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου