Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Γκρέκο μασκαρά ή Χ.Ψ.Α.


Γκρέκο μασκαρά ή Χ.Ψ.Α.
(Η αστεία πλευρά, αλλά αληθινή, της όλης υπόθεσης)
https://www.trikalaola.gr
Του Νικολάου Ιωάν. Παπαγεωργίου
    Στην πόλη μας κατεβαίνω το πολύ μια φορά την εβδομάδα. Σήμερα, μια μικροβλάβη στο αυτοκίνητο μου, με ανάγκασε να πάω. Η κυρία  του σπιτιού μου λέει: Αφού πας και πας δεν κάνεις και τα ώνια της επόμενης εβδομάδας. Σημειώνω πως αρχηγός στο σπίτι είμαι εγώ αφού κάνω ότι εκείνη προστάζει.
    Ετοίμασα τη λίστα. Έγραψα τις τροφές που συστήνει να τρώμε ελληνοαμερικανός καθηγητής, προκειμένου να αντισταθούμε στον περιφερόμενο ιό.
    Το μενού περιελάμβανε: Σολωμό, κονσέρβες τόνου, σπανάκι, ντομάτες, μανιτάρια πορτομπέλο, σπαράγγια, πορτοκάλια, κόκκινογούλια, σκόρδα και κρεμμύδια.
    Μπαίνοντας σε μεγάλο σούπερ μάρκετ γνωστής σειράς πρόβαλε μπροστά μου πληθώρα μασκοφόρων.
    Υπέθεσα πως κάποια ταινία θα γυρίζεται με πρωταγωνιστή τον ΖΟΡΟ. Εκείνου όμως η μάσκα ήταν μαύρη, ενώ στην πλάτη του φορούσε σάβανο. Το μυαλό μου τότε πήγε στον παλιό ηθοποιό Κρίστοφερ Λη που πρωταγωνιστούσε σε ταινίες τρόμου. Ούτε αυτός μου ταίριαζε.
    Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω κάποιον της ηλικίας μου να μου εξηγήσει γιατί φοράει μάσκα. Απάντησε ψυχρά: Επειδή φοράν και οι άλλοι. Πάω σε άλλον: Τα ίδια.
    Τελικά κατέληξα στην έξοδο του καταστήματος από την έξω μεριά και με όση υπομονή και ευγένεια διέθετα, ρωτούσα τους εξερχόμενους να μου πουν τι ξέρουν για το κακό που μας βρήκε.
    Μερικοί το ονόμασαν κορονοϊό.
    Άλλοι κοροναϊό.
    Έτεροι κουρνούτο
    Κι ένας μικρός αριθμός πορνοϊό.
    Σε άλλη μου ερώτηση τί αγόρασαν για απολυμαντικό πήρα απαντήσεις όπως  παρακάτω:
    -Δεν βρήκα οινόπνευμα και πήρα ξύδι μετέωρα.
    -Εγώ πήρα σόδα μαγειρικής σε σκόνη. Με μια κουταλιά του γλυκού μέσα σε ένα ποτήρι νερό στέλνεις τον πορνοϊό στο διάλο!!
    Ένας άλλος: Πήρα (βούτηξα) το πλαστικό μπουκάλι που πάνω του γράφει απολυμαντικό σε τζέλ και που το χρησιμοποιούν οι κοπέλες για να καθαρίσουν τα ράφια του καταστήματος. Το πίεσα να καθαρίσω τα χέρια μου, μα αυτό έβγαλε μόνο νερό. Ιδού το γκρέκο μασκαρά!!
    Και ένας άλλος: Δεν πήρα τίποτα. Τον καθαρίζω με τσίπουρο!!! Τα 4/5 τα ρίχνω μέσα στην κοιλιά μου οπότε ανεβαίνω ψυχολογικά, δεν αντιλαμβάνομαι τι γίνεται γύρω μου κ.λ.π. –  κ.λ.π.  ενώ με το 1/5 με τρίβει η συμβία μου για να συνέλθω!!!
    Άντε τώρα, ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ κ. ΤΣΙΟΔΡΑ να περάσετε τα μηνύματα σας σε μένα τον Χ.Ψ.Α. (Χ….σε Ψηλά κι Αγνάντευε).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου