Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/3/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/3/2020)
   Χτυπάει , που λέτε, το τηλέφωνο, και στην άλλη άκρη, είναι ένας φίλος. Και μου λέει: «Άντε, δε θα πάμε να περπατήσουμε σήμερα; Θα πιούμε και καφέ, βρήκα ένα καφενείο που δεν κλείνει!». Του λέω πως δεν κυκλοφορώ από τον φόβο του κορνοϊού, και μου λέει: «Ποιόν κορνοϊό και βλακείες. Αυτός είναι ΚΟΡΟΪΔΟΙΟΣ! Για τα κορόϊδα. Έτσι τα λένε, για να μας φοβίσουν!» Τον ευχαρίστησα για την προσφορά του, και του είπα πως δεν θα πάω. Και εκείνος μου λέει πριν κλείσει το τηλέφωνο: «Εγώ θα πάω, και θα πηγαίνω κάθε μέρα. Δεν δέχομαι περιορισμούς και απαγορεύσεις!» Τι του λες τώρα; Τίποτα… Απλώς, ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ! Και δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί….
------------------------------------------
    Τζάμπα η «διαμάχη» κράτους και εκκλησίας ( σε κατώτατο βέβαια επίπεδο…) για εκκλησιασμούς, κοινωνίες κτλ. Η ίδια η εκκλησία, ανακοίνωσε πως εφαρμόζει ΠΛΗΡΩΣ τις οδηγίες. Τι θα κάνουν τώρα οι θρησκόληπτοι ιδεοβαρεμένοι;
------------------------------------------
    Πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ, και βλέπεις τα ράφια με χαρτικά ( χαρτί υγείας κτλ ) να είναι άδεια! Τελικά, αυτός ο ιός είναι κορονοϊός ή κωλοϊός;;;;
------------------------------------------
    Και το «κερασάκι» στην τούρτα…. Εάν πάς για τέστ κορονοϊου σε δημόσιο νοσοκομείο, έ, «καλά κρασιά» που λένε. Σου μένειτο ιδιωτικό, το οποίο ΕΣΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ. Τζάμπα πράμα! Μόνο 300 ευρώ! Πάλι οι έμποροι του πόνου βρήκαν ευκαιρία να κερδοσκοπήσουν. Το ποσό, είναι αδιανόητο!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου