Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΜΑΝΤΑΤΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΠΑΡΑΞΕΝΑ  ΜΑΝΤΑΤΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Έχουμε και λέμε, φταίω και συλλογιέμαι
Τι έφταιξε και όλο αναρωτιέμαι
Ενώ τα είχαμε συμφωνήσει
Και η αγάπη μας είχε πλημμυρίσει,
Παράξενα μαντάτα ήρθαν με αποδείξεις
Και εγώ πίστευα πως ήτανε  ενδείξεις.

Έχουμε και λέμε, φταίω και συλλογιέμαι
Εφιάλτες βλέπω και όλο στεναχωριέμαι
Φίμωσε το γέλιο μου και μ΄ έχει συγκινήσει
Απόψε ο έρωτας μου θ΄ έχει αυτοκτονήσει.

Θα ανακαλύψω την αλήθεια
Μέρα στο σκυθρωπό της ουρανό
Δεν θα ψάξω μες τα παραμύθια
Θάρθει η ώρα που θα σπάσω τον ζυγό.

Ένα σημάδι μου καλό η συνήθεια
Θα ανακαλύψω τον χώρο όπου ζει
Με μπουζούκια ποτά και με ξενύχτια
Στη φυλακή η αίσθηση αυτή με ωθεί

Έχουμε και λέμε, φταίω και συλλογιέμαι
Εφιάλτη βλέπω και όλο στεναχωριέμαι
Παράξενα μαντάτα ήρθαν με αποδείξεις
Απόψε ο έρωτας μου θάχει αυτοκτονήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου