Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/3/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/3/2020)
      Λοιπόν, άλλαξα λίγο το πρόγραμμα της «κλεισούρας» στο σπίτι. Κατ’  αρχή, έχω ένα στικάκι με 180 τραγούδια της δεκαετάς 60 ( εκεί έμεινα εγώ!) το οποίο παίζει συνεχώς, όσο είμαι στον Η/Υ. Άρχισα να περπατώ και στο μπαλκόνι. 30 βήματα = 20 μέτρα, επι 40 πήγαινε – έλα, να τος ο λογαριασμός! Οφείλω να ομολογήσω, πως η κατάσταση βελτιώθηκε κάπως…. Βρέστε και εσείς κάτι ανάλογο που σας αρέσει, και ίσως η κατάσταση βελτιωθεί κάπως….
------------------------------------------
    Το κλείσιμο στα καταστήματα, πάει μέχρι 11 Απριλίου. Φυσικά, επειδή είμαστε «των παρατάσεων», προβλέπω να πηγαίνει και μετά το Πάσχα, και βλέπουμε…. Ποιο Πάσχα; Αυτό να μου πείτε…..
------------------------------------------
     «Ες αύριον τα σπουδαία»…. Τι σπουδαία δηλαδή, μια από τα ίδια!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου