Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/3/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/3/2020)
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΛΛΑΔΑ!  ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ, ΕΛΛΗΝΕΣ! Έχουμε αποδείξει, πως… «δεν μας φοβίζουν των Γερμανών τα βόλια, ούτε των Ιταλών τα κοφτερά σπαθιά»… Ένας κωλοκορονοϊός θα μας φοβίσει;
------------------------------------------
    Εφόσον είναι δεδομένο, πως αυτή η κατάσταση θα διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι και το καλοκαίρι, οι διάφορες FIFA, FIBA, ΔΟΕ κτλ γιατί δεν παίρνουν την ΜΟΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, να διακοπούν όλες οι αθλητικές δραστηριότητες μέχρι τέλους Σεπτεμβρίου π.χ. και μετά βλέπουμε για την περίοδο 2020 – 2021; Και μη μου πείτε πως δεν τα αναβάλουν για… αθλητικούς ( μόνο) λογους. Είναι πολλά τα λεφτά! Και το σκέφτονται…
------------------------------------------
     «Έφεξε» για τον ΟΣΕΘ κι τον ΟΑΣΘ! Λόγω απαγόρευσης κυκλοφορίας, μειώνονται κατά 50% τα δρομολόγια των λεωφορείων! Άλλο που δεν ήθελαν! Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν έχουν άδικο. Ποιος θα πάρει λεωφορείο, και για να πάει πού;
------------------------------------------
    Έτρεξε ο άλλος, Μαραθώνιο ( 42 χιλιόμετρα) σε ένα μπαλκόνι 7 μέτρων! Χαρά στο κουράγιο του! Όμως, αυτό είναι ένα παράδειγμα, για όσουε έχουν μπαλκόνια, ιδιαίτερα εάν είναι μεγάλα! Μου φαίνεται πως θα το υιοθετήσω, εκτός και εάν βγάλω το ποδήλατο ( γύμνασης) απο την αποθήκη!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου